Integrity Toysin nettisivu, diilerit ja W Club

Aloittaja Marianne, marraskuu 27, 2012, 11:11:59

« edellinen - seuraava »

Marianne

#45
Mä tilasin seitsemän nukkea: Agnes, Elise, Eugenia, Natalia, agentit Lotta ja Kimiko sekä Chip. Ihanaa, että Ayumi tuli takaisin nyt Poppy-kokoelmassa!  :hbeat: Teki mieli ostaa toinenkin, mutta oli pakko vastustaa kun tilasin muutenkin enemmän kuin oli tarkoitus. Lisäksi kohta tulee ne uudet DG:t, joista mä tilasin koko lauman. Harmittaa, kun tulee taas tänä vuonna törsättyä niin paljon nukkeihin, vaikka edellisetkään ei mahdu kunnolla olemaan. Pitää laittaa jotain taas kohta myyntiin.  ::)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

#46
 :Look_Up: Tilasin myös sen Kimiko Gunnin /Ayumin ja sehän näytti promokuvissa vieläpä hymyilevältä? Tilasin myös Elisen ja Agnesin. DG:stä vain Audenin...

Tilasin siitä huolimatta vaikka tökkii nämä nukkejutut nyt...  ::)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

Juu, eikä Kimiko ollut ainut hymynaama. Jopa Agnes hymyilee.  :D Mä luulen, että mun nukeilta kyllä hymyt hyytyy sitten kun saapuvat tänne.  :devil:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Mitä mieltä olette Convention-kokoelmasta?

Mä olin vähän helpottunut, että Poppyt oli kaikki sen tyylisiä, etteivät kauheasti houkutelleet. Hienojahan ne oli, mutta pidän enemmän herttaisemman oloisista Poppyista  :smiley:

Marianne

#49
Se oli paras convention-kokoelma ikinä! :hbeat: Mä ostin ihan liikaa nukkeja. Olin tilannut ennakkoon yhdeltä puolalaiselta W Clubin jäseneltä ne kuusi Style Lab -poitsua. Ostin vielä eBaystä toisen Callumin, koska se on ihan ykkössuosikkini.  :cuteyes: Ja ostin vielä muutaman muun nuken, en kuitenkaan yhtään Poppya.

Tekisi mieli ensi vuonna mennä itse sinne conventioniin. Seuraavaksi se on Long Beachillä Californiassa, mutta tarkkoja päivämääriä ei ole vielä tiedossa. Mä katsoin eilen jo lentojakin.  :D En vielä tiedä saanko matkaa aikaiseksi työn takia, ja kun rahaakin pitäisi olla säästettynä varmaan viisi tonnia sitä varten ja viisumi pitäisi hankkia.  :-\ Lähtisikö joku mukaan?  ;)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Siama

Mulla on hyviä ystäviä Jenkeissä ja tahtosin niin osallistua konventioniin joskus =)
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Alice

Olisi kyllä aivan mahtavaa osallistua kerran tuollaiseen isoon conventioniin  :smiley: Ehkä vielä joskus...


Marianne

#52
Integrityllä on nyt ale nettikaupassa! http://www.integritytoys.com/shop20/home.php

Saturday Night Fever -nuket lähtee 45 dollarilla!  :shock: :peukku: Mun oli sitten ihan pakko ostaa tupla tuota miesnukkea.  :blush:


Joitakin convention-nukkejakin on tuolla myynnissä.  :wink:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milo

Kiitos Aurora! Rahanmenoa ei voi estää... Pakkohan tuolta oli muutama tilata  :tongue:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Ne Amelie-muottiset vähän houkuttelivat tuolla alessa, mutta en sitten sortunut... Joulun aikaan menee muutenkin rahaa ihan liikaa  :blaah:

Mitä sä Milo tilasit?



Milo

Lainaus käyttäjältä: Alice - joulukuu 13, 2014, 22:11:03
Mitä sä Milo tilasit?

Mulle tarttui kanssa kaksi Tony Romeroa, kun ne kerran oli niin edulliset. Ja sitten Sous les Tropiques Victoire Roux.
Millonkohan muuten alkaa ilmoittautuminen v 2015 clubiin? Mietin josko ekan kerran liittyisin... Ne ketkä siinä on,olis kiva kuulla millaisia etuja siitä on.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Viime vuonna ilmoittautuminen alkoi näihin aikoihin, toivottavasti pian tulee tietoa ensi vuoden klubijäsenyyksistä!

Marianne

#57
Ensi vuoden rekisteröinti alkaa vasta vuoden alussa. Se on nyt muutettu sillä tavalla tuleville vuosille myös. Mutta jäsenyys on edelleen vuoden mittainen.  :wink:

Etuja on jonkin verran kerrottu tämän ketjun ensimmäisellä sivulla, mutta teen tähän nyt pienen listan:


- Rekisteröinnin yhteydessä saa ennakkotilata niin kutsutut upgrade-nuket jos ei halua pelkkää perusjäsenyyttä. Yleensä niitä nukkeja on kaksi, mutta täksi vuodeksi oli kolme.
- Ensikäden tieto tulevista julkaisuista sähköpostilla ja Power Point -tyyppisinä webinar-esityksinä.
- Klubinukkeja jotka jäsenet saa ennakkotilata, neljä tai viisi kappaletta. Tänä vuonna on ollut Victoire, Jem, Poppy ja kaksi FR-nukkea.
- Mahdollisuus osallistua kuukausittaiseen arvontaan jossa joku voittaa aina ilmaisen nuken. Voittaminen ei ole mitenkään mahdotonta, koska mäkin voitin kerran Mini Genen.  :D
- Mahdollisuus osallistua arvontoihin joissa voi voittaa osto-oikeuden erittäin rajoitettuihin nukkeihin joita ei saa diilereiltä. Näitä on monta kertaa vuodessa.
- Foorumi, johon kirjoittamalla pääsee esittämään toivomuksia Integrityn suunnittelijoille, ja aika mielellään näkyvät toteuttavan niitä joka vuosi.  :cuteyes: Foorumilla on myös osto-, myynti- ja vaihtopalsta, jonka avulla helposti löytää nukkeja muilta keräilijöiltä halvemmalla kuin eBaystä.
- Vuosittainen 20 dollarin alennuskuponki, jonka saa käyttää klubinukkeen.
- Alennuskupongit diilereille.
- Jotkut diilerit postaa klubifoorumille erityisen linkin jonka kautta saa tilata uusia nukkeja pari päivää ennen kuin ne ilmestyy yleisesti diilerien nettisivuille. Suosituimmat nuket myy loppuun siinä parin päivän aikana, joten tästä on todellakin etua klubilaisille. 
- Pari ilmaista digitaalista lehteä koko vuodeksi, eli DOLLS Magazine ja Haute Doll.
- Mahdollisuus osallistua vuosittaiseen conventioniin. Ensi vuonna se on Long Beachillä Kaliforniassa lokakuun loppupuolella. Rekisteröinti siihen tapahtuu joskus keväällä.

Jäsenyyksiä voi ostaa yhden tai niin monta kuin huvittaa. Mulla on yleensä ollut vain yksi, ja kerran oli kaksi. Ensi vuodeksi ajattelin ottaa taas tuplajäsenyyden. Siitä on hyötyä jos joskus haluaa tuplat klubinukesta tai paremman mahdollisuuden lotossa.

Integrityn nettisivulle tulee kyllä kaikki tarpeellinen tieto ensi vuoden jäsenyydestä sitten kun rekisteröinti on ajankohtainen. Mä voin ilmoittaa siitä vielä täällä sitten kun saan sähköpostia asiasta, ettei kukaan vahingossa missaa tätä.  :joukkohali:

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milo

Kiitos Aurora tyhjentävästä vastauksesta! Kuulostaa todella hyvältä...PALJON paremmalta kuin  :barbie: Collectorin jäsenyys, joka ei oikein edes tunnusta ei-amerikkalaisia jäseniä, vaikka jäsenyyden saa ostettuakin. Muistaakseni se vaatii silti osavaltion merkkaamista rekisteröityessä.  :blaah:
Taitaa olla pakko liittyä tohon W-Clubiin, edut on sen verran hyvät ja sieltä tulee koko ajan uskomattoman hienoja nukkeja.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

harakka

#59
Nyt on sitten vuoden 2015 ilmoittautuminen alkanut! Perusjäsenyys on edelleen $50. Kolme upgrade nukkea tarjolla: Agnes, Poppy ja Homme Ollie Lawson. Omaan koriini päätyi Agnes ja Poppy.

Linkki: http://www.integritytoys.com/page/w_club