Integrity Toysin nettisivu, diilerit ja W Club

Aloittaja Marianne, marraskuu 27, 2012, 11:11:59

« edellinen - seuraava »

Marianne

Tässä Integrity Toysin nettisivu:

http://www.integritytoys.com/page/landing

Postaan tämän ihan sitä varten omaan ketjuunsa, koska kaikki ei välttämättä ole tietoisia, että Integrity Toysin sivulta löytyy pitkä diilerilista ja myös kauppa, jossa on välillä myynnissä harvinaisuuksia, esim. ylijäämänukkeja conventionista.

Ja jossain vaiheessa ensi kuuta avautuu taas mahdollisuus liittyä W Clubiin! Sen kautta pysyy paremmin kärryillä tulevista julkaisuista. W Clubilla on oma muulta maailmalta suljettu fooruminsa (englanniksi) ja se lähettää myös ahkerasti sähköpostia jäsenilleen. Klubin jäsenet näkevät vuoden nukkemallistot keväällä ensimmäisinä ja saavat näin enemmän aikaa tilata nukkeja diilerien kautta ennen kuin ne myydään loppuun. Monet Integrityn nuket nimittäin myydään loppuun jo ennakkotilausten kautta.

Klubin liittymismaksu on halvimmillaan ollut 50 dollaria, ja se maksetaan vuodeksi eteenpäin. PayPal käy maksuvälineenä. Muita liittymisvaihtoehtoja on ollut viime vuosina kolme, ja ne on vähän kalliimpia, koska niissä tulee mukana nukkeja. ;) Klubin liittymisaika on vain noin kolme viikkoa sitten kun se alkaa, eikä siihen voi liittyä kesken vuoden. Ilmoitan vielä erikseen tässä ketjussa kun liittyminen on mahdollista, ja multa saa muutenkin ohjeita, kun pyörin siellä niiden foorumilla ahkerasti.  :D

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

minnastardust

Tää on kyllä sellanen juttu missä mun mielestä Integrity on Mattelia valovuosia edellä. Kun ei edes saa virallisesta kaupasta tilattua ulkomaille... -.-'

HelloDolly

Jospa nyt saisin mäkin aikaiseksi liittyä tohon W-clubiin, muutaman kerran jo syystä taikka toisesta harmikseni jäänyt...

Marianne

No niin, W Clubin rekisteröinti on sitten auki 16.1.2013 asti!  ;)

http://www.integritytoys.com/page/w_club


Multa saa kysyä neuvoa jos tarvii. Mitäs tykkäätte upgrade-nukeista? Mä aion hankkia kaksi jäsenyyttä tällä kertaa, että saan kaksi Poppya. Kyorista en ole varma. Se olisi helppo hankkia nyt ja toisaalta kiinnostaisi maalata tuo kasvomuotti, mutta asu on tylsä ja kroppa menisi vaihtoon.  ::) Mutta Poppy on ihana!  :hbeat: Sillä on joku markkinajuontajan asu päällä, mutta mun mielestä se näyttää enemmän lentoemolta!  :rofl:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

#4
Mullekin tuli ekana lentoemo mieleen tuosta Poppysta. Tykkään kun siinä on vähän Bergdorf Goodman tyylistä vibaa... roottaukseenhan se menisi... ehkäpä.
Kyorin kerkesin hankkia ja kuumeinen kropan metsästys on menossa... erona: silmät on suoraan ja asua en himoitse niin paljoa, mustat hiukset... on lopulta liikaa samanlainen joten jää välistä..
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Alice

Oi, musta tuntuu että mä taidan liittyä jäseneksi ensi vuonna  :aplause: Tuo Poppy houkuttelee  :cuteyes: Näyttää mustakin ihan lentoemolta...

Alice

Melkein unohdin tämän! Äsken kuitenkin ehdin rekisteröityä ja otin sen Poppy-vaihtoehdon  :cuteyes:

Siama

Tänäkään vuonna ei sitten tullut liityttyä.. No, ehkä ens vuonna  ::)
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

HelloDolly

Sama täällä ^...unohdin täysin, voi pee!  :mad:

Jounah

Mä rekisteröidyin ensimmäistä kertaa, kivaa! Ja valitsin Kyorin. :smiley:

Marianne

Voi hitsi! Aioin käydä täällä muistuttamassa alkuviikosta, mutta unohdin sitten.  :naamakämmen:

En sentään itse unohtanut rekisteröityä tälle vuodelle. Mä tein sen jouluaattona joululahjaksi itselleni.  :D Tarviin kaksi Poppya, joten tuplajäsenyys tuli hankittua ekaa kertaa. Ja oli myös eka kerta kun hankin jonkin muun kuin perusjäsenyyden.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

#11
En löydä, enkä jaksa kahalta kaikki ketjuja läpi kun ei haullakaan löydä näitä suositeltuja kauppoja, nimenomaan ne jotka myy Integrityn tuotteita?
Tarkoitan suosittuja kauppoja esim. omia kokemuksia. Diilereitä löytyy iso lista mutta ketä suosittelette?

Oma suosikki ja ei mitään muuta kuin hyviä kauppoja tämän diilerin kanssa:
laurebellecouture: http://www.laurebellecouture.com/
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Siama

Mä kanssa lämpimästi suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurella syämmellä suosittelen Laurebellecouturea  :hbeat:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Marianne

#13
No niin, tämä asia on taas ajankohtainen, kun W Club avasi ovensa uusille ja vanhoille jäsenille ensi vuodeksi. Rekisteröitymisaikaa on tällä kertaa peräti kuukausi, 21.1.2014 asti! :peukku:

Ketjun ensimmäisen viestin linkistä löytyy lisätietoa. Jäsenyysvaihtoehtoja on tällä kertaa peräti kahdeksan. Hinnat ovat ikävä kyllä nousseet. Se perusklubimaksu on yhä 50 dollaria, mutta nuket ovat kallimpia kuin ennen. Eli jos ostaa vaikka Vanessan ja Poppyn, niin se on E-jäsenyys jolle tulee hintaa yhteensä 300 dollaria + nukkejen postitus joskus keväällä. Mä ajattelin ottaa sen nyt. Liittyessä pitää maksaa 100 dollaria, ja loput veloitetaan kun nuket ovat valmiita postitettaviksi. Tänä vuonna mulla on ollut kaksi jäsenyyttä, mutta hintojen korotuksen takia otan nyt vain sen yhden. Toivottavasti ensi vuonna ei tule niin kivoja klubinukkeja, että tekee mieli hankkia tuplat. Tai jos tulee, niin ostan sitten toisen joltain muulta jäseneltä.  :blush:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jasmiina2

Kiitos muistutuksesta. Pitääpä laskea riittäisikö opintotuesta rahaa jäsenmaksuun  :cuteyes: