Integrity Toysin nettisivu, diilerit ja W Club

Aloittaja Marianne, marraskuu 27, 2012, 11:11:59

« edellinen - seuraava »

Milo

Kiitos Aurora ja Alice. Ei tarvinnut paljoa villitsemistä niin päätin jo uusia jäsenyyden vuoden tauon jälkeen.  :rofl:
Toi uusittu Homme kiinnostaa, ja Poppyt. Vuosi 2016 oli vaan niin surkea ainakin mulle, en muistaakseni ostanut klubista kuin yhden 16" Basic jotakin...ei siis Tulabelle. Odotin niitä Coven nukkeja tosi paljon, mutta ne olikin sitten pettymys.  :blaah:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

 :D Toivotaan, että tulee kiinnostavia nukkeja tänä vuonna!

Alice

Aiotteko muut ennakkotilata A Fabulous Life Raynan? Asu ei oikein miellyttänyt, joten en vielä maksanut ennakkomaksua, pitää miettiä!

Milo

Minua kiinnosti kyllä tuo nukke mutta asu ei miellyttänyt itseäkään. Enkä uskalla ostaa sikaa säkissä kun ei tiedä varmaksi millainen lopputuote on. Vielä ei oo tänä vuonna ollut muita kiinnostavia nukkeja
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

harakka

Integrity Toysin W clubista kiinnostuneille tiedoksi, että nyt on vuosittainen liittymisaika, joka päättyy 3.3.2019 klo 12 EST (Yhdysvaltojen itärannikon aika). Perusjäsenyys on $50, tosin se sisältää $25 alennuskupongin IT:n kauppaan eikä alennusta tarvitse enää käyttää vain johonkin W Club nukkeen, joita klubilaisille tarjotaan viisi mallia vuodessa. Perusjäsenyyden lisäksi on valittavana kolme upgrade-nukkea ja tänä vuonna itse päädyin tilaamaan kaikki kolme. IT:n sivuilta https://www.integritytoys.com/ löytyy tarkemmat tiedot. 

:tongue: En saa mitään korvausta mainostuksesta.

Milo

Tänä vuonna on tullut ihan mielettömiä nukkeja! Esim kaksi uutta RuPaul nukkea (vai tuliko toinen jo loppuvuodesta?), uusi Monarch Homme sarja ja viimeisimpänä Love is Love Homme -hääpari. Pankkitili ei tykkää...  :Sebby:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Puppeteer

Ou vau niitä kahta RuPaul nukkea! En tiedä olivatko uusia vai vanhoja, itse kun en kuulu cluhbiin ja ihan vain googleen turvauduin. Jos hankit RuPaul nukkeja, niin laita ehdottomasti niistä kuvia Milo! Itsellä on sellainen tilanne, etten ikävä kyllä voi hankkia nukkeja kuin tyyliin kirppareilta, joten jää nyt RuPaulit hankkimatta..