Integrity Toysin nettisivu, diilerit ja W Club

Aloittaja Marianne, marraskuu 27, 2012, 11:11:59

« edellinen - seuraava »

Alice

Integrity Toys on se firma, joka valmistaa nukkesarjoja Fashion Royalty, Poppy Parker, Dynamite Girls ym. samalla lailla kuin Mattelilla on eri Barbie-sarjoja,  on Playline Barbie, Silkstone, Barbie Basics jne.

Ne on suunnilleen samankokoisia barbejen kanssa (siinä 11-12''), mutta eivät tismalleen ja ovat myös keskenään erikokoisia, esim. Poppyt ovat lyhkäsempiä kuin FR:t .

IT postittaa kyllä worldwide, en muista pitääkö niiden nettikaupasta ostaessa olla jäsen vai ei.

Jotkut viisaammat voivat jatkaa  :D

Alice

Lainaus käyttäjältä: michelle - helmikuu 14, 2014, 12:10:06
Välillä kyllä.
Esim. Indian Poppyn kanssa olin melkeinpä "itku kurkussa". Tuntui että kaikki myyjät oli sold out. Joiltain piti odotella vastauksia hirmu kauan. Nyt muutaman kerran tän kokeneena tiedän ketkä vastaa ja ja keillä toimii homma hitaammin. :)
Tämän kerran sain ihmeekseni haluamani nuket. Ostin vain Dyny pojat.

Mä mietin noita Dyny-poitsuja, Audenia erityisesti mutta päädyin sitten vaan Ariaan ja Jettiin. Sen Tookan olisin halunnut, mutta ei ollut enää saatavilla, pitänee sitten ebaysta ostaa. En tykännyt nuken asusta, mutta ne hiukset  :hbeat: Sellaiset käkkärät on mun heikkous  :D

Milo

Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Milia C

 :Look_Up: Dynamite Girlsit, Poppy Parkerit ja Misakit on noin Barbie kokoa ja muut on pidempiä kuin Barbie.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

#34
Dynamite Girlsit on mittasuhteiltaan lähinnä Barbieta. Jos vertaat dynyä ja muusaa, niin ne on samanpituiset ja muutenkin samanoloiset. Muusa on kyllä ainakin käsivarsista rimpulampi.  :tongue:

En nyt muista pitääkö sinne Integrity Toysin nettikauppaan rekisteröityä ennen kuin voi tilata, vai onko siellä sama systeemi kuin yleensä nettikaupoissa, eli että tietonsa voi antaa sinne halutessaan vain yhtä tilausta varten, eikä niitä tallenneta mihinkään. Kyllähän sinne kannattaa silti luoda oma tunnus, niin tilaaminen on nopeampaa jatkossa. Sillä ei siis ole tekemistä W Clubin kanssa. Uskon että tilaaminen nettikaupasta onnistuu. Postitusvaihtoehtoja on useita. Integrity Toys toimittaa nykyään myös First Classillä.

Uusia nukkeja on yhä vaikeampi ennakkotilata nykyään, kun monet diilerit myy nukkeja kokoelmina. Mä sain helposti tilattua koko DG-lauman. Yksittäisiä olisi varmasti ollut hankalampi hankkia. Alussa kyselin nukkeja ainakin kolmelta diileriltä joka kerta, ja päädyin joskus samaan tuplia nukeista. Nyt mä otan yhteyttä vain yhteen diileriin ja toivon parasta. Yleensä onnistun saamaan siltä kaikki haluamani nuket. Mutta se tosiaan helpottaa, että usein haluan koko lauman kerralla.  ;) :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Milloinkohan IT julkaisisi taas Erinin tai Coletten... Tuntuu että nyt tulee pelkkää Victoirea tai Jemiä koko ajan  :blaah:

Milo

Onks teillä kokemusta tuollaisesta diileristä kuin Toni's Collectibles:
http://www.toniscollectibles.com/
Se on kylllä ihan virallinen IT diileri, niiden sivujen kautta tuonne löysinkin.
Tilasin sieltä helmikuun lopussa IT Audenin, jonka ilmestymispäivästä ei ole vielä mtn tietoa. Se piti kuitenkin maksaa heti tilauksen yhteydessä. Nyt vähän hermoilen että se 35 pv mennyt/menee umpeen PayPalin osalta, mutta kait tällaiseen viralliseen diileriin voi kumminkin luottaa...?
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Aurora - helmikuu 14, 2014, 20:58:21
Uusia nukkeja on yhä vaikeampi ennakkotilata nykyään, kun monet diilerit myy nukkeja kokoelmina. Mä sain helposti tilattua koko DG-lauman. Yksittäisiä olisi varmasti ollut hankalampi hankkia.

Mikä järki tuossa on? Tai siis, on kai se diilerille hyvä homma kun saa koko setin myytyä kerralla, mutta eikä jälleenmyyjän pitäisi olla nimenomaan se, joka myy asiakkaille mitä nämä haluavat, eikä mikään tukkumyyjä?

Marianne

#38
Alice: Mullakin on ikävä NuFace-tyttöjä! Olen ihan kyllästynyt Victoireen ja Jemiin. Mutta eiköhän me niitä suosikkejamme nähdä tässä kevään aikana. Tässä kuussa on seuraava uusien kokoelmien paljastustilaisuus.  :cuteyes:


Milo: Kyllä mä viralliseen diileriin luottaisin ainakin siihen asti kunnes kuulen että se huijaa. Integrity poistaa diilerit listaltaan jos niistä tulee valituksia, ja näin kävi viime vuonna Toynk.comille. Mä kyllä onnistuin tilaamaan siltä viime kesänä Tulabellejä ilman ongelmia, ja olin siis ihan yllättynyt että se huijasi joitakin muita ostajia.  :shock:

Se on ollut 45 päivää maksusta se raja kun pitää viimeistään avata case että saa rahat PayPaliltä takaisin, mutta se muuttui äskettäin 30 päiväksi viimeisestä mahdollisesta lähetyksen vastaanottopäivästä - jos siis arvio siitä on tiedossa (koskee lähinnä eBaytä, jossa se näkyisi merkattuna). Jos ei ole, niin se viimeinen arvioitu vastaanottopäivä on 30 päivää maksusta ainakin ulkomaan kaupassa. Eli silloin voisi olla aikaa 60 päivää avata case. Se asettaa kotimaan ja ulkomaan ostajat samalle viivalle. Ihan vaan sivuhuomautuksena.  :wink:

Mulla on nyt tilaus tämän diilerin kanssa jolla ei ole edes kunnon nettisivua: http://www.rnddolls.blogspot.fi/ En ole aiemmin ostanut tuolta ja olen nyt maksanut etumaksun yhdestä nukesta. Pakko vaan joskus luottaa ja antaa mahdollisuus uudelle myyjälle.  :smiley:


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

#39
Lainaus käyttäjältä: Letizia - huhtikuu 08, 2014, 17:59:57
Mikä järki tuossa on? Tai siis, on kai se diilerille hyvä homma kun saa koko setin myytyä kerralla, mutta eikä jälleenmyyjän pitäisi olla nimenomaan se, joka myy asiakkaille mitä nämä haluavat, eikä mikään tukkumyyjä?


Eipä siinä ostajan kannalta mitään järkeä olekaan. Diilerit saa kuitenkin myydä niitä ostamiaan nukkeja ihan millä tavalla vaan haluavat. Diilerit joutuu ottamaan sen koko kasan nukkeja mikä niille on määrätty. Usein niille jää niitä vähemmän suosittuja nukkeja nurkkiin pölyttymään. Integrity ei osta niitä takaisin, joten niistä tulee tappiota. En siis yhtään ihmettele jos mieluummin myyvät kokonaisia settejä.

Mä olen kyllä tyytyväinen siihen, että vakkaridiilerini ei myy ylihinnoilla ja silloin tällöin antaa mun ostaa yksittäisen nuken kokoelmasta vaikka se olisikin suosittu ja kokoelman myyminen tulisi kannattavammaksi.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Joo, no nä on näitä nukkemarkkinatalouden varjopuolia.

Minä tilasin R&D:ltä joskus vuonna 2006 tai 2007. Tosin niiden sivu ei ollut silloin tuollainen blogi mutta ehkä vielä epäilyttävämmän näköinen, muistaakseni siellä oli rivissä pieniä vähän suttuisia kuvia nukeista (Momoko, volksilaisia ja R&D Susie). Perille kuitenkin tuli. :)

Milo

Kiitos Aurora! Kivi vierähti sydämeltä. Näin mä olinkin vähän ajatellut että tuskin tuossa on huijausta tulossa, mutta tietty miettii kaikkia vaihtoehtoja. Niillä on kummiskin tosi isot ja ammattimaiset nettisivut ja kun ovat kumminkin ITn virallisia diilereitä.
Jään siis odottelemaan postia sieltä  :tongue:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Mitä tilasitte IT:n uudesta kokoelmasta? Vai lähtikö mitään ostoskoriin  :smiley:

Itse ennakkotilasin sen Colette-kasvoisen ja Loni Lawrencen ja pari Tulabellea, harkitsin myös Agnesia mutta koska kokonaisuus ei kuvissa ollut ihan mieleeni, niin jätin sitten pois. Kadun tietenkin tätä kun livekuvia alkaa syksyllä tupsahdella...

Milo

Mä tilasin kaksi hommea: Arm Candyn ja Sebastien Havocin, molemmat sitä agenttiteemaa. Oli niin mahdottoman ihquja tarjolla ja olisin tahtonut muutakin, mutta kukkaro ei enää suostunut yhteistyöhön.  :gonna-cry:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

michelle

Tilasin Spy a gogo Poppyn, Agetti Lotta Dangerin, Kimikon ja Loni/Poppyn, Elisen, Eugenian, Natalian ja Kyorin. Ja Clubi Agnesin.