Integrity Toysin nettisivu, diilerit ja W Club

Aloittaja Marianne, marraskuu 27, 2012, 11:11:59

« edellinen - seuraava »

Marianne

Ole hyvä! Ja anteeksi sekoiluni siitä klubimaksusta. Selitin sen väärällä tavalla ja se on nyt korjattu. Klubimaksu on siis yhä sama kuin ennen, ja jäsenpakettien kovat hinnat johtuu ihan vaan siitä että upgrade-nuket on kalliimpia kuin aiemmin. Yleensä klubin kautta ostetut nuket on saanut halvemmalla kuin muut Integrityn nuket. Nyt tulee Poppyllekin hintaa yli sata dollaria. Pelkään jo etukäteen millaiset hinnat ensi vuonna ilmestyville nukeille tulee.  :shuting-up:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

Ite otin taas perusjäsenyyden kun en ole oikein minkään fani jotka oli nyt tarjolla.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

michelle

Maksoin just. Otin vain Vanessan.
Mulla on niiin monta Poppya että päätin jättää nyt tälläkertaa.
Olisin kyllä voinut jollekin ostaa Poppyn tai Jemin..

Tämä tuleva vuosi on nyt sitten se NUFace/Homme uudistusten vuosi? Eikö niin? :)
Aivan huippua.

Alice

Mä otan sen Poppy-diilin, vaikka Poppyn asu ei iskenytkään. Toivottavasti itse nukke on livenä söpö!

Marianne

Mä taidan ottaa vain Vanessan sittenkin. Puhuin itseni pois Poppyn hankkimisesta. Olispa sillä edes erillinen paita ja hame, mutta sen asu onkin mekko. Ja tukka on kovetettu kiveksi hirveällä geelimäärällä.  :eieieiei: Yritän muutenkin ostaa ensi vuonna vähemmän nukkeja, kun työllisyystilanne on huono ja tilaa ei ole paljon uusille nukeille. Tosin sain yllättäen ensi kuuksi töitä. Jospa senkin jälkeen löytyisi jotain. Mutta nyt otan kuitenkin vain Vanessan. :tongue:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Hilja

Liityin vielä kerran W-Clubiin, en voinut jäädä sieltä poiskaan ::)

Klubi on antanut (ja ottanut !) paljon mutta tänä vuonna on tarkoitus vain olla mukana ja valita  kaikkein mieluisin nukke. Parasta W-Clubissa on pieni jännitys ja yllätyksellisyys tulevasta.

Olen kuitenkin edelleen myös  :barbie: keräilijä ja Fashionistatkin ovat saaneet oman värikkään hyllynsä  :smiley:
Leikkiä ikä kaikki

Jounah

Mäkin liityin uudestaan ja valitsin Vanessan, joka oli musta aika hieno! Tämä vuosi oli mun ensimmäinen clubissa ja täytyy kyllä sanoa että oli pieni pettymys... Ei ollut yhtään clubnukkea jonka olisin halunnut. Toivon mukaan ensi vuonna olis useempi munkin makuun.

Milia C

 :Look_Up: Mie vielä pysyn tämän vuoden ja jos ei ala olemaan mitään mielenkiintoista niin en taida enää seuraavana vuonna osallistua.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

harakka

Mäkin liityin taas vuodeksi, perusdiilillä. Jotain kivaa tulee kuitenkin tarjolle joka vuosi, vaikkeivat liittymispakettien nuket tänä vuonna napanneet.

Odotin aika paljon Poppy Parkerin Lotta Danger sarjalta, lapsuuden unelmanukkeni kun oli Havoc. Valitettavasti ensimmäinen näyttää perus mod nukelta, toivottavasti seuraavat ovat enemmän teeman mukaisia.

Marianne

Huomenna on viimeinen päivä liittyä! Kannattaa tehdä se jo tänään jos olet aikeissa.  :wink:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

Mattimyöhäisille on vielä noin 11,5 tuntia aikaa rekisteröityä W Clubiin!  :wink:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Onpa ärsyttävää, en pääse Integrityn nettisivuille, liíkaa trafiikkia vissiin uusien julkaisujen vuoksi  :blaah: Piti munkin tarkistaa eurooppalaiset diilerit  ;) 

Alice

Hirveän ärsyttävä tämä ennakkotilaamissysteemi musta  :-\  Laitoin toissailtana viestiä yhdelle eurooppalaiselle diilerille, mutta en koskaan saanut siltä vastausta ja eilen kun kävin sen sivuilla niin haluamani nukke oli jo sold out. Kävin sitten jenkkidiilereiden myös ja sama juttu. Sain nyt kuitenkin ilmeisesti toiselta eurooppalaiselta diileriltä ennakkovarattua pari muuta nukkea.

Miten te toimitte ennakkovarausten kanssa? Pitääkö sitä laittaa kymmenelle diilerille sähköpostia ja toivoa että joku vastaa?

michelle

Lainaus käyttäjältä: Alice - helmikuu 14, 2014, 07:08:09
Miten te toimitte ennakkovarausten kanssa? Pitääkö sitä laittaa kymmenelle diilerille sähköpostia ja toivoa että joku vastaa?

Välillä kyllä.
Esim. Indian Poppyn kanssa olin melkeinpä "itku kurkussa". Tuntui että kaikki myyjät oli sold out. Joiltain piti odotella vastauksia hirmu kauan. Nyt muutaman kerran tän kokeneena tiedän ketkä vastaa ja ja keillä toimii homma hitaammin. :)
Tämän kerran sain ihmeekseni haluamani nuket. Ostin vain Dyny pojat.


Milo

Myönnän että mä oon ihan ulkona näistä integrityn nukeista ja toivosin että joku/jotkut valaisis mulle vähän tätä maailmaa. Oon tähän mennessä aatellu etten rupee ostamaan mitään  :barbie: n ulkopuolelta, mutta nyt mun ahnas-nukkesilmäni on kattelu jo pidemmän aikaa noita FR:iä ja Hommeja  :D
Lähinnä mua häiritsee se etten vieläkään ymmärrä mitä noi kaikki eri sarjat on. Eli onko toi integrity siis yleiskäsite ja se sisältää kaikki noi FRt, Poppyt, Hommet yms? Onks ne kaikki kooltaan samoja (ja suurin piirtein saman kokoisia kuin  :barbie: )? Niiden hinnat on toistaiseksi pitäneet mut kaukana - miten ylipäätään ne maksaa niin paljon, onko se materiaali jotenkin erilainen siihen mitä  :barbie: ssa käytetään tai käyttääks ne enemmän oikeita designereita tms? Sain tästä ketjusta virikkeen käydä tuolla integrityn sivuilla ja kattelin niiden nettikauppaa. Siellä on se RuPaul -nukke myynnissä tosi edulliseen hintaan, mutta en löydä mistää tietoa postittaako ne USAn ulkopuolelle ja mihin hintaan. Tai että pitääkö olla ton W-clubin jäsen että pääsee heiltä ylipäätään ostamaan?
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.