Dolls of the World Barbiet

Aloittaja Hilja, joulukuu 29, 2012, 16:21:33

« edellinen - seuraava »

Ivla

Aivan uskomattoman kaunis kuva, Letizia!!! :hbeat:

Letizia

Hähä, naiset ovat vieläkin tuossa lipaston päällä silittämässä kissaa, kun ajattelin että yritän ottaa paremman kuvan kunhan tulee aurinkoisempi päivä. :D Kiitos.

Lainaus käyttäjältä: Siama - heinäkuu 31, 2013, 01:19:34
Mun Naoidalla on Dynamite Girls Jettin kroppa... Hetkonen, tuota... Check Mates -sarjasta!

Ok, kiitos tiedosta. :) Pitää varmaan taas seurailla Integrityn värivalikoimaa... Tykkään kyllä noista Poppyn/Darlan käsistä ja jaloista ehkä kaikkein eniten.

Milo: Juu, on Princess of South Africa, NuFace-kropassa. (Quiet Storm Annikki, jolta myös sortsit ja paita.)  On tuo aika ihana kyllä, ja se on myös täydellinen värimätsi.


Typeryyksissäni menin muuten kaivamaan >livekuvia siitä viime vuoden China-Barbiesta. Luulin promokuvista, ettei ole minkään näköinen, mutta sehän onkin aivan mieletön! Nyt sekin on kai pakko saada joskus. Äh!

Letizia

Heh, täällähän se sitten on se kiinatar. Kuvista tuli kehnonlaisia ja näyttää vähän vampyyrilta mutta laitanpa silti, kun seuraavan kerran viitsin yrittää aikaisintaan ensi viikonloppuna.



Mekko on tuossa kuvassa keskeneräinen (takaa nuppineuloilla kiinni). Se on oikeastaan Momoko-kokoa, eikä nyt valmiina valitettavasti mene päälle ruipelollekaan Barbielle. Tartteis tehä toinen.. Vartalo on Elvisbarbien pivotaali, just oikean värinen.



Ja vielä foorumin kirppikseltä löytynyt Thai Barbie(n pää). :) Takki on Blythen alkuperäisiä.



Milo

Molemmat aasiattaret on tosi kauniita! Ja noi vaatteet sopivat hyvin tohon tunnelmaan.  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Jennijee

Syötävän herkullinen punainen mekko! Ompeletko Letizia paljonkin, ja pääsemmekö nauttimaan kuvista useamminkin? :aplause:

DarkJedi

Nämä aasialaiset on kyllä niin ihania.  :hbeat:

Letizia

Kiitos!

Ompelin joskus enemmän, mutta etenkin Barbien vaatteista on ollut taukoa jokunen vuosi. Viimeksi olen enimmäkseen ommellut 1/4-kokoisille BJD-nukeille, ihan hetkeen en niillekään, mutta yritän vähän aktivoitua taas 1/6-mittakaavassakin. Flickrissä on jonnin verran kuvia vanhoista tekeleistä.

Letizia

Kiitos Vivi! Yleisesti ottaen Blythen vaatteet eivät sovi, tuo takki vain on niin väljä että menee. Blythen vartalo on lähempänä vintage Skipperin kokoluokkaa. (Sama takki alkuperäisen omistajansa päällä näyttää >tältä.)

Minulla taas tämä neiti kiilasi ohi! :)

Letizia

Nti. Northwest Coast pääsi tänään kameran eteen. Sillä on maailman ihanin tukka - mutta valitettavasti vähän vinksottavat silmät. :/



Xelha

Aivan ihana! Sinulla on niin tyylikkäitä ja ihanan luonnollisia stailauksia! Kiitos Cali girl Christien stailauksesi ja Marakko Barbien laittamisen nivellettyyn vartaloon minun piti hankkia molemmat nuket. >8D

Letizia

Kiitos. :) Ja kiva olla avuksi, hähä. :D

(Ostin muuten oman Marokko-Barbieni nakuna, mutta ajattelin että sille olisi kiva mallata myös aluperäistä pukua. Siinä on jotain viehättävää, vaikka yleensä kierrän kaukaa pinkit.)

Xelha

Hehe, sellaista se villaus on!  :D Kiitos sinulle! Tosi kiva kun Marokon asu pääsee sinulle, itse en juuri tarvitse alkuperäisiä DOTW asuja kun yritän jotenkin stailata nukkeja modernimmaksi (yritys hyvä kymppi)  :tongue:

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Xelha - marraskuu 24, 2013, 15:42:23
Tosi kiva kun Marokon asu pääsee sinulle, itse en juuri tarvitse alkuperäisiä DOTW asuja kun yritän jotenkin stailata nukkeja modernimmaksi

Hehe, minäkin olen myynyt useimpien DotW-nukkien alkuperäiset vaatteet, mutta sitten tietysti tarvitsen just sen jota ei ole. :D

Letizia

Vanhempi Marokko on aika tarkkaan samanvärinen kuin Fashionista Artsy/Nikki, varmaan paras nikkihybrideistäni. En osaa sanoa, mikä muusa mätsää, mutta ehkä tiedosta on jotain apua jäljittämisessä? :)

Ninni-doll

Vivi, mulla taas on Fashionistas Nikkin pää muusakropassa  :D Ja voisin kyllä luopua siitä kropasta mutta mielelläni vaihtaisin sen eri sävyiseen muusakroppaan.....