Dolls of the World Barbiet

Aloittaja Hilja, joulukuu 29, 2012, 16:21:33

« edellinen - seuraava »

Hilja

Dolls of the World Barbiet ovat olleet Mattelin keräilynukkeina vuosikymmeniä.

Tähän ketjuun voisi lisätä kuvia uusista sekä vanhoista nukeista. Olisi kiinnostavaa nähdä miltä ne luonnossa näyttävät  :smiley:

http://www.barbiecollector.com/showcase/category/dolls-world

Aina on myös hauska nähdä stailauksia -mihin kaikkeen näistä Barbie nukeista on. Uusimmilla DOTW nukeilla on kapeauumainen Shani- vartalo joten Silkstone vaatteet ovat sopivia.

Leikkiä ikä kaikki

Adalia

Tässä yksi uusimmista sarjan nukeista, Hawaii U.S.A, tuliainen Ameriikasta :D



Sumatra-Indonesia on ihana ja kaunis, pitkään oli hankintalistalla  :hbeat:

Life in plastic
It's fantastic!

Tanja83

Ihania nukkeja molemmat! Ja tietenkin hankinta listalla täälläkin.  :smiley:

Hilja

Upeita nukkeja Kambodia ja Sumatra-Indonesia Barbiet. Vivin stailaus on hieno, itämaisuus on edelleen tallella.

Mulla oli Italian Barbie vuodelta 2010 mutta myin sen täällä forumilla. Toivottavasti joku iloitsee siitä edelleen  :smiley:

Näistä uusista kiinnostaisi kauniskasvoinen Philippines Barbie, asukin on upea. Aikaisemmista Russian Barbie 2010 -mahtaako löytyä kuvia.
Leikkiä ikä kaikki

Hilja

#4
On tämä kummallinen keräilyharrastus, se vie aina uusille teille.  En koskaan ajatellut kiinnostuvani näistä DOTW nukeista vannoutuneena muotinukkeharastajana mutta nyt olen jatkuvasti pannut merkille näitäkin.

Ymmärrän hyvin Vivin stailauslinjaa.  Nukke voisi käyttää kansallispukua tarvittaessa  :smiley:

Diwali on kyllä niin kallisarvoinen että sen voisi hyvin säilyttää laatikossaankin  :palvoo:
Leikkiä ikä kaikki

Ninni-doll

Mulla on muutamia DOTW sarjasta, lähinnä mua kiinnostaa nuo intialaiset joita on jo 2 hyllyllistä ja niiden lisäksi ranskattaret on lähellä sydäntä. On mulla muutamia muitakin, mutta ne sitten on osa jotakin muuta sarjaa samalla, kuten Portugalin ja Hollannin prinsessat seisoo aikakausinukkein hyllyssä edustamassa renessanssia, Irish Dance kuuluu tanssijoihin ja Brazilian Barbie puolestaan on kasarien joukossa  :D

Adalia

Tässä potretti DOTW-nukeistani. Paras löytö oli Native American -nukke, huuto.net-nukkelotista  :aplause:

Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

Mäkin vaihdoin tolle Japanin Barbielle hetimmiten ruusuleningin, joka kyllä sopii aika hyvin mielestäni hänen tyyliinsä. Värityskin on musta-punainen, ja viuhka tietty mukaan. Sen tunikan pistin heti myyntiinkin, ja olis edelleenkin myynnissä, kuhan löytäisin sen jostain!!  :cry:
Neitoset ja äijät kotiutuu kirjaston näyttelystä keskiviikkona, pitääkin vielä näpsiä kuvia näyttelyasetelmista ennenkun puran ne, ja laittaa tänne sitten kooste. Siellä on siis mun DOTW:tkin, tosin eri vaatteissa. Voisin niitä laittaa tähän ketjuun sit stailattuna.
sometimes being invisible has it's advantage

tokkopahka

Mielestäni nuken molemmat puolet ovat yhtä tärkeitä. Tarkoitan siis naaman ja vaatteet  :tongue:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Louhi

Tässä Chinese Empress stailattuna nykyajan tyyliin.



Tässä Dolls of the World Jamaica vuodelta 1990.


Xelha

Kauniita nukkeja! Ihana keisarinna :D

Ninni-doll

Tässä DOTW peräti neljältä vuosikymmeneltä. Brazil, Hollannin ja Portugalin prinsessat, Irish Dance ja ranskattaria (Parisian 1979, French 1997 ja France 2008)


Ja tässä rakkaita intialaisiani (Princess of India 2000, Barbie in India 2003, Roopvati Rajasthani 1997, Mystical Manipuri 1997, India 1996, India 1981 ja Kelly in India)


Ja tässä lisää intialaisia joista 4 ensimmäistä on OOAK (Millin joulunukke 2012, Pienen haamun kauppa 2011 ja by Ninni) Ja pariskunta on Barbie and Ken in India ja pienet Kelly in India


Tässä vähän parempi kuva, mutta tässä ei ole noita kaikkia

Satumaa

Mä keräilin jonkin aikaa noita DOTW-nukkeja, kunnes mielenkiinto siirtyi enemmänkin model muse-, pivotal- ja fashionista-vartaloisten keräilyyn. Mutta kyllä vieläkin joskus silmäilen noita kun vastaan tulee, ja kaikki ostetut oon säästäny. Alkuperäisissä vaatteissaan ei taida olla kukaan nyt.
Toisaalta kerään edelleen yleensäkin kaikkia kansainvälisiä vaatteita, kun sattuu sopivia vastaan, ja niille sekä aidoille DOTW-asuille on suunnitteilla oma paikka nukkehuoneessa. On ne kansainväliset asut jotenkin kiehtovia, ehkä joskus puen taas nuket niihin omaksi näyttelykseen, mutta oman paikkansa asut huoneessa jokatapauksessa vaatii. Keräilen siis edelleen mm. "Discover the World"-asuja. Ja yksi "Fashion Avenue internationale"-asukin löytyy.

DOTW-nukkeja asuineen multa löytyy:
(Mikäli sain googletettua oikein)
JAPANI (2011)
JAPANI (1995)
RANSKA (1996)
MALESIA (1990)
VENÄJÄ (1996)
ARKTINEN (INUIITTI) (1996)
CHILE (1998)
MAROKKO (1999)

Discover-asuja on:
TURKKI
PUOLAN KONSERTTIASU
THAIMAA

Fashion Avenuesta:
ITALIA

Sanokaa jos jostain haluatte kuvia, mulla kuitenkin on pitkälti samoja kuin mullakin ja joita täällä jo on. (Voin pukea asut niille kuuluville nukeille tai kuvata uudelleen stailattuina)  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Louhi

Kiinnostaisi nähdä kuvia Discover the World - ja Fashion Avenue -asuista.

Ninni-doll

Discover the World-asuja on myös TaruisellaAaveella, pidimme niistä muotinäytöksenkin syksyn miitissä  :D Löytyy tuosta kohtaa Suuri muotinäytös Espoossa
http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=4.45