Dolls of the World Barbiet

Aloittaja Hilja, joulukuu 29, 2012, 16:21:33

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Jennijeelle "kiitokset" villauskuvista, nyt olen sitten 37€ köyhempi (ja oma ranskatar tulossa)  :naamakämmen:

Milli

Voi Jennijee minkä teet.

Mie HALUAN tuon ranskattaren, sehän on syötävä söpöläinen! En kestä.  :hbeat:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Jennijee

Se on niin ihana, että meinasi itku tulla kun sain nuken käsiini. Siinä on herkkää kauneutta.  :smiley:

tokkopahka

Sekin on minun listalla. Täytyy lähiaikoina ryhdistäytyä ja listata lisää tavaraa siinä toivossa että keräisin viihdoin riittävästi rahaa pahimmille houkutuksille  ::) Kun Viivi tässä vähän avitti sen kassan tyhjentämisessä  ^^
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Ninni-doll

Täti Monikalta ostin eilen nuden intialaisen. Nukke on Barbie in India Special Edition-Bindi and Accessory Pack 90-luvulta ja harvinainen. Nyt neito on puettuna Discover the World-sariin ja pääsee pian vitriiniin uudempien Barbie in India-sarjan edustajien sekaan  :cuteyes: Nimeä hänellä vielä ei sentään ole, en ole ehtinyt




HelloDolly


Ninni-doll

Ja tässä Auroran maalaama ihana Esha Amithi (entinen Antiikin Meksikon prinsessa) Sari on thaimaalaisen naisen tekemä (Esha-nimen Aurora oli antanut ja toinen nimi Amithi tarkoittaa uniikkia)








whitney

Voi tuo Parisian 1979 on niiiiiin kaunis ja ihana... se pitää jossain vaiheessa sitten hankkia, tai sitten se toinen painoskin kelpaa.

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

tokkopahka

Sinulla hän elää ja minulla hän kituutti  :chuckle:  Kivat kuvat  :cuteyes:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Letizia

Navajo on ihanin! Kauniita kuvia.

Omallani on vielä tukka nutturalla, vaikka kroppaa se on vaihtanut kolmesti... tekisi mieli hankkia vielä vaihtopääkin, ettei aina nuttura kiristäisi. ^_^

Ivla

Navajo on kyllä upea!  :cuteyes: Hienoa nähdä nukkea hieman eri tyyleissä, omani on alkuperäisessä asussaan  :D

Letizia

Piti muuten kysyä, että mikä kroppa Navajolla noissa Siaman kuvissa? Tai siis ainakin viimeisessä.

Omallani on Darla Daleyn kroppa, joka on kyllä liian tumma... Jotenkin tälle on ollut kamalan vaikea löytää oikean väristä, edes Mattelilta. Tuli kai tuolla joku vartalo aikoinaan mukanakin, mutta ei sitä lasketa. :>



(kuva näyttää tässä foorumin vaaleanpunaista pohjaa vasten nyt vielä harmaammalta kuin äsken, sori)

Siama

Mun Naoidalla on Dynamite Girls Jettin kroppa... Hetkonen, tuota... Check Mates -sarjasta!

Mä oon muutaman barbieni hybridisoinut näihin uusiin dyny-kroppiin tahi muihin Integrityn kroppiin =)
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Milo

Letizia - onks toi se African princess?
Näyttää upealta, ja varsin kauniisti stailattu!
Navajo prinsessat on myös kaikilla upeita!  :hbeat:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.