Dolls of the World Barbiet

Aloittaja Hilja, joulukuu 29, 2012, 16:21:33

« edellinen - seuraava »

Marianne

Ja mulla on täällä lisää kuvia: http://www.flickr.com/photos/moccasiini/sets/72157631768419842/

Oon tainnut unohtaa mainostaa tuota jaksoa täällä. Pertti Parrunenkin vilahtaa siellä mukana.  :rofl:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Satumaa

Turkin ja Thaimaan asut näkyivätkin tuolla muotinäytöksessä. Turkin huntu vaan taisi olla Pertillä  ::)
Mä voisin tuon Puolan konserttiasun kuvan kaivella ja tuon FA italian. Voin ton turkkilaisenkin kokonaisuudessaan laittaa jos löydän siitä otetun kuvan... tai sit pukea uudelleen sen jollekin jossain välis.
sometimes being invisible has it's advantage

minnastardust

Tässä olisi italialainen neito. Multa löytyy myös kaksi venäläistä daamia, pitäisi niistäkin pistää kuvia. :smiley:


Ivla

Kauniita kuvia! Dolls of the World -nuket lähellä sydäntä, ensimmäiset keräilymielessä hankitut nuket olivat kaikki Dolls of the World Princess -sarjaa, jota nyt toista kymmentä onkin muuttanut meille  :hbeat: "Tavallisia" DOTW-nukkeja ei sitten lödykään kuin ihan muutama. Mutta kauniita ovat nekin. Itse en tosin ole niin innostunut uusimman sarjan nukeista, joilla on lemmikki mukana, vaikka on niidenkin joukossa ihanuuksia  :cuteyes:

Jasmiina2

Ihania Intia nukkeja Ninnillä ja Jamaica nukkekin näkyi jollain olevan. Jamaica Barbien haluaisin ostaa Jamaicalaiselle kummitytölle :)  :hbeat:

Jennijee

Minun uusin tulokas - DOTW France 2013






Ivla

Suloinen kokonaisuus ja ihana kauneuspilkku  :cuteyes:

Adalia

Ihanat Mary Jane -kengät  :hbeat: Nukkekin on söötti  :cuteyes:
Life in plastic
It's fantastic!

TaruinenAave



Dolls of the World - The Princess Collection, koko sarja.  :cuteyes: Ensimmäisenä ostin Korean prinsessan keräilyä aloitellessa muutama vuosi sitten ja pari viikkoa sitten kotiutui viimeisenä Navajo-prinsessa.   :hbeat:

Ja tosiaan tässä vielä järjestys vasemmalta oikealle: India, Cambodia, Korean Court, China, Japan, Pacific Islands, Incas, Ancient Mexico, Navajos, Ireland, England, French Court, Holland, Portuguese Empire, Renaissance, Ancient Greece, Danish Court, Vikings, Imperial Russia, Nile ja South Africa.

Jennijee


Ninni-doll

Oo! Hyvä TaruinenAaveeni, sait kuvattua  :cuteyes:
Kadehdin tuota Jennin ranskatarta  :shock:

Ivla

Upea kokoelma, TaruinenAave   :aplause: Sarjan nuket sopii hyvin yhteen  :peukku:
Miun kokoelmasta puuttuu vielä viisi  :-\

kitecat

Oi mikä söpöliini tuo ranskatar!  :hbeat: Ja kyllä, hänessä on myös hiukkanen Jennijeetä  :cuteyes:

Komee rivistö rinsessoja Taruisella aaveella  :shock:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Tinttufia



Ihana toi ranskatar ja kaikki prinsessat...

Minulta löytyy kaikki Festival of the World nuket
Carnaval, Chinese New Year, Diwali, Kwanzaa, Oktoberfest, Cinco de Mayo ja Irish Dance.

Ivla

Voi, miten hieno Tinttufian kokoelma  :aplause: