Kysymyksiä Barbeista - Kysy ihan mitä vaan

Aloittaja Aliisa, marraskuu 25, 2012, 01:11:33

« edellinen - seuraava »

Milo

Tokkis - joo, tarkoitan nimenomaan tota heidän kurssiaan, joka sisältää heidän katteensa. Mitään erillisiä maksujaha PayPal ei veloita. Mutta totta on, että luottokorttiyhtiöiden kurssit on kanssa (yhtä) huonot joten vaihtoehtoja ei paljon ole...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Tutu

Mikä se ihme trending prise? Homma oikein on?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Silky

Trending price taitaa olla keskihinta tietylle tavaralle.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

rosalinda

Milo, olen sama mieltä, että pitä maksa tullille vero ja aina maksan.  Toki jos ostan dillerilta  EU kaupasta on tietenkin halvempi ilman veroa. Mutta harvoin ostan dillerista. 

Voi olla jos  Pay pay kautta  hinta  riipu kursista, mutta huomasin että maksan enemmän kuin ostin  nukken Nigel North. Nukken hinta oli 70 &  ja Pay pal kautta maksan enemmän ainakin 15 &.
Ja  Azone nukkesta Aoto olen maksanut enemmän. ::)

Maritsa

Mitä mieltä ootte: Onko Barbien talot nukkekoteja ja Barbiet nukkekodin asukkaita?  :cuteyes:  :cuteno:

Kyselen tätä siksi, kun Naamakirjassa on asiasta ollut erimielisyyttä...  :head-to-the-wall:

avotuli


Mä en ymmärrä tätä jakoa oikein alkuunkaan. Olen seurannut samaa riitelyä. Ihan yhtä lailla minusta 1/4 kuin 1/6 tai 1/12 nuken asumukset ovat nukkekoteja...  :naamakämmen:

Lainaus käyttäjältä: Maritsa - marraskuu 26, 2015, 17:01:45
Mitä mieltä ootte: Onko Barbien talot nukkekoteja ja Barbiet nukkekodin asukkaita?  :cuteyes: :cuteno:

Kyselen tätä siksi, kun Naamakirjassa on asiasta ollut erimielisyyttä...  :head-to-the-wall:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Lizette

Barbie on nukke ja nuket asuu nukkekodissa. Toki Barbie voi asua myös Barbietalossa.

talo-i-sa


Alice

Mä puhun myös useimmiten nukketalosta kun tarkoitan omaa 1:6-koon taloani. Mutta nukkekotikin käy termiksi  :smiley:

Merineiti

Lainaus käyttäjältä: Maritsa - marraskuu 26, 2015, 17:01:45
Mitä mieltä ootte: Onko Barbien talot nukkekoteja ja Barbiet nukkekodin asukkaita?  :cuteyes:  :cuteno:

Kyselen tätä siksi, kun Naamakirjassa on asiasta ollut erimielisyyttä...  :head-to-the-wall:

^^ eihän sillä ole mitään väliä, sanahelinää ja semantiikkaa :D

Tosin itseltä puuttuu "nukkekoti/barbietalo" ja nuket asustelevat niissä dioraamoissa mitkä kulloinkin on pystyssä. Tällä hetkellä kaikki ukot on sullottu karaokebaariin ::)
Siitähän varmasti saisi joku äityli herneet nenäänsä facebookissa jos näkisi :D
Jos siis halutaan heittää lisää vettä kiukaalle :P Ja vielä lisää, jos todetaan, että monihan heistä ei ole nukkeja/barbeja ollenkaan vaan toimintafiguureja :lecture:
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Hunajasieni

En ole tätä kyseistä väittelyä nähnyt, mutta en ymmärrä tätä asetelmaa kyllä alkuunkaan. Tai siis niin kauan kun sinulla on a) nukke joka asuu b) jonkinnäköisessä talontapaisessa, on kyseessä nukkekoti, oli siellä asukkaana sitten barbie, nukkekotinukke (1:12), bjd tai vaikka kissanukke! Voi sitä nukketaloksikin tituleerata, itse käytän sanaa nukkekoti. Mulla ei ainakaan olis sekakäyttäjänä pelkästään yhden nukketyypin talo, ja jos asumuksessa asuu muutakin kuin barbie-nukkeja niin eihän se sitten voi olla barbietalo/koti? Kun se on kaikkien sen kokoisten nukkejen koti.

Ehkä jotain nukkekoti-harrastajia (tai barbie-harrastajia?) ottaa kupoliin, kun he harrastavat nimenomaan nukkekoteja koossa 1:12 ja jos on jonkun muun kokoinen, niin ei sitä saa saoa nukkekodiksi kun heidän on... Huoh.  ::) (Tai vaihtoehtoisesti toisin päin barbie-harrastajalta, kuitenkin halutaan jotain pesäeroa tehdä nukketyyppien välille?) Vai onko siellä joku harrastamatonkin sopassa? XD En kyllä ymmärrä siltikään. Mitä väliä jollakin joka ei edes omista nukkeja niin on sille millä nukkeilija omiaan kutsuu...  ::)

Merineiti: Haha, varmaan tulisi hirveä haloo kuinka barbit on turmion tiellä! Baarissa ja seurana vielä jotain "epä-nukkeja"! Tämähän on pyhäinhäväistys ja hirveän sopimatonta! Onhan barbie sentään LASTEN lelu hyvänen aika!  :D

Puppeteer

Enpä kyllä voi itsekkään sanoa ymmärtäväni mitä väliä sillä on miksi kutsuu. Toki, minulla on Barbietalo, koska kutsuin siksi lapsena isäni tekemää taloa, mutta jos nyt hankkisin talon, se olisi nukkekoti. Kumpikaan termi ei minusta ole sen oikeampi tai väärempi ja olen itse nukkekoteilija myös 1:12 kategoriassa, joten en itse näe siinä mitään väärää jos joku nukkekoteilee isommassakin skaalassa. Tosin, taidan olla jäävi sanomaan, kun minulle kaikkien skaalojen talot ovat nukkekoteja.. Mutta luulisi harrastajille olevan tärkeintä se, että oli se nimitys nyt sitten mikä vain, niin harrastajilla on hauskaa! Ei pitäisi takertua muotoseikkoihin liiaksi.

Adalia

Onpa väittely  ::)

Minun Barbie-taloni ovat olleet nukkekotiharrastajien näyttelyissä esillä ja pidän itseäni nukkekotiharrastajana :D
Life in plastic
It's fantastic!

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Ivla

OOAK tulee sanoista One of a Kind eli yleensä siis viittaa kustomoituun nukkeen, esim uudet maalit, tukka tms  :Look_Up: