Kysymyksiä Barbeista - Kysy ihan mitä vaan

Aloittaja Aliisa, marraskuu 25, 2012, 01:11:33

« edellinen - seuraava »

tokkopahka

Se on vaan huono kohdistus. Kun silmät kiinnitetään leimasinmenetelmällä
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Aliisa

Onko kenelläkään mitään näistä Barbeista alkuperäisessä laatikossaan, että tietäisi näiden eroavaisudet / tarkat tuntomerkit:

1981 Jogging Barbie
1979 Acapulco/Beach Fun Barbie
1980 Disco/Golden Nights Barbie
1981 Jeans Barbie
1979 Sports Star Barbie

Tässä netistä löydetty yhteiskuva niistä: https://www.flickr.com/photos/pattypatty85/17351160234/

Noilla ilmeisesti siis kasvot täysin identtiset. Mietin, kun mulla on tuon näköisiä nukkeja kolme, joista en tiedä mitä noista ne voisi olla. Pieniä eroja kuitenkin on, esim. vaaleampi ihonväri ja jollain on päälaesta läpimenevä lanka (aurinkolasien kiinnipysymistä varten). Langalla varustettu lienee Disco Barbie, koska sillä on aurinkolasit, vai onko noilla muillakin?

Toisaalta sitten mulla on melkein 100% varmuudella ruskea-asuinen versio Disco Barbiesta ja sillä taaskin ei ole sitä lankaa päässä kiinni.

Netissä on kyllä jotain kuvia, mutta niistä ei oikeen erota mitä eroja noissa viidessä nukessa on.

Paukku

Multa löytyy tuo Jogging Barbie laatikossa, laitan kuvan huomenna.
Ikuinen pikku tyttö

Aliisa

#378
Kiitos paljon, Paukku. :smiley: Huomasin juuri äsken vielä pienen eroavaisuuden noissa nukeissa mitä mulla on: osalla on korvalehdessä "korvispainauma" ja osalla ei. Eli semmoinen pieni painauma jälki, mutta ei reikää joka menisi korvasta läpi. Ehkä sen avulla voisi sulkea pois osan noista identiteettiehdokkaista. Harmi vaan, että netistä löydetyistä kuvista ei ilmene millä kaikilla noilla on ne painaumat korvalehdissä.

Edit. Nyt löytyikin lähikuva Jogging Barbiesta, jossa näkyy korvat. Näyttää siltä, että ei ole painaumia korvalehdessä: https://c2.staticflickr.com/9/8697/16746169617_62d6f3fabe_k.jpg Sitten kun vielä saisin selville minkä sävyinen Jogging Barbien iho on. Ja samat tiedot noista muista Barbeista. :D

Kivaa tää "salapoliisityö". :kaffitanssi:

Hunajasieni

Nyt oon silmät ristissä kahlannu foorumia ja yrittäny löytää linkkiä yhteen juttuun josta oon ihan varma että se oli täällä foorumilla jossain.

Kyseessä oli siis sellainen, oisko 5x5 tilanjakajahylly tai vastaava missä hyllyt oli kuution/neliön muotoisia ja jokaisessa kuutiossa oli joko pieni huoneen sisustus tai ainakin tapetit ja nukkeja oli esillä siis niissä. Mielestäni se oli jonkun ulkopuolisen linkki (eli ei foorumilaisen tekemä). Hyllyssä ei ollut laseja enkä ole ihan varma mitä väriä itse hylly oli, musta?

Joka tapauksessa hienot tapetit, ja upea esillepano, kaikki oli viimeisen päälle laitettu huonekaluista nukkejen asuihin ja proppeihin.

En löydä millään, oon plarannu jo useamman ketjun ja oon kans yrittäny hakua, ei auta ei. Toki voi olla että se oli joku niistä lukuisista linkeistä mitä avasin joka ei enää toiminut. En muista oliko kuva(t) flickerissä vai jossain muualla.
Muistaisko siis joku/löytäiskö sen?

Alice


Hunajasieni

Kyllä napakymppi! Tai ainakin tässä on sänky tuolla alhaalla kuten muistelin.  :chuckle:
Kiitos paljon!  :aplause:

tokkopahka

Toi  on minun unelma silkkien asettelussa  :hbeat:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Rana

Onko kellään ideaa mikä olisi sopiva nivelletympi kroppa Teen Skipperille? Minulla on tuo Cool Colors, jolla on tuollaiset melkein lättäjalat (en tiedä onko muilla teen Skippereillä kun en omista.) Tärkeää siis olisi että nuo kengät ja vaatteet sopisivat myös uudelle keholle. En haluaisi tuota MtM kroppaa tuolle laittaa, kun haluaisin sen olevan perus Barbieta aavistuksen lyhyempi. Noiden Mc2 nukkejen ja Disney Descendantsien kropat kiinnostaisivat, mutta kummankaan suhteen ei ole käytettynä tärpännyt. Haluaisin tietää onko mitään mahdollisuuksia, että nuo olisivat sopivia ennen kuin ostan uutena. Myös muita kroppia saa ehdottaa.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Aliyah82

Yhdessä Youtuben Unpackin Barbie videossa se mies otti ne päässä olevat kiinnikkeet pois vetämällä. Ja se kiinnike tuli ulos ihan ehjänä. Ois vaan kiva ollut tietää tuon miun curvyn kanssa tuo :blaah:

Lumiprinsessa

Kiinnostaisi tietää, kuinka harvinainen Lumiprinsessa on. Ilmeisesti ollut vain muutamissa maissa myynnissä? Minulta löytyy myös alkuperäispakkauksessa Lumiprinsessan reki koirineen.

Paukku

Ikuinen pikku tyttö

Lumiprinsessa


tokkopahka

Suomessa tätä nukkea löytyy paljon joten jos haluat saada enemmän rahaa niin kannattaa myydää ulkomaille.
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Tutu

Lumiprinsessa, jos olet myymässä rekeä, niin olisin siitä todella kiinnostunut, omalta lumiprinsessalta puuttu se ja koiraystävät  :smiley: Itse nukkekin toki kiinnostaa.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.