Integrity Toysin nettisivu, diilerit ja W Club

Aloittaja Marianne, marraskuu 27, 2012, 11:11:59

« edellinen - seuraava »

Alice

Poppy oli tosi söpön näköinen, tykkään mekosta ja asusteista ja tukan sävy oli kiva  :cuteyes: Eli se on ehdoton ostos, mutta Agnesta mietin vielä. Jokin tökkii silmissä, mutta varmaan otan sen silti, asu oli kuitenkin ihan jees. Ollien puku oli myös kiva, mutta se jää nyt väliin.

Hilja

Olin jo ajatellut olla uusimatta W Clubin jäsenyyden mutta Poppy ei antanut siihen lupaa ::)

Onhan nyt W Clubin 10-vuotis juhlavuosi -kaikenlaista jännittävää voi olla tiedossa. Eli nukkeharrastus pitää vielä otteessaan..
Leikkiä ikä kaikki

Alice

^ juu nyt kun on juhlavuosi niin ei pysty jättämään klubijäsenyyttä, ties mitä tässä missaisi :)

Laitanpa vielä Integrityn promokuvat näistä v. 2015 ekoista nukeista:

Poppy



Agnes



Ollie


Milia C

#63
Mullakin oli samat fiilikset etten tänä vuonna uusi jäsenyyttä mutta Agnes  :hbeat:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

Mä hankin todennäköisesti kaikki, vaikka tuo Poppy nyt on aika yksinkertainen hintaansa nähden ja lähinnä sen asu kiinnostaa.  ::)

Miesnukella on liian pöyheä tukka, ja mulla on tuota kasvomuottia jo aika monta, mutta addiktina en voi vastustaa.  :cuteno:

Agnesta tahtoisin kaksi kappaletta, joten tuplajäsenyys on harkinnassa. Onneksi on vielä aikaa miettiä.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milo

No niin, liityin nyt itsekin ekaa kertaa W Clubiin. Nuo nyt tarjolla olleet klubinuket ei hirveesti sytyttäneet mutta olivat "ihan kivoja". Otin silti Ollien ja Agnesin. Todennäköisesti muuten olisi jossain vaiheessa ruvennut harmittamaan. Ollien asu oli aika metka - flashback Miami Vicesta ja se Agnes oli tietty upea ilmestys. Poppynkin olisin voinut ottaa, mutta minusta hiukan liian hinnakas kun ei kuitenkaan niin erikoinen. Katsotaas mitä vuosi tuo tullessaan...  :dance-to-the-groooowe:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Marianne

Mä en saa päätettyä tilaanko Poppyn vai en.  ::) Tosiaan se hinta kirpaisee. Mutta en sitten tiedä saanko sitä asua jälkeenpäin kohtuuhintaan. Tulee vissiin kuitenkin halvemmaksi ostaa nukke asun takia ja myydä se nukke nudena jos en haluakaan pitää sitä.  :naamakämmen:

Hirvittää vaan etukäteen, että nouseeko Poppyn hinta tänä vuonna niiden nukkejen kohdalla joilla on enemmän tilpehööriä mukana. Jos pelkkä perus-Poppy on jo tuon hintainen...  :head-to-the-wall:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

harakka

Lainaus käyttäjältä: Aurora - tammikuu 22, 2015, 21:43:45
Hirvittää vaan etukäteen, että nouseeko Poppyn hinta tänä vuonna niiden nukkejen kohdalla joilla on enemmän tilpehööriä mukana. Jos pelkkä perus-Poppy on jo tuon hintainen...  :head-to-the-wall:

En usko, että kehtaavat nostaa Poppyn hintaa kun korottivat sitä vasta vuosi sitten niin hurjasti. Saattavat tietenkin tarjota jonkun yksittäisen kalliimman setin, jossa on useampi asu, mutta niinhän on tehty ennenkin.

Vaikka heti otinkin sekä Agnesin että Poppyn, niin hiukan harmitti Poppyn asusteiden vähäisyys ja korujen simppeliys hintaan nähden. Noita rannerenkaita ja rengaskorvakoruja on ihan tarpeeksi jo entuudestaan, kun taas ketjullisia riipuskaulakoruja, jollainen olisi sopinut kivasti avokaulaisen mekon kanssa, ei ole juurikaan. Kevyt kesätakki tai kaunis neulottu shaali (ei kultahileinen) iltoja varten olisi sopinut sekä kesäteemaan että asuun tosi hyvin.

Hilja

#68
Ihastuin Groovy Poppyn aurinkoiseen kokonaisuuteen. Hiukset, kevyt mutta juhlava sifonkimekko ja kullanväriset asusteet -yksinkertaisesti kaunista. Poppy on mulle aina teinityttö 60-luvulta ja tässä parhaimmillaan :smiley:

Harmittaa tosiaan jos Poppyn ja muidenkin IT nukkejen hinnat nousevat vielä samaan aikaan kun euro heikkenee dollariin nähden. Kannattaa olla tarkkana ennakkotilausten kanssa ettei kukkaro tyhjene puolen vuoden päästä :shock:
Leikkiä ikä kaikki

rosalinda

En ole vielä päättänyt mikä nukeista tilan..  Kaikki nuket ovat nätit ja enemmän tykkään Ollista ja Agnesista.  :whaddado:

michelle

Minä en myöskään osaa vieläkään päättää mitkä nuket otan.
Aluksi ajattelin että kaikki..mutta jäin jahkailemaan Poppya - koska niitä mulla riittää.
Agnes ehdottomasti :hbeat:
Olliekin olisi kiva. Ainoo tuo parta häiritsee. Kun ei näytä mun silmiin ollenkaan aidolta.

Tykkään edelleen liittyä mukaan, vaikka viime vuosi oli mulla tosi hiljainen nukkeilun kanssa. Ja nämä "uudemmat" nuket eivät oikein ole jääneet rakkaiksi yksikään. Taidan olla enempi vanhojen IT nukkejen perään..


Jounah

Mäkin nyt sitten liityin vielä tänäkin vuonna, vaikka viime vuonna ei tullut tilattua kuin muutama nukke. Otin tällä kertaa tosin vaan basic membershipin, ei jotenkin oikein kolahtanut mikään noista nukeista.

Marianne

Muistakaa, että tänään on viimeinen päivä liittyä!   :lecture:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

kuuma92

Mitä olette mieltä noista uusista  Color Infunsion  neitosista. 
Minä tykkään tuosta  Zara Wade  sillä on upea asu.  :smiley:
http://www.integritytoys.com/brands/color-infusion/


Marianne

Se tumma Nyasha on kivannäköinen, mutta en onneksi tarvitse noista yhtäkään. Ostin tilalle pari vanhempaa nukkea.   :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.