Integrity Toysin nettisivu, diilerit ja W Club

Aloittaja Marianne, marraskuu 27, 2012, 11:11:59

« edellinen - seuraava »

rosalinda

#90
 Milo, kiitos!!  :smiley:

Yeee!!! Toinen diilleri on vastanut, että hän on varannut minulle  poppy!!!  :dance-to-the-groooowe: :dance-to-the-groooowe:
Toivon huomenna Laurensin nettisivu toimi. Haluaisin tilata vielä pari nukkeja.

avotuli

Suoranainen tunkeilu OT tässä, mutta olisiko Integrityyn integroituneemmilla keräilijöillä intoa tehdä juttua näistä Nukkeyhdistyksen lehteen?
Kauppiaasta keräilijäksi taas

michelle


Marianne

Mä voisin myös kirjoittaa jotain juttua ja toimittaa valokuvia myös. Kerro vaan millaista tietoa siihen tarvitaan.  :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

avotuli

Lehtijutusta: Pitäs kertoa asiaan vihkiytymättömille ihan perusasioita integrityistä, eri sorteista, tarinoista nukkejen takana... virpiiiris täällä forumilla on lehden päätoimittaja  :hbeat:
Voisi esitellä Poppyn, FR-sarjan, Dynyt, isot likat... Aurora, Michelle, sopikaa keskenänne työnjakoa? Aurora onkin Mignonnetteen kirjoittanut aiemmin.
posti @ suomennukkeyhdistys.fi
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Marianne

Mikäli joku kaipaa Integrityn uusia nukkeja, niin Couture Dollsilla on melkein kaikki vielä myynnissä: http://www.couturedolls.com/2015-Integrity-Toys

Muutama Poppy on myyty loppuun ja yksi 16-tuumainen. Muut tuolla näkyy yhä olevan.  :peukku:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Tuo Lupita Nyong'o (Adele siis..) on kyllä aika upea, pakko sanoa tähän väliin.

Marianne

Niin on! Mä olin ajatellut jättää sen väliin, mutta tilasin sen kuitenkin vielä äsken, kun ajattelin ettei sitä sitten helpolla löydy myöhemmin. Ja hyvä että tilasin, koska mulla oli tuonne alennuskuponki, ja nukke on nyt loppuunmyyty. Eli sain viimeisen. :shock:

Ei se kyllä Adelelta näytä... Mutta ehkä siitä tulee sisko Le Smoking Adelelle, koska ihonsävy näkyy olevan sama.  :cuteyes:

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Adele on hieno, tykkään tosi paljon sen kampauksesta! Itse en näe yhdennäköisyyttä Lupitaan, Nadjan muotti muistuttaa mielestäni enemmän häntä  :smiley:

Uudet FR-nuket oli kyllä kaikki sellaisia, että jos keräisin sarjaa niin varmasti olisin ostanut. Vaikka asut oli vähän liian klassisia omaan makuuni, niin kasvot ja hiukset ja asusteet olivat tosi nättejä! Isoista jäi houkuttelemaan Shade of Grey Hanne, jonka asu sopisi erinomaisesti mun Tulabelleille... Se oli kuitenkin Laure Belle Couturella loppuunmyyty, joten en voinut ennakkotilata sitä nyt.

Letizia

Adelen stailaus tuo mieleen Lupitan taannoisen Oscar-lookin, mutta en niinkään tarkoittanut kasvojen yhdennäköisyyttä. :)

No niin ja pakko kai tunnustaa, että mä ehdin myös tilata sen... vaikka en kerää FR-nukkeja ja en koskaan ennakkotilaa mitään mistään, koska en luota promokuviin. Katsotaan mitä tulee!

Pidän aika paljon tuosta etutötterötukasta, jollaista olen joskus katsellut Integrityn miesnukeilla ja miettinyt että voisivat laittaa naisväellekin tollaisen. Puku sinänsä ei niin sytytä, mutta klassisen asun ja modernin tukkatyylin yhdistelmä kyllä viehättää.

Marianne

Mä luulen, että Adelen puku on nimenomaan Lupitan puvun inspiroima. Harmi vaan, että toteutus ei ole yhtä upea. Integrityn piti tietysti tehdä puvusta tarpeeksi erilainen, ettei joutuisi maksamaan mallin käytöstä.  ::)

Mutta Adelen tukka on kyllä on upea! Se on ilmeisesti osittain flokattu. Mä en ole tykännyt tuosta uudesta kasvomuotista, mutta annan sille nyt tilaisuuden. Aion maalata sen kasvot kokonaan uusiksi ja katsoa mitä siitä tulee.  :devil:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Joo tuo mekko on kyllä ihan Lupitan tyylinen! Voi kun Integrity laittaisi jollekin muullekin nukelle samanlaisen kampauksen kuin Adelella, voisi sopia hyvin jollekin NuFace-tytsylle...

rosalinda

Just maksoin poppysta Go See.. Tulee niin kallis nukke!!
Jos ostan suora Integrity Toys kaupasta maksan maahantuontosta tullille 24 %... Jos ostan Europan diillerista ei tarvitse maksaa tullille, mutta  nuken hinta nousee.. :faint:

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

rosalinda

 Kyllä, he maksavat. :deal: Tällä kertä diilleri on kirjoitanut, että hänelle tulee nuket ilman free shiping..