- Dynamite Girls & Dynamite Boys -

Aloittaja Siama, marraskuu 25, 2012, 22:18:08

« edellinen - seuraava »

Alice

Kiitos  :hbeat: Mekko on Clear-Lanilta, suosittelen  :D

Siama

Vihdoinkin miun ennakkotilatut poitsut saapui!  :hbeat:
Super ihanat kuteet kaikilla ja laatu loistava! ( kuvissa ne on jo pikaisesti uudelleen puettuina.. En vain pysty kuvaan tehdastailattuina...  :cuteno: )

Ryota & Taoka







Noa

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Marianne

Sulla on Kyuta oikein kaksin kappalein!  :D Paremmalta ne näyttää uudelleen puettuina.  :hbeat:


Mä joudun vielä odottelemaan omia dynyjä. Ne saapuivat vasta eilen Suomeen, ja paketti painaa joku 6 kiloa, joten varmasti joudun maksamaan tulliveroa.  ::)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Siama

Joo.. Ennakkotilasin kaksy Kyuta koska se ainut ja oikea Joshwa tarttee kalpean vartalon.. Mutta nuo ovat itseasiassa kaksosina hirmu suloisia  :cuteyes:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

#49








Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Alice

Oi kun tuo Kyu on söpö, mun odottelee postissa kotiin pääsemistä  :smiley:

Mä stailailin Charlottea ja Ishaa:


Marianne

#51
Ihania! Isha sopii hyvin dynykroppaan.  :hbeat:

Mun kuusi dynyä tulee vissiin tänään - toivottavasti!  :D

Tosin kaksi niistä on jo päättänyt muuttaa Australiaan muodonmuutoksen jälkeen.  ;)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Siama

On ihania!  :cuteyes:
Isha on kyllä erityisen ihana =) Nam!


--------------------------------------------------

Noa esiintyi pikkarimallina ;)



Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jasmiina2

Onpas täällä kivan värikkäitä poikia  :cuteyes:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Xelha

Hienoja stailauksia! Erityisesti Noa on  :hbeat:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-