- Dynamite Girls & Dynamite Boys -

Aloittaja Siama, marraskuu 25, 2012, 22:18:08

« edellinen - seuraava »

myrva


muovibarbie

Mistä DG nukkeja voisi ostaa? Olen jo jonkin aikaa haaveillut ja vain ebaystä löytänyt... :smiley:

Marianne

#167
Tässä Integrity Toysin diilerilista: http://www.integritytoys.com/authorized-dealers/

Kannattaa katsoa nuo nettisivut läpi. Suosituimmat kokoelmat myy yleensä heti ilmestyttyään loppuun, mutta diilereille jää aina joitakin nukkeja, joita myyvät retail-hintaan. Halutuimpia nukkeja saa ikävä kyllä vain kalliilla eBaystä.

Integrity Toysin nettikaupassa on joskus joku nukke myynnissä, kuten tuo ylläoleva Sookie oli julkaisuajankohtanaan. Mutta suurin osa näistä nukeista on myynnissä normaaliin hintaan vain diilereillä, kunnes loppuvat.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

muovibarbie

Onkohan kellään täällä myynnissä?  :D

Alice

 :Look_Up: Kyllä tuolla kirpparipuolella aina silloin tällöin on dynyjä myynnissä. Minä onnekas sain Hiljalta Reesen sitä kautta  :hbeat:






Hilja

#170
Oletpa Alice ottanut ihanan kuvan Reesesta :smiley: Musta asu sopii todella hyvin nukelle.

Minulle jäi vielä Mighty Real Reese ja kuvasin sen tropiikkia esittävän kuvan edessä. En muista saako lehtikuvia omia näin vapaasti -tässä kuva kuitenkin osittain peittyy ::)

Leikkiä ikä kaikki

Ivla


Alice

Voi kun Mighty Real Reese on hieno, tosi kiva tausta!

Adalmina

Myrvan Sookin mekko on tosi nätti!  :hbeat:
Samoin on Hiljan neitokaisella kiva kesämekko  :cuteyes:

Vanhoja kuvia on tullut kaiveltua......
Jasper morsio on tainnut vähän eksyä metsään....

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Adalmina

 :Look_Up: Söpöliini ja kiva tuoli muuten  :D

Jouluenkeli

p.s. ikivanha kuva kylläkin....

Aliisa

Todella hienoja kuvia!! En olekaan katsonut tätä ketjua pitkään aikaan. Ollut pidempi tauko Integrity-nukkejen kanssa, mutta kun näitä kuvia katsoo, niin alkaa taas villaantumaan. :blush:

Upeasti stailatut jouluenkeli ja morsio Adalminalla. Ja ihanan kesäinen Alicen kuva Reesestä.