- Dynamite Girls & Dynamite Boys -

Aloittaja Siama, marraskuu 25, 2012, 22:18:08

« edellinen - seuraava »

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Tipitii

Onpa kaunis neito hälle sopivassa asussa - todella kaunis  :smiley:

HelloDolly


HelloDolly


myrva

Ihana Dayle !  :cuteyes:

_____________________

Laitan pommittaen vanhoja kuvia, uusia ei ole tarjota ::)














Alice

Mitä väri-iloittelua  :cuteyes:

Kerrotko myrva, mikä TJ tuo melody(?)-asuinen on? Vihreällä silmämeikillä?

myrva


ShoeCat

Vintage Vinyl Sooki, Chile Barbien asussa...








Hilja

DG kuvissa on tunnelmaa :smiley:

Ensimmäinen Integrityn nukkeni oli DG Aria,2.wave. Muistan vieläkin ihastukseni pienistä käsistä,  varpaista ja muista vartalon yksityiskohdista. Siitä alkaen olen pysynyt uskollisena dynyille. Uusimmasta London Calling kokoelmasta on tulossa TJ täydentämään hyllyä.

Tässä muutaman vuoden takainen Downtown Darling Jett, aina yhtä ihana:


Leikkiä ikä kaikki

Marianne

Ihania! Mua vähän harmittaa välillä ettei tullut hankittua tuota blondia Jettiä. Sillä oli niin kiva asukin. Mutta muut nuket vei voiton. :chuckle:

Mitäs tykkäätte noista uusista Dynyistä?

http://www.shugashug.com/2013/01/28/integrity-toys-spring-unveiling-dynamite-girls/

Mun piti hankkia vain pojat, mutta en olis saanut niitä tilattua jos en olis tilannut tyttöjäkin, joten mulle tulee koko kokoelma. Voi olla että muutama menee sitten myyntiin, mutta vaatteet todennäköisesti pidän kaikilta. En niin välitä noista asuyhdistelmistä, mutta noi Dynyt on kerrospukeutujia, joten vaatteita on sitten kiva yhdistellä oman makunsa mukaan.  :peukku:

Cruzin sähkönsininen puku on jo varattu Hallamille.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

#25
Ai niin! Onhan mulla pari uutta Dynykuvaa. Tässä bändäreitä Elliotin keikalla. :D







Tuolla koko jakso...

http://www.flickr.com/photos/moccasiini/sets/72157632383824994/


Uudet Dynyt päätyy varmasti samaan hommaan.  :cuteyes: :rofl:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Lainaus käyttäjältä: Aurora - tammikuu 29, 2013, 17:05:07

Mitäs tykkäätte noista uusista Dynyistä?


Promokuvat eivät kauheasti innostaneet, pitää odottaa livekuvia  :smiley:

Milia C

Ei ole ollut DG:t muutenkaan mulla keräilyssä tai ainostaan ne poijat...
Auden/Cruzin sai näemmä jatkoa, nyt oli tietysti brunetella hiusta enemmän ja se sininen puku ois ollut kiva mutta on kolme "samaa" naamaa... Kyun hiusmuoti oli taas... Juice Leskisen vedetään sitä pitkää hiusta puolelta toiselle...  :rofl: Ei vaan inspiroinnut tällä kertaa ja hyvä niin  ;) Eikä innosta ruveta roottaamaankaan noita kovapäitä nyt vähään aikaan. Yksi homme odottaa hiuksiaan...  :chuckle:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

ShoeCat

Dani oli noista tulokkaista suosikkini ja Daylella on upeat saappaat...  :cuteyes:

Aliisa

Oih, uusia Dynyjä. :cuteyes: Tykkään kyllä. TJ on aikamoinen söpöliini. Ja Daylen valkoiset hiukset. :hbeat: