Taide ja Tunnelmakuvia

Aloittaja Adalmina, joulukuu 10, 2012, 01:02:14

« edellinen - seuraava »

HelloDolly


Vivi

Aika upea kuva! Ensimmäisenä tuli mieleen, että lohikäärme vaanii neitokaista, mutta voipi se olla hänen vartijansakin. Se, joka varmistaa ettei tytölle tapahdu mitään pahaa. Tai sitten vaan ihan "taksikin" paikasta toiseen siirryttäessä.

Juu, on se kumma, että muiden kuvia katsoessa mielikuvitus laukkaa, mutta itse ei saa mitään aikaiseksi...   :D
If it makes you happy...

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Vivi - tammikuu 16, 2013, 23:40:21
Aika upea kuva! Ensimmäisenä tuli mieleen, että lohikäärme vaanii neitokaista, mutta voipi se olla hänen vartijansakin. Se, joka varmistaa ettei tytölle tapahdu mitään pahaa. Tai sitten vaan ihan "taksikin" paikasta toiseen siirryttäessä.

:cuteyes: :peukku:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Tipitii

Taianomainen kuva!
Todella hieno  :peukku:

Siama




  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat: - HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ -  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:



Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jounah


Mariza

Komppaan Jounahia yllä, ihana mekko Sánalla! Onko tuo Intergrityn kolttuja vai jotain muuta tuotantoa?



Tässäpä Jinni mietteliäänä.. ;)
If I spread my wings and take to the sky, the point where I fall is freedom I guess.

Siama

Kiitos ystävät =)

Mekko on mun Stop Misakin oma =) eli ehtaa Integrityä..

Upea kuva Jinnistä!
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

HelloDolly


Hilja

#39
Jo Stockton (roolissa Audrey Hepburn) Pariisin kukkatorilla elokuvassa Funny Face (suom. Rakastunut Pariisissa, 1957) Nukella on Poppy Parker vartalo ja Vanessan kasvot - ja tietysti ihanan keväinen hulmuavahelmainen asu.





Leikkiä ikä kaikki

Tipitii


Ihana asu Hiljan nukella  :hbeat:
elokuvan olen nähnyt, ei kovin kummoinen - mutta itse Audrey ja ne vaatteet ... :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat:

ShoeCat

Laitanpa tämän nyt tänne osastolle... Eli :

Hurmaavaa Naistenpäivää ladyt!   :luv:


Ivla

Oi, miten herkän tunnelmallinen naistenpäivätervehdys  :cuteyes: Kaunis!

Ninni-doll


Adalmina

Hienoja kuvia, erityisesti tykästyin tohon viimmeiseen  :smiley: