Taide ja Tunnelmakuvia

Aloittaja Adalmina, joulukuu 10, 2012, 01:02:14

« edellinen - seuraava »

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Siama



Jóna leikki kameralla ja ikuisti Saskan..
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

myrva


Jasmiina2

Iiih! Kiva liikkuva kuva!  :aplause: Olen jo kauan halunnut opetella tekemään tollaisia  :D

Adalmina


myrva

Kiitti  :D

Vähän leikin, aika helpolla näitä kuitenkin saa tehtyä. Itse en kauheasti panostanut.
Mutta jos haluaa luontevaa liikettä, täytyy lätkiä tarpeeksi monta kuvaa päällekkäin... :peukku:

HelloDolly


Marianne

#23
Ihania kuvia täällä!  :hbeat:

Elliot kävi heittämässä kahvilakeikan kirkuvien teinityttöjen edessä.  :D





Lavainvaasio.  :rofl:




Tuolla on koko tarina: http://www.flickr.com/photos/moccasiini/sets/72157632369453139/
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

Ihanat kuvat ja ihana tarina taas Aurora! Oi kun meilläkin olisi tuollainen "paremman väen työpöytä" joka massiivipuuta. Meillä on vaan pinkkejä muovilieroja kaikki pöydät. Seuraavaan jaksoon tarvisimme Dramaattisen pomolle hienon pöydän

Marianne

Kiitti! Kannattaa pitää silmällä eBayssä myyjän 7toys7 putiikkia, ja 77toys77 taitaa olla saman pitäjän...

http://stores.ebay.com/7TOYS7/1-6-Action-Figure-/_i.html?_fsub=2&_sid=5821466&_trksid=p4634.c0.m322

Noista ja muutenkin eBaystä löytyy paljon realistisen näköisiä huonekaluja ja muita nukketarvikkeita, kun vähän viitsii etsiä, esim. haulla "1/6 table".  :wink:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

Juu tiedän, mulla vaan on barbitalot niin täynnä huonekaluja että pitäisi tehdä jotain muutoksia niin sitten taas olisi kiva ostella lisää

Adalmina

Kesenia vanhanajan tunnelmissa

HelloDolly


Jennijee