Taide ja Tunnelmakuvia

Aloittaja Adalmina, joulukuu 10, 2012, 01:02:14

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Vanhallakin foorumilla oli tää joten eiköhän tännekin pistetä  :smiley:
Aloitan vanhalla kuvalla

Lady Blue

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Marianne

Upeita kuvia!  :hbeat: Tässä pari 'muotinäytöskuvaa' multa äskettäin maalatuista nukeista.  ;)




Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

tokkopahka

Viimeinen vei minun sydämen  :hbeat:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Ninni-doll


Milia C

Eden vai Lilith tuo ekana oleva neito?  :smiley:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

Se on Elements of Surprise Eden uudella tukalla ja naamalla. Siitä oli tarkoituksena tulla Style Mantra Edenin erivärinen kopio.  ;) Kulmakarvat menee vielä uusiksi.




Ja Elise menee myyntiin sitten kun oon saanut sille ripset laitettua ja tehtyä muutaman muun nuken myyntikuntoon.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

tokkopahka

Laita sitten yksäriä, josko minulla ois varaa siihen  :pleeeaaasse:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Adalmina

Hitsi miten upea tuli Elisestä!  :hbeat:
Jos ei Tokkis ota niin täälä ois toinen kiinnostunut  ;)

Marianne

Kiitti!  :smiley: Aion laittaa Elisen myyntiin The Doll Page -sivustolle sitten kun se on valmis, mutta ilmoitan tällä foorumilla ehdottomasti. Tai voi olla että se menee eBayhin. Haluan kunnon hinnan siitä, kun itse piti maksaa kamalasti ja vielä monsteriverot ja -tullit päälle.  ::)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

michelle

Voi ei!! Meillähän tulee "tappelu" tuosta Elisestä sitten.
Mutta onpas upea!!! :palvoo:
Sun varmaan kannattaiskin laittaa huutoon joskus nukke tai pari  sillointällöin
- jos vaan jaksat/raaskit myydä. OVAT NIIIN UPEETA kädenjälkeä!

Mä "voitin" arpajaisissa oikeuden ostaa toi Elise edullisemmin.
Hintaa sillekin tuli.
Siihen vielä postimaksut ja tulliinhan nää nykyisin kaikki menee.. 75e jouduin tullimaksuakin makselee vielä kaupan päälle (muitakin nukkeja paketissa)... :naamakämmen:

Marianne

#12
Kiitos.  :hug: Mulla on pari muutakin FR-nukkea ja yksi Barbie jotka on tulossa myyntiin, mutta en laita niistä kuvia ennen kuin ovat valmiita. Viimeisimmän maalaamisen aloitin vasta tänään, ja sain kokeilla ihan uutta tyyliä.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jasmiina2

hienoja kuvia jo täällä  :cuteyes: Tässä talvi tunnelmaa.


Aliisa

Auroralla taas ihanuuksia. :blush: Hieno kuva tuosta, jolla on kukka hiuksissa.

Jasmiinan kuva on tosi tunnelmallinen. Kylmyys välittyy kuvassa hyvin nuken käsien asennosta ja lumisade näyttää aidolta. :peukku: