Nukkejen lemmikkejä

Aloittaja Tipitii, helmikuu 18, 2013, 23:06:42

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

Kiitos Silky, Jennijee& Avis  :hug:
Mun nukeilla ei ole kissoja, ainakaan toistaiseksi  :gonna-cry: Ihan vaan siitä syystä että sopivia ei ole löytynyt. Tai oikeastaan sopivia olisi kyllä löytynyt, mutta on mulle liian kalliita elikkä tarkoitan näitä 3D- printattuja bjd- katteja http://store.evethecat.com/product-category/pets/cats/
Suomalaisen Emilian flikkerissä kuvia: https://www.flickr.com/photos/emiliacouture/sets/72157641012787144
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Marianne

#61
Täti Monikalla on ihanan tunnelmallinen koirakuva!  :hbeat: Mistä nuo kaikki koirat on peräisin? Yksi eläinlääkäri-Barbie 90-luvulla tuli kissan ja koiran kera, jotka on samalla tavalla nivelletyt kuin nuo. Mulla on molemmat, ja se kissa seikkailee nukketarinassakin.

Olen myös haaveillut tuollaisesta 3D-kissasta, mutta se hinta on kyllä suolainen. Halvimmalla pääsisi, kun ostaisi kokoamattoman ja maalaamattoman kissan ja muokkaisi siitä itse sellaisen kuin haluaisi. Niin Emiliakin teki. Joskus vielä hankin sellaisen siamilaisen ja maalaan ruskeatabbyksi.  :D Olen aina halunnut sellaisen ihan elävän, mutta en ole vielä pystynyt sitä hankkimaan.  :tongue:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalmina

Noi 3D kissat on kyllä niin ihania!  :hbeat:
Kuolattua on tullut ja useamman kerran.

Mitä ne muuten maksaa ja mistä niitä edes voi ostaa?

Täti Monika

Aurora- noi mun koirat on niitä ihan Matteli perus-playline koiria: aikuinen koira muistaakseni myyntinimeltään Beauty ja noi pienet on jotain pentuja tai pikkukoiria. Oon muistaakseni täältä foorumilta joskus pari noista pennuista ostanut?
Adalmina- tuossa mun ekassa linkissä on juurikin se kauppa josta noita voi ostaa, siinä näkyy tällä hetkellä saatavilla olevat.
Ja just niinkuin Aurora sanoikin niin halvemmalla pääsee jos ostaa maalaamattoman koottavan ja tekee mieleisekseen.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalmina

Herttinen sentään! Ja äkkiä linkki kiinni!  :shock: Olipas hinnoissaan!

:Look_Up:  Löytyihän se linkki kolmannella yrittämällä  :tongue:  Mä vaan tota Emilian sivua kattelin  :blush:

Täytynee toistaiseksi tyytyä niihin schleichin kissoihin vaan  :cuteyes:

Xara

#65
Kivoja nuo Täti Monikan Beautyt. Täytyy pitää silmät auki, jos löytäisin itsellenikin tuollaisen. :smiley: Olen hieman koonnut koirakokoelmaa, mutta siihen sisältyy vasta kaksi collieta... Täytyy ottaa niistä kuvat tänne kunhan muistan. Ne taitavat kumpikin olla jotain feikkejä Mattelin Turquoise-colliesta.

Louhi

#66
Herättelenpä vähän tätäkin ketjua. Tässä lisää lemmikkejä, koira ainakin on täältä hankittu.


Tutu

Nyt ois aiemmin mainitsemani Hasbron "kitty ja puppy in my pocket" kissanpennut ja koiranpennut myytävänä tuola kirppisalueella  :D
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Täti Monika

Ihanat noi Louhin nukkejen lemmikit  :hbeat: Katselevat ylöspäin- liekö makupaloja luvassa?

Tässä pari lemmikkipotrettia lisää: Eurotädin vinttikoira Kolikko neljän pentusensa kanssa  :cuteyes:


"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalmina

Ihanat lemmikkikuvat! Ihan ku valokuvaamossa otetut taustoineen  :cuteyes:

Täti Monika

Kiitokset, Adalmina  :hug: Joskus kiinnitettävä huomiota näihin pikkuväen lemmikeihinkin  :cuteyes: Pentuset alkavat olla jo niin vanhoja että vissiin etsittävä niille uusia koteja- oli hyvä sauma nyt vielä kuvata kun koko pentue kasassa.

Mitenkäs siellä teillä......jokos kohta saadaan hevoskuvia  ;)  :photo:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Xara

Tosi kaunis kyllä tuo Kolikko, kelpaisi omaankin koirakokoelmaani. Ja tosi hienot kuvat!

Tipitii

Hurmaavat kuvat  :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat:

... hyvä idea - kasata nukkejen lemmikit yhteen kuvaan  :smiley:

Täti Monika

 :Look_Up: Kiitos Xara ja Tipitii  :hug:

No, ei se ole niin helppoa kuvata vauhdikkaita pentuja....tässä pari epävirallisempaa otosta  :gonna-cry:



"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

HelloDolly

^ Voi että, miten ihania!  :hbeat:   :cuteyes:

On kyllä taas niin luonnollisen näköisiä kuvia, että wau! Toi toka kuva, jossa Kolikko katsoo alaspäin pentujaan kohti on niin ihanan hellyttävä!  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat: