Nukkejen lemmikkejä

Aloittaja Tipitii, helmikuu 18, 2013, 23:06:42

« edellinen - seuraava »

Tipitii

En löytänyt että tälle aiheelle ois ollut omaa ketjua.
Nuket ja lemmikithän tais olla aiheesta nuket ja oikeat elävät lemmikit ....

Kissaihmisenä melkein harmittaa, että nukeille ts. :barbie: lle  pieniä kissejä ei löydy yhtä suloisia kuin mitä on pieniä koirimuksia.


:barbie: n talon on valloittanut neljä pientä suloista dogia.






Puudelit Steiffin miniatyyri puudeleita.
Vuh!

Adalmina

Ompas Tipitiillä hauskan näköisiä puudeleita!

Vannoutunut kissaihminen tääläkin. Samoja schleichin kissoja löytyy täältäkin. Ne on suloisia  :hbeat:  Löytyy myös halppisversioita. Mutta semmoista aidon näköistä karvallista kyllä kaipailisin mutta eipä ole vastaan tullut sopivan kokoista.
Avanteilla taitaa kyllä olla yksi karvainen katti, pitäis kuvata  :photo:

MarjaanaS



Tahiti-papukaija ja Tropical Splash Kira.

Louhi

Minulla on yksi Rementin kissa, Daisyn musta koira ja lisäksi kasa kissoja ja koiria, jotka odottavat laatikoista purkamista ja kunnostusta  :shuting-up:. Hevosista löytyy Daisyn Archie, Barbien Dancer, vaaleanruskea Sindyn hevonen ja iso mokkapintainen hevonen varsoineen.

Ninni-doll

Mulla on muutama tuollainen Mattelin pieni kumikoira ja joku valkoinen muovikisu jolla pinkki hännänpää! (jostakin prinsessalta) Mutta oon niin onnekas kun ystävänä on tuo Avasund joka osaa huovuttaa elukan kuin elukan, hän on tehnyt pari kissaa barbitalooni (raitainen joka kuvaa omaa Nelliäni ja musta) ja kerran tilasin häneltä saksanpaimenkoiran. Lentelee nukketalon ikkunan takana pieni lepakkokin ja joskus saattaa pari pölläkin istahtaa katolle  :D Pitänee kuvata joku kerta

Adalia

Mulla on aika monta kissaa; niitä on tullut huonekalusettien mukana. Koiriakin löytyy, sekä kilpikonna  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi

Noita elukoita on siunaantunut muutama... Mattelin hevosia, Sindyn hevosia, Daisyn pilkullinen ja ruunikko Archie, samettipintaisia hevosia. Scheich kaneja ja kissoja, Daisyn dalmatialainen.  :barbie: mittakaavassa olevia papukaijoja jotka on ostettu Maxi Kodintukusta. Ja  :barbie: :n kasaripuudeli joka tuli yhden nukkelotin mukana.  :D




Ivla

Ihania lemmikeitä täällä kuulostaa/näyttää olevan :D MarjaanaS:llä nätti Tahiti-papukaija, sopii hyvin Kiran lemmikiksi. Tässä yksi Tonnerin kissa:



Täälläkin kissaihminen ilmoittautuu! Kissat ovat sitten niin ihania  :hbeat:

Louhi

Ihana kissa! Minkä kokoinen ja hintainen tuollainen on?

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Louhi - helmikuu 26, 2013, 21:59:16
Ihana kissa! Minkä kokoinen ja hintainen tuollainen on?

Kiitos Louhi  :D Kissa (Crookshanks) on noin 9 cm pitkä ja sen selän korkeus on noin 5 cm. Kissaa myytiin vuonna Tonnerilla vuonna 2008 noin 30 dollarilla, on ollut kauan sold out, ja hinnat tavallisesti esim. eBayssa korkeat  ::)

Jasmiina2

Bratzillaz Cloettan lemmikki.  :D


tokkopahka

Minulle kelpaisi semmoinen  :rofl: :hbeat:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Täti Monika

#12
 :Look_Up: Samoin, toihan ois näpsä  pakkaus :rofl: ( vaikka tietysti mielessä käy, että kun on kaksi päätä ja suuta niin mistäs ne lopputuotokset tulee ulos  ::)  :rofl: )
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

HelloDolly


Tipitii

Hauska tuo kaksipäinen nelijalkainen  ;)
Aina ois kaveri mukana  :D