Nukkejen lemmikkejä

Aloittaja Tipitii, helmikuu 18, 2013, 23:06:42

« edellinen - seuraava »

Suippi

Mattelin Prancer-muottisia hummia. 2. ja 3. vasemmalta on Butterfly-nimisiä, niillä on ollut liilat varusteet. Toinen oikealta on Blizzard, sillä on ollut pinkit varusteet joissa lisukkeena neonvärejä ja valkoista karvareunusta, hevosen sisällä kulkunen. Vaaleanpunainen Marsipan??
Muiden ID toistaiseksi kateissa.

avotuli

Mulle jäi taas yksi harmaa Prancer-muottinen käteen, en malta jättää hyvää yksilöä. Valkoiset harjakset ja mustat silmät, vanhempaa maalaustyyliä eikä kulkusta (kulkusheppa on talossa kyllä sekin).
Hassua on hännän tyvessä, oleva "tukilevy", häntäharjakset sen läpi pujoteltuna, jotain kirkasta silikonimaista kumia! Kunhan kuivuu pesusta otan kuvan. Mikä lie, kai sitä hännän asentoa parantamassa, ei vaikuta pelkältä pakkaustuelta, on tukevampi.
Hurjan siisti muuten, mutta tahmainen koni.

Kaunis tuo Suipin tummanruskea Prancer! En ole kohdannut moista koskaan!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Suippi

Tummanruskealla on kans toi häntäjuttu, kai se on vaan antamassa lisää volyymiä. Mikä ero noitten maalaustyylien välillä on, että pystyykö niistä tunnistamaan vuosimallin? Ei tuu mieleen mikä se sun harmaa vois olla...

avotuli

Mitä uudempi sitä ihmismäisemmät / nukkemaisemmat silmät on hevolla. Ja isommat, aivan pursuu muotin viivojen yli. Uudemmilla myös pehmeämmät piirteet, niinkuin muotti ois kulunut  :rofl:

Tarttis kirjat hevosista ja autoista. Ja muista härveleistä ynnä elikoista. Mulla on yksi accessories book mutta se loppuu kovin kasariaikaan eikä ole kovin kattava.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

avotuli

Tässä harmaa hevonen. Prancer mutta hevosmaisemmin maalattu kuin uudemmat.



Kauppiaasta keräilijäksi taas

Suippi

Kaunis! Harjaksiakin taitaa uudemmilla olla enemmän, tämä heti aidomman näköinen.

DarkJedi

Minulla oli tuo Prancer.  :smiley:


Tipitii


Kisuleita  :hbeat:



Valkoinen re-ment My Cats - toinen kisuli Schleich kissa - sopivan kokoinen  :barbie: lle sekin.

HelloDolly


Marianne

Onpas täällä ihania eläimiä! Mullakin on noita Barbien hevosia, ja Petrankin pari isompaa hepoa.

Ja multa löytyy sama kisu kuin Letizialta. Se tuli jonkun eläinlääkäri-Barbien mukana, ja samalla tuli myös beagle-koira. Mutta tässä se kissa, jonka olen maalannut osittain...




Sitten mulla on tuollainen skotlanninpaimenkoira joka on lapsuuden kirppislöytö. En ole ottanut lähikuvia siitä, mutta se oli mukana Seinäjoen näyttelyssä. Osaako kukaan sanoa mille nukelle se voisi mahdollisesti kuulua?



Samassa kuvassa oleva musta terrieri tuli Feeling Fierce Danin mukana.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Suloinen tuo Auroran raidallinen kissa. Itse asiassa taisin sun kuvistasi alun perin keksiä, että tuo kissa on pakko saada. :D

myrva


Tipitii


Lisää kissoja  :barbie: huusholliin  :smiley:




Schleich kisuli tämäkin.

Adalmina


Letizia

Ihanan aurinkoisia kuvia vielä näin kylmänä syyspäivänä. Onkos kissa persiljaa syömässä? :) Onpa sillä hehkeän vihreät silmät.