Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

avotuli

Sangen hyvän näköistä jälkeä! Ekan kanssa meneekin aina...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

Hieno keksintö! Samoin kuin ne verkkopaidat  :palvoo:
Life in plastic
It's fantastic!

Jennijee

Olen tässä hioskellut hyviä farkkujen kaavoja fashionistoille. Vihdoinkin olen valmis. Tässä bootcut-malli:




Letizia

Huu, ovatpa hyvännäköiset farkut! Fashionistalla on kiva kroppa, kun sillä on sentään olemassa lantio. Useimmilla muilla tyypeillä on niin kapea takapuoli, että ei siihen mahdu edes taskuja. ;>

Satumaa

Mageet farkut, kuin tehtaassa tehdyt... ei, vaan PAREMMAT! Me likee...  :cuteyes:  :aplause:
sometimes being invisible has it's advantage

whitney

Upeat farkut Jennijee!  :aplause:
Hauskaa muuten, miten bootcut on nyt vuosien pillifarkkumuodin jälkeen murtautumassa uudelleen muotiin. Itse olin varhaisnuori silloin kun nää viimeksi oli muotia.

Täti Monika

Mageet on  :palvoo: Ja sitten se kuuma kysymys: koska näitä saa varata? :drewl: :myy-mulle:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

HelloDolly

Wau, mitkä farkut! Istuvat täydellisesti tohon kroppaan!  :cuteyes:

Jennijee

Kiitos teille! Istuvuus ja kestävyys lienee näissä valttia. Huolitteluna liima, siksak ja saumuri. Taskunsuut auki.

Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - helmikuu 26, 2015, 10:12:47
Ja sitten se kuuma kysymys: koska näitä saa varata? :drewl: :myy-mulle:

Vastaus: Sitten, kun laitan myyntiin :D

Nanariaana

Noi farkut on ihan mielettömät!

Adalmina

Hitsi kun sä jaksat tehdä NIIIN siistiä jälkeä!  :naamakämmen:  Tosi makeet!  :hbeat:

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Poris


Tipitii

Hienon näköiset denimit  :peukku:

ps. mikä se oli se kauppa mistä taisit ostaa sitä olkihattunauhaa - yritin etsiä täältä sitä keskustelunpätkää mutta en löytänny ....

Jennijee

Lainaus käyttäjältä: Tipitii - helmikuu 27, 2015, 20:04:31
ps. mikä se oli se kauppa mistä taisit ostaa sitä olkihattunauhaa - yritin etsiä täältä sitä keskustelunpätkää mutta en löytänny ....

Doloreksesta :peukku: