Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

Jennijee

Täällä voitte jakaa kuvia, tunnelmia ja ajatuksia itsen tai jonkun toisen tekemistä vaatteista, kengistä, laukuista ja koruista.  8)

Marianne

Ei ole hirveästi tullut tehtyä vaatteita. Mun vaatteet on sellaista näpertelyä, että teen niitä ilman kaavoja ja vain silloin kun inspiraatio iskee kunnolla.  :o Tässä valkoinen 'rippipuku' ilmassa kuivuvasta massasta tehtyine krusifikseineen...








Alusasuja...




Pikkumustia...




1870-luvun tanssiaispuku...



Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jennijee

Upeita kaikki! Alusvaatteet on söpöjä ja muut istuu hienosti nukeilla.  :)

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jennijee

Omista tekeleistäni lemppari on Pirates of the caribbean -asu. Eli tähän kuuluu housut, takki, kaulus, vyö, hattu ja kengät.


Marianne

#5
Koruja oon tehnyt huomattavasti enemmän ja myynytkin muutamia. :)

Tuollainen kasa erilaisia korviksia löytyy, ja kuvasta puuttuu yksi pari jota en siihen hätään löytänyt...



Kaikki kuvat löytyy tuolta Flickristä, joten en postaa niitä kaikkia tänne.

http://www.flickr.com/photos/moccasiini/sets/72157625975975392/

Mutta tässä muutama kuva...













Lunan tukkakoriste on Mattelia, Golden Angel Barbielta. Muut korut on mun tekemiä...




Seuraavat kuvat on tältä vuodelta...










Tätä settiä on eri väreissä, ja mulla on aikomus tehdä sitä myyntiinkin...




Miehet tarvii koruja myös. ;)




Elliotin rannekoru on Knife's Edge Designsia ja kello on Rare Treat Hanselin, vähän muokattu vaan. Muut korut on mun tekemiä.






Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Tipitii


  Jennijeen tekemä hieno merimies asusetti - suosikkipunatukat esittelee  :smiley:


 



  ... ja ne siniset asut on vieläkin kuvaamatta  :blush:


Ninni-doll

Aivan upeita! Tuo lakkikin on ihan mieletön! Pitäisi itsekin teettää Jennijeellä kotakin.... ::)

HelloDolly

Repesin tolle "kotakin"-kohdalle.... :rofl: ^  Tilannekomiikkaa parhaimmillaan!  :D  :peukku:

Ninni-doll

 :D Juu! Oikein suunnittelin, että sellaisen pikku kodan teetän nukeilleni  :rofl:

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

HelloDolly


Jennijee

Ehkä ensi kesänä  :D

Nyt täytyy häpeäkseni myöntää etten ole ehtiny enkä jaksanut tehdä mitään varmaan puoleen vuoteen eikä oikeastaan ole huvittanutkaan mikään. On niin kaikkea muuta elämässä ollut, että ei vaan ole saanu aikaan. :-\ Anon siis anteeksiantoa kaikilta kenen töitä on listoillani  :pleeeaaasse:

Adalia

Jennijeelle edelleen kiitosta Piraattiasusta, oli siinä näpertäminen  :palvoo:





Jennin ateljeesta on myös "Jersus-asu" eli versio Versus-Barbien asusta.

Life in plastic
It's fantastic!

Täti Monika

Mullakin on onni omistaa joitain Jennin upeita luomuksia  :hug:
Tässä Eläkeläisten seiloriasut:



ja samalle porukalle safariasut:



"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"