Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Teetin kahdesta omasta paidastani barbikokoiset Merineidillä ja Sunakolla. Ovat aivan kuin ne alkuperäiset puserot  ^^ (kuvat myöhemmin)

FatFashion

Villatakkia Aspenille, tuli ihanan iso ja lämmin. Ensikosketus kirjailuun, oon ihan tyytyväinen  :tongue:
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Tipitii

Letizia,
upean näköinen viitta ja päähine  :peukku:

meli

Tässä vaatetusta ja kurkistus mun ekaan OOAK projektiin.
Toi huppari aiheutti kyllä hampaiden kiristelyä useampaan otteeseen.

Värit on sieltä ja syvältä, kuviot ei näy kuten ne luonnossa on - taattua kännykkäkuvalaatua siis. Otan myöhemmin järkkärikuvaa kun kokonaisuus on valmis :aplause:.

avotuli

Oikein lupaavaltahan tuo näyttää!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Poris

Kivoja päällysvaatteitahan täällä on taas värkätty. Tässä jotain niiden alle.
Noi sukat on resorin verran liian lyhyet; oli pakko tehdä pidemmät, mutta en ehtinyt niistä ottaa kunnon kuvaa ennen kuin tämä lähti maailmalle.

Adalmina

Johan on upea musta pitsiviettelys!  :hbeat:

Jennijee

Upeaa kaikki! :aplause: Laitelkaa vaan enemmän kuvia töistä. Näitä on mukava katsella :smiley:

Jennijee

Tässä tulee nyt kuvat iskälle tekemästäni kansallispukunukesta. Vintage-Ken puettuna Johanneksen kansallispukuun. Kaikki valmistettu itse päästä varpaisiin.

Adalmina

Poris

myrva

Jennin työt vetää aina sanattomaksi ! :faint: :peukku:

Hilja

Hienoa ja taidokasta käsityötä :palvoo:

Kaikki Jennijeen  kansallispukuiset vintage Barbiet täytyisi saada paremmin julkisuuteen -ihailijoita varmasti riittäisi!
Leikkiä ikä kaikki

Merineiti

Kitecatin aivan huikean ihanat lapaset :D

(en ole vielä ehtinyt tehdä talvitakkia mut oli pakko ottaa jo joku kuvakun noissa lapasissa on peukalotkin!)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

kitecat

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-