Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Hienot on lapaset!  :aplause:

Pitkästä aikaa mäkin sain aikaiseksi jotain päällepantavaa....
Likat "Sarimekossa"

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Merineiti

Kivat paidat, jotenkin ihan noiden tyttöjen tyyliset!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Jennijee

Sarimekko-laatua! :aplause: Kiten lapaset ja sukat ovat erittäin onnistuneita. ^^ Toi pienillä puikoilla neulominen on hidasta ja vaikeaa...

Marianne



Hienot asut Adalminan tytöillä!  :hbeat: Pitäisi itsekin opetella kuvien siirtoa kankaaseen. Joku siirtopaperi mulla jo onkin.


Kysyisin sellaista asiaa neulojilta, että mitä lankaa käytätte nukkejen vaatteisiin? Kitecat ja Letizia ainakin ovat niitä tehneet. Mistä saa tarpeeksi ohutta villalankaa? Ja mistä saa sellaiset mahdollisimman pienet puikot? Kokoa 1 on vissiin jollain nukkekotitavarakaupalla ainakin myynnissä, mutta en muista sen nimeä.  :head-to-the-wall:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

tokkopahka

Doloreksella on ollut ja itse löysin alle millin sukkapuikot Lankamaaista. On saatavilla ohutta huivilankaa mutta ongelmana on se että 100 gr vyyhdissä on n. kilometrin verran lankaa  :blaah:  Novitan Nalle on just ja just sopiva, on myös virolainen villalanka joka on melko kapea. Sitten on myös koneneulontaan tehty lanka jonka ongelmana on se koko  :naamakämmen: Eli kirppikset ja lankakirpikset FBssa on parhaat lähteet
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

DarkJedi

Lankaliikkeistä löytyy Nallea ohuempaa lankaa. Minulla on nyt muutamaa "työn alla", Aviksen joulunuken villasukat on neulottu toisesta jonka vyötteen olen hukannut. 100% villaa, 50 gramman kerä.

Minulla on muutama pari kakkosen sormikaspuikkoja, ovat ihan käteviä nukkeneulomuksiin.

Jennijee

Minulla on PONY metalliset 1mm puikot. Vääntyy käyttäessä, muttei se paljon haittaa. Ohuita lankoja voisi saada esim, kankaankutojilta :wink:

Marianne

Muistinkin sen Doloresin heti kun olin kirjoittanut tuon edellisen viestin.  :D Kääk, mitä ihanuuksia siellä onkaan myynnissä! En ole aiemmin tutkaillut sitä kauppaa 1/6-silmällä, mutta tänään huomasin, että siellähän on vaikka mitä mun nukeille sopivaa.  :naamakämmen: Ja tosiaan löytyy minikokoisia puikkoja ja virkkuukoukkuja! Langat vaan pitää hommata muualta, kun mä haluaisin mieluummin sen kilometrin pituisen lankarullan kuin 70-senttisen.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

tokkopahka

Pieniä virkkukoukkuja löytyy myös Vuorelman kaupassa, pitsinviraus osastolla
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Adalmina

Lainaus käyttäjältä: Aurora - tammikuu 15, 2015, 16:38:27


Hienot asut Adalminan tytöillä!  :hbeat: Pitäisi itsekin opetella kuvien siirtoa kankaaseen. Joku siirtopaperi mulla jo onkin.


Kiitti!  :smiley:
Näihin paitoihin on kuvat ihan vain ommeltu. Alerekistä ostin ukkojen kallokalsarit ihan vain tätä tarkoitusta varten  :cuteyes:

Merineiti

#416
Muotitalon laukku, versio 1...



takki omasta ateljeesta.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Adalmina

Ihanhan laukku näyttää samalta ku alkuperäinen versio! Hyvältä näyttää  :aplause:

whitney

Vau Merineiti, mielettömän hieno Chanelin laukku, täydestä menee!  :aplause:

Satumaa

Poikien edulliset sukkasetit Lidlistä lähti mukaan, ja tällainen on eka tekemäni asu... (Saas nähä tuleeko toista, mun käsinompelutahdilla- ja taidolla, yritys-erehdys-ratkonta-korjaus-menetelmällä kesti tuntikausia saada valmiiks...  :-\ )



sometimes being invisible has it's advantage