Playline

Aloittaja minnastardust, marraskuu 29, 2012, 22:46:04

« edellinen - seuraava »

kitecat

En miekään ajatellu että Adan vieras ois rasistisesti kommenttiaan heittäny. Minuu ainaki ihmetytti vaan rouvan oma ihmetys. Aivan niinko hää ei ois tienny, että tummia barbeja edes on, tai ihmetelly muuten vaan kun sellasia löytyy Adalian hyllystä.

Itte en omista montaa tummaihoista nukkea, eikä mullakaan syy oo rasistinen. En vaan hirveenä tykkää tummaihoisista nukeista, ilman oikeaa kunnon syytä. Lapsena mulla oli tummaihoinen vauvanukke ja se oli mulle tosi rakas. Barbit oli kaikki blondeja, kun ei sillon ollu Suomessa saatavilla muita. Hispanic-Barbie oli ainoo tummatukkainen mikä miulla oli ja se oliki ihan älyttömän tärkee nukke.

Ihmetyttää kyllä ettei nykypäivänä ois saatavilla tummaihoista Nikkiä, Suomessa kun on tänä päivänä paljon  muitaki ku valkosia...
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Adalia

Kyl monia vieraitani ihmetyttää, että on olemassa muitakin barbeja kuin se pepsodent-blondi :D Jopa miesbarbeja ja tummaihoisia :D  :naamakämmen:
Life in plastic
It's fantastic!

Louhi

Luulisi Kenin olevan aika ikiaikainen asia, onhan se esiintynyt paljon julkisuudessa ja mainoksissakin.

Ninni-doll

Missä sellaisia SIS-settejä on missä on 2 nukkea samassa? Ebaysta en ainakaan löytänyt  :whaddado:
Laitan nyt kuvan ekasta SIS-typystäni joka saapui tänään! Hän on Babyphat Grace jolla on Chandran asu


Adalia

Toys "R" Usista tilaamani Dreamhouse-kaksikko saapui tänään: Barbie ja Midge  :hbeat:  :hbeat:


Life in plastic
It's fantastic!

kitecat

 :Look_Up: noita näky olevan myynnissä myös Oulun Prismassakin
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - lokakuu 10, 2013, 20:48:58
Missä sellaisia SIS-settejä on missä on 2 nukkea samassa? Ebaysta en ainakaan löytänyt

Ne taitaa olla jotain vähän vanhempia settejä? Olen myöskin yrittänyt etsiä jotain parin vuoden takaisia nukkeja jotka ovat kai niistä paketeista, mutta ei niitä juuri näy myynnissä. Pikkusisko-settejä kyllä löytyy.

Mä laitoin juuri Dreamhouse-Raquelleni pään Moxie Teenz -kroppaan, ja olen siitä nyt ihan täpinöissäni! Teenz on siis useamman sentin Barbieta pidempi, joten mittasuhteet ovat isolle päälle paljon paremmat. En ole ehtinyt ottamaan kuvaa vielä, mutta löysin jonkun muun kuvan samaisesta yhdistelmästä: http://www.flickr.com/photos/saudadeardid/9597953507/

Satumaa

Kasarifani Mianoran luona ajan hengen mukaista porukkaa  :smiley:



sometimes being invisible has it's advantage

Linda S. Irina

Muistin, että salolaisessa lelukaupassa Kuismassa olisi ollut vähän päälle 200 euron Barbie-talo ja ajattelin ostaa sen, jos se on iso. Kävin katsomassa ja huomasin, että se on... Olisiko ollut se Malibu-talo ja päätin että en ostakaan, että kaksisataa tuollaisesta pienemmästä tuntuu niin paljolta. No, käväsin Turussa nyt viikonloppuna ja kuinkas ollakaan, siellä oli juuri tuo iso Barbie Dream House 199€:n tarjouksessa, alkuperäishinta n. 329 jos oikein muistan. Vai olisiko ollut 349 en muista. xD Katselin tuota taloa Kuisma-päivän päätteeksi jostain nettikaupasta ja Ebaystä ja totesin, että en ehkä osta 300 eurolla taloa nyt kun ei kuitenkaan sen vertaa ylimääräistä ole. Mutta sitten, totta kai koska olin ajatellut 200 euroa kuluttaa, JOS Kuismasta olisi löytynyt isompi Barbie-talo silloin, niin TrUssa sitten oli "pakko" ostaa tuo. Ja kaveri naureskeli vieressä, että kassalla minun jälkeeni oleva pikkutyttö katsoi kateellisena Barbie-taloani ja tämän äidin piti herättää lapsi horroksesta kun jäi tuijottamaan perääni eikä liikkunut eteenpäin jonossa.

Ennen en ole ollut mikään suuri Barbiepinkkimuoviglitter-talojen ja -kalusteiden ystävä, mutta Barbie Life in the Dreamhouse -sarja on saanut mieleni muuttumaan ja nyt haluan tehdä kuvatarinoita ja kaikkea muita tuossa talossa. xD Toivottakaa onnea. Ainakin markkinointi toimi minuun, haha!! XD Nyt voin jopa harkita ostavani tuollaiset "mauttomat halvanolioset leikkisetit" kuvatarinoihini. Voi jestas! Saan nyt sitten luvan kuvailla tuota taloa tuon 200 euron edestä. NO SYYTÄN VANHEMPIA, mitäs eivät ostelleet minulle kalleita Barbieita ja taloja lapsena!! XDD (joihin olisin varmasti kyllä kyllästynyt aika pian silloin) Täytyy tyhjää koloa sisällään täyttää nyt kun on omaa rahaa!

Vielä en ole taloa ottanut laatikostaan ulos kun pohdin millaisen kuvatarinan tekisin... Hmm.

Jennijee

Se on tällai aikuisena mukavaa, että saa itse päättää mitä ostaa. :D Lapsena vaikka ruinasi kaikenlaista niin mitään ei saanut.

Ihanan iso ja kallis talo! Odotan kuvatarinoita Life in the dreamhouse tyyliin. :peukku:

Jasmiina2

Tänään oli ainakin Turun Lidlissä jotain uudempia playline barbieita myynnissä noin 11 euron hintaan. Voi olla, että muistakin Lidleistä löytyy  :smiley:

Jasmiina2

Lontoon matkalta kotiutui SIS Baby Phat Grace  :smiley:




Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Ivla

Ihania kuvia Jasmiina2! Gracen asu on kyllä mahtava  :aplause: Minullakin oli hänet mutta myin pään pois  ^^

Linda S. Irina

Ihania kuvia tosiaankin! @_@