Playline

Aloittaja minnastardust, marraskuu 29, 2012, 22:46:04

« edellinen - seuraava »

minnastardust

Eli perusnuket joita leluhyllystä yleensä saa.

Minun uusin hankinta tällä osastolla on Secret Spells Christie, josta Tokkis teki tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä. Tavoitteena olisi hommata kaveritkin tässä jossain vaiheessa. Siitä Kaylasta haaveilin joskus muksuna. :D

Adalia

Mulla on aika paljonkin playlinea, joko alkuperäisinä tai hybrideinä (vanhoista nukeista kuin uusia fashionista-kropalla :D ) Ostan nuken yleensä nättien kasvojen takia, playlinessa on paljon nättejä :)
Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

Nuo Secret Spellsit on aivan ihania. :cuteyes: Mulla on nykyään ne kaikki kolme ja ovat kyllä aivan vitriinin paraatipaikalla. :) Ainoastaan Barbielta puuttuu alkuperäinen paita ja Kaylalla ei taida olla alkuperäisiä kenkiä. Tuo Kayla on jotenkin niin lumoava. :blush: Muistan, kun näin noita vuosi sitten Barcelonan pienessä lelukaupassa myynnissä enkä raaskinut ostaa. Kitsasteluni johti sitten siihen, että harmitti hirveesti, kun en ostanut ja sittemmin piti hankkia neidot eBaysta. :)

Ivla

Tässä muutama So in Style (S.IS.) -nukeistani.




Pidän näistä todella paljon; todella erikoisia ja kauniita kasvoja ja ihania vaatteita (kuvissa ei alkuperäisiä asuja). Olisi ihana nähdä muidenkin S.I.S.-nukkeja  :cuteyes:

Adalia

Pitääkin omat S.IS-nukkeni kuvata :D On noi mageita  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

HelloDolly

On tosiaan upeita, varsinkin toi ylin ja alin iskee mun makuhermoon.  :cuteyes:

Ivla

Adalian kuvia odotellessa :cuteyes: Tässä muutama lisää:






HelloDolly

#7
Oih, lisää ihanuuksia!  :smiley:  :Look_Up:

Kuka tuo ylin neito on?

DarkJedi

Mulle kelpais tu keskimmäinen.  :D

tokkopahka

Ja minulla on alimmainen  :chuckle: pivotalissa  :dance-to-the-groooowe:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Ninni-doll

Nuo S.I.S nuket on niiiiiin ihania, jos olisivat muusia niin varmasti olisin jo hankkinut niitä. Rakastan AA muusia, pitää kai hankkia pari tuollaista ja vaihtaa muusakroppaan  ^^
Secret Spells nukeista haluan ainakin yhden, ja ihan vaan siitä syystä että keräilen noita-barbeja.

Ivla

Lainaus käyttäjältä: HelloDolly - helmikuu 16, 2013, 20:54:27
Oih, lisää ihanuuksia!  :smiley:  :Look_Up:

Kuka tuo ylin neito on?

:smiley: Ekan erän ylin on Rocawear Chandra, tokan erän ylin on myös Chandra mutten nyt muista mikä  ::)

Alice

Mulla on yksi S.I.S., tuo tummahuulinen punaraidoitetuilla hiuksilla. Ovat kyllä nättejä  :cuteyes:

HelloDolly

Kiitos vastauksesta, Ivla!  :smiley: Alinta tarkoitin, mutta on kiva tietää ylimmänkin ekan nimi.  :cuteyes:

Ivla

HelloDolly, nyt muistui: se alemman erän ylin on It Takes Two - Love 2 Shop Trichelle And Chandra -setin Chandra  :D