Playline

Aloittaja minnastardust, marraskuu 29, 2012, 22:46:04

« edellinen - seuraava »

whitney

Jasmiina2 ja Ninni, keneltä ostitte keijupuvut? Katselin joskus keijupukuja ebaystä muistaakseni hongkongilaiselta myyjältä mutta en muista enää nimimerkkiä.


whitney

Kiitos  :aplause: tuo dnsjc se oli! :)

Ninni-doll

Oltiin Avasundin kanssa äsken Stockalla ja ruinasin kuin 5-vuotias  :cuteno: Avasund sitten lainasi rahaa että sain Dreamhouse Midgen ja mentiin kassalle sanomaan että alakertaan päästiin ja sitten tuli niin kova mielipaha että piti palata nukke ostamaan  :rofl: Tässä hän nyt on (vielä lootassa kun vasta sisään pääsin) Kuvaan myöhemmin kunnolla.



Kiitos Avasundille tästä ilosta ja päänsäryn lievityksestä joka illan kokouksessa vaan paheni  :hug:

whitney

Mitä, myydäänkö näitä Suomessakin??? Ebaystä vaan olen kattellut... Ei täällä vaan ole Anttilan, Sokoksen eikä Stockmannin tarjonnassa.

Jasmiina2

Ai nämä on kotiutuneet. Kunhan päästään Puolasta kotiin pitänee tarkistaa onko Turussakin näitä  :cuteyes:

Ninni-doll

#96
Minäkin oon tähän päivään asti katsellut ebaysta ja suunnitellut tilaavani, nyt oli onneksi tulleet Suomeen! Tässä neito on hypännyt ulos lootastaan ja ihmettelee mukana tullutta mekkoaan.








Tinttufia



Ihanaa!!!  Oliko kaikki nuket sarjassa, vai oliko vain jokunen? Mitä maksoi?

Ninni-doll

Midgeä oli keskustan Stockalla vaan tuo yksi ja sitten oli muutama Raquelle. Hintaa oli 29,90  :peukku:

Adalia

Voisko joku hesalainen diilata mulle tuon Midgen??

Kiitos live-villauskuvista Ninni-doll :D

Barbie Dreamhouse Experience -talossa Saksassa oli myynnissä vain Dreamhouse Nikkiä  :-\ Olisin luullut, että siinä oikeassa 1:1 Dreamhousessa olisi kaikkia sarjan nukkeja tarjolla  :blaah:
Life in plastic
It's fantastic!

Avasund

Vieläkin naurattaa Ninni-dollin kanssa Stockalla. Oltiin kuin pienet likat himoitsemassa nukkeja. Ostan kyllä tuon vielä itsellenikin. Jahka jostain löytyy toinen kappale.
Töihin siitä!!

DarkJedi

toys r' us: n verkkokaupassa näytti olevan oliko friendship core nukkeina näitä Life in dreamhouse nukkeja. Hmmm... oli vielä tarjous jos ostaa yli 50€ saa ilman toimituskuluja.

Adalia

Lainaus käyttäjältä: DarkJedi - elokuu 24, 2013, 10:45:48
toys r' us: n verkkokaupassa näytti olevan oliko friendship core nukkeina näitä Life in dreamhouse nukkeja. Hmmm... oli vielä tarjous jos ostaa yli 50€ saa ilman toimituskuluja.

Minäpä suuntaankin sinne sitten :D
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Adalia, minä voin ensi viikolla hakea sulle nuken Stockalta. Onko nuo Friendship nuket se paketti jossa tulee kaksi?

DarkJedi

Ainakin nettisivuilla jokaista nukkea myytiin erikseen.