Keräilynuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:36:36

« edellinen - seuraava »

whitney

Hain Prismasta eilen oman Pink In Pantone nukkeni, tai sitä menin hakemaan... sainkin barbitalon  :mad: Lähetteessä lukee kyllä oikea tuote, ärsyttää että toin paketin kotiin sitä tarkistamatta, nyt pitää lähteä roudaamaan sitä takaisin... huoh

Jennijee

Lainaus käyttäjältä: whitney86 - heinäkuu 31, 2013, 17:13:44
Hain Prismasta eilen oman Pink In Pantone nukkeni, tai sitä menin hakemaan... sainkin barbitalon  :mad: Lähetteessä lukee kyllä oikea tuote, ärsyttää että toin paketin kotiin sitä tarkistamatta, nyt pitää lähteä roudaamaan sitä takaisin... huoh

On kyllä melkonen moka laittaa talo nuken sijaan. Omassa Prisman paketissakin oli tullut yksi tuote väärin, laitan vaihtoon...

Milli

Lainaus käyttäjältä: whitney86 - heinäkuu 31, 2013, 17:13:44
Hain Prismasta eilen oman Pink In Pantone nukkeni, tai sitä menin hakemaan... sainkin barbitalon  :mad: Lähetteessä lukee kyllä oikea tuote, ärsyttää että toin paketin kotiin sitä tarkistamatta, nyt pitää lähteä roudaamaan sitä takaisin... huoh

Paljonko talo maksaa? Laskutettiinko vaan nukesta? Oishan voinut myös pitää talon, jos halvalla sai ja ostaa nuken hissukseen uudestaan. Jos siis röyhkeys riittää, itse olen vastaavat vienyt takaisin aina.  :shuting-up:  :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Ivla

Vivin Queen of the Constellations on upea!  :aplause:

Jasmiina2

Constellations on kyllä hieno. Onnittelut upeasta nukesta Vivi  :aplause:

HelloDolly

On kyllä upea tuo Constellations!  :shock:  :faint:   :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:

myrva


whitney

Lainaus käyttäjältä: Milli - heinäkuu 31, 2013, 17:43:31
Paljonko talo maksaa? Laskutettiinko vaan nukesta? Oishan voinut myös pitää talon, jos halvalla sai ja ostaa nuken hissukseen uudestaan. Jos siis röyhkeys riittää, itse olen vastaavat vienyt takaisin aina.  :shuting-up:  :D

En pystyisi nukkumaan samassa huoneessa omantuntoni kanssa jos pitäisin talon.... mutta nyt ei ole edes pientäkään kiusausta moiseen koska en todellakaan halua sitä en edes tee mitään niin nykyaikaisella talolla :D

Ivla

Lainaus käyttäjältä: whitney86 - heinäkuu 31, 2013, 17:13:44
Hain Prismasta eilen oman Pink In Pantone nukkeni, tai sitä menin hakemaan... sainkin barbitalon  :mad: Lähetteessä lukee kyllä oikea tuote, ärsyttää että toin paketin kotiin sitä tarkistamatta, nyt pitää lähteä roudaamaan sitä takaisin... huoh

Oletko jo saanut oikean nuken tilalle? Todella ikävä yllätys taatusti  :eieieiei:

whitney

En ole saanut vieläkään nukkea  :mad: sen sijaan sain sähköpostiini viestin, lähettäisinkö tilinumeron rahojen palautusta varten. Meneepä nyt vaikeaksi. Kirjoitin vain että en halua rahoja vaan tilaamani tuotteen  :mad:

Ivla

Voi kurjuus, whitney86  :shock:

Green Lantern Carol Ferris Barbiesi on todella, todella kaunis, Vivi  :cuteyes:

whitney

Lainaus käyttäjältä: Vivi - elokuu 13, 2013, 20:32:26
:Look_Up: No voi kössi! Ei voi olla noin hankalaa laittaa se nukke postiin sieltä varastolta!  Vaihdetaanhan muitakin tuotteita ihan joka päivä! Paitsi jos nukke on sieltä loppuunmyyty, niin siksi varmaan tarjoavat rahoja takaisin. :blaah:



En usko että nuket ovat loppuneet, koska se on vieläkin nettikaupassa kaupan. Toivotaan ainakin  :pleeeaaasse:

Sinun uusi keräilynukkesi on tosi kaunis!

Letizia

Green Lantern on hieno, vaikka en kyllä yhtään tiedä, mikä/kuka tämä konsepti on. Mahtavat haalarit!

Marianne


Green Lantern on kyllä houkutteleva nukke! Mäkin voisin sortua siihen.  :hbeat:

Mulle tuli eilen tämä Elvis Barbie, kun Pink Ponytailillä oli se alennusmyynti. Tänään on Elviksen muistopäivä, eli Barbie kotiutui juuri sopivaan aikaan.  :peukku:



Teki melkein mieli laittaa tää näköisnukkeketjuun!  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

Smithsonian Hope Diamond Barbie. Tällä on upein puku jonka ikinä olen nähnyt nukkekoossa! Onneksi viimeinkin tuli hankittua tämä.  :hbeat:




Ja itse Barbiekin on hyvin kaunis. Tällä on kaksisävyinen tukka, vaikka se ei kuvissa erotukaan.  :smiley:


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.