Keräilynuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:36:36

« edellinen - seuraava »

Puppeteer

Minä en ole vielä noihin Star Wars nukkeihin sortunut, mutta katsellut olen. Toisaalta tahtoisin, mutta hinta-nivellytys-suhde ei ole mielestäni oikea.  ::) Mutta hienoja kyllä ovat, että jos ostat tuollaisen, niin laita ihmeessä kuvia!

Freyr

Kuin ihmeen kaupalla, sain koko Barbie Extra kokoelman kasaan.  löysin toisen puuttuvasta kahdesta Citymarketista (rullalautailija) ja Amazonissa oli Prime tarjous viimeisestä joten hommasin senkin.   Tässä huonosti onnistunut Panorama tytöistä.  Yritän saad ajossain kohti parempaa kuvaa, kunhan saan johonkin järkättyä hyvän kuvauspaikan.
All the Barbie Extra dolls by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Onneksi olkoon Freyr! Kiva että olet saanut jengin kasaan!

Minulla Extrat ovat vielä hankintasuunnitelmissa, tuli iso eläinlääkärilasku ja menivät nuo nivelletyt Ken-nuket edelle. Mutta haaveissa silti ovat, varsinkin nuo kaksi viimeistä!

Freyr

Tykkään näistä todenteolla. Vaikka eivät olekkaan MtM-nivellyksellä, mutta on kuitenkin nivellys ja tyylit ja piirteet kivoja.  Tykkään lettipään lemmikistä, jolla on auto.
Sain muutaman kuvan otettua ja ajattelin et helpompi vain jakaa Flickr albumi, johon ne latasin:
https://flic.kr/s/aHsmUKEV1f
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Extrasi näyttivät todella hyviltä Freyr!


Minua on puraissut stailauskärpänen ja myös ainokainen Extrani joutui sen kohteeksi! :D

avotuli

Oi voi, aina yhtä villaannuttava vaarallinen yhteisö. Tuli kaamia hinku lähteä Tokmannille. En ole yhtäkään muovimimmiä ostanut vissiin vuoteen, noita Extroja hiukan syntisesti käpäilin kaupassa.
StarWars nuketkaan eivät sytyttäneet oikein.
Villatkaa lisää, kyllä mä keikahdan... :cuteyes:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Aliisa

Freyrin Barbie Extra -kokoelma on aivan upea!! Muutenkin hieno tuo kuva. Ja tykkään noista pastellisävyistä nukeilla. :blush:

Puppeteer


Extrapoppooni on kasvanut kolmella :D





Kuvasin muitakin nukkeja, joten en aiemmin tajunnut, että nämä kaikki katsovat samaan suuntaan..  :chuckle:

Freyr

Hitaalla päällä olen, kuten tavallista. Mutta sain hommattua kolme uutta Barbie EXTRA -nukkea.  Yksi vielä puuttuu.
The Newcomers by Niko Hiekkanen, on Flickr

Lisäksi napannut muutaman uudesta Looks -sarjasta:
Tässä ovat kaksi uudempaa kolmesta mitä omistan:
It's the Looks by Niko Hiekkanen, on Flickr

Tässä minun Looks -likat, Lyhythiuksinen on Petite, ja toinen on tall:
It's the Looks by Niko Hiekkanen, on Flickr

Ja sitten vielä nuoripari. Taempana seisova on Looks -poju ja hänen poikaystävänsä Pyörätuoli-Ken  edempänä:
It's the Looks by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Oh! Minä olen noita Look nukkeja katsellut, mutta ne ovat menneet niin äkkiä sold outiksi, etten ole saanut. Lisäksi olen vähän arastellut ostaa jotain, minkä saa 1-2 kk päästä, mutta varmaan nuo miekkoset sillä tavalla ostan. Sen verran vähän noita mtm miehiä on!

Aliisa

#265
Apua nuo Puppeteerin ja Freyr:n Extra- ja Look- nuket on ihan mielettömän hienoja!! Just tässä yksi päivä ääneen mietin, että ostanko itselleni joululahjaks vai ostaisko joku muu.. :blush: :dance-to-the-groooowe:

Puppeteer

Aliisa, miten kävi, tuliko joululahjaksi Extra?  :smiley:


Minä ostin itselleni ensimmäinen Barbie Extra minin. Tykkään siitä tooodella paljon!