Keräilynuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:36:36

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Countess Dracula on hieno. En ole ennen nähnytkään muita kuin promo kuvia tuosta nukesta.  :peukku:

Ivla

Oi, mitkä meikit Galaxylla  :hbeat:

myrva

Lainaus käyttäjältä: Vivi - huhtikuu 03, 2013, 13:19:04
Miun on varmaan pakko tilata ensimmäisestä tilistä tuo Tarina. Miten oonkin tullu toimeen ilman!  :D

Äläpä ! Itsekin hankin jonkin aikaa sitten. Nam !
Ja nyt kriiseilen täällä kun eihän tuota vaan VOI pilkkoa...  :head-to-the-wall:
Pitikin mennä ostamaan vaatteineen päivineen :rofl:

myrva

Täytyy varmaan hommata nakunakin, tai sitten käyn jossain kohtaa tuon kimppuun simmut kiinni...  >:D  Voi näitä vaikeuksia !

Satumaa

Mä kans NIIIIN haluaisin ton Tarinan!!  :cuteyes:
Tykkään niin pinkistä ja oon ostellu pinkki/vaaleanpuna-tukkaisia nukkeja (muunkin värisiä kyllä, kun kivaa vaihtelua niihin perusväreihin, ja itse en jaksa rootata)
ja ajattelin jossain vaiheessa laittaa niitä omalle hyllylleen ku saan niille hyllyt seinälle.
Vähän aika sittenkin ostin yhden tönkkökroppaisen, jolla oli vaaleanpinkki tukka, ja samalla kertaa nivelletyn, vain vaihtaakseni niiden päät keskenään, ja sitten se toinen hybridi myyntiin...  :D
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

#50
Mulla on samalla lailla kuin Jasmiinoilla, Tarina ja My Melody ystävyksinä. Ne näyttää niin kivalta kahdestaan kun molemmat ovat söpöisiä Steffieitä ja värit pinkkiä ja vihreetä.

Tässä kaksikko tikkarimainoksen kuvauksissa


Tässä tuo Countess vähän lähempää

tokkopahka

Lainaus käyttäjältä: myrva - huhtikuu 03, 2013, 13:28:20
Lainaus käyttäjältä: Vivi - huhtikuu 03, 2013, 13:19:04
Miun on varmaan pakko tilata ensimmäisestä tilistä tuo Tarina. Miten oonkin tullu toimeen ilman!  :D

Äläpä ! Itsekin hankin jonkin aikaa sitten. Nam !
Ja nyt kriiseilen täällä kun eihän tuota vaan VOI pilkkoa...  :head-to-the-wall:
Pitikin mennä ostamaan vaatteineen päivineen :rofl:

Ei onnaa tuo pilkominen  :cuteno: Olen puennut sille muita vaatteita mutta aina ne omat rytkyt palaa jossain vaihessa  :tongue:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

whitney

Oh, vautsi miten upeita keräilybarbeja! Täytyy mennä vähän katselemaan ebaystä tuota morsian barbia, tuo puku on aivan huikea!

Noita Bob Mackien keräilynukkeja olen katsellut pitkään, haaveilen Liberty -barbista, Auringon ja kuun jumalattarista ja Neptunesta. Mutta todennäköisesti tulen hankkimaan niistä vain yhden, Libertyn.

Tuo Galaxykin on niin upea kyllä. Samoin Tarina Tarantino on kyllä niin suloinen ja ihana barbie, olen halunnut pitkään pinkkitukkaista barbia, ja nyt sellainen on työn alla, tulee varmaan vähintään yhtä hieno kuin Tarantinon barbista   :rofl:

whitney

#53
Kävin tänään yhdessä pienessä lelukaupassa kysymässä keräilybarbeja. Kaupantäti kaivoi varastosta 3 kpl nukkeja, siinä oli joku uudehko joulunukke, joku jonka nimeä en muista ja sitten tämä Pink in pantone nukke
http://www.ebay.com/itm/2012-Gold-Label-Pink-in-Pantone-Model-Muse-Barbie-Doll-Designed-by-Linda-Kyaw-/350839778211?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51afae2ba3

Kaikkien kolmen nuken hinta oli 82 euroa. Ajattelin kotona tsekata huvikseni ebaysta, ja yllätyin siitä miten isot katteet noissa lelukaupaun nukeissa oli. Onko tollset hinnat suomessa ihan tavallisia siksi kun nukkeja on sen veran vähemmän saatavilla? Vai oliko tuo ihan törkeetä kiritystä? Tiedän että 82 euroa ei ole keräilynukesta paljon, mutta eikö sekin riipu aika paljon mistä keräilynukesta on kyse?

minnastardust

http://prisma.s-verkkokauppa.fi/fi/prisma/barbie-pink-nukke

Verkkokauppa.comissa taisi olla about samaan hintaan kuin tuo hinta ennen alennusta on. Kyllähän se huono saatavuus taitaa vaikuttaa Suomessa hintoihin. :/


Tää Pink in Pantone on muuten mun uusin keräilynukke-hankinta! Pitäisi kuvata se joku päivä. :D

Siama

Suomessa jos myydään keräilynukkeja, niin niissä on huomioitu tulliverotkin... Jotka ovat kaameita................

Nukkelassa kannattaa tosin näyttää bambie-silmiä ja kysyä tarjousta ;D
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

whitney

minnastarust, kiitos vinkistä! Tuolta lähti pantone mullakin tilaukseen  :dance-to-the-groooowe: 43 euroa tuli alennuksien kanssa hinta, lähes puoleen hintaan siis mitä siellä lelukaupassa  ::)

tokkopahka

Jokseenkin sen verran olisit joutunut maksamaan siitä jos olisit ostanut sen jenkeisä  :chuckle: Joten onnittelut  :peukku:
Suomen ongelmana näissä erikoistavaroissa on pienet määrät, isot postarit (epäilen että kauppiaat joutuvat turvautumaan priorityn), tullit, alvit, myymälän vuokra, palkka ja siitä pitäis saada vielä katetta ----> tuloksena tuplahinnat  :-\
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

minnastardust

Lainaus käyttäjältä: whitney86 - heinäkuu 28, 2013, 00:34:11
minnastarust, kiitos vinkistä! Tuolta lähti pantone mullakin tilaukseen  :dance-to-the-groooowe: 43 euroa tuli alennuksien kanssa hinta, lähes puoleen hintaan siis mitä siellä lelukaupassa  ::)

Kiva kuulla, että linkistä oli iloa! :hug:

Jennijee

#59
Nyt on miullakin Pink In Pantone  :barbie:! Sekä Tokkopahkalla..  :D Tilata täräytettiin sieltä Prisman verkkokaupasta, kun hintaa niille jäi mukavan vähän kaikkien mahollisten alennusten jälkeen. Kaikki tänään käyttämään tilaisuus hyväksi ennenkuin tarjous päättyy! Siellä on tosiaan kaksi keräilybarbia, Pink in pantone sekä Holiday 2012.