Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

Satumaa





Farkkuvaatetta ja "Tapparanmiähen" "reinot".  :D

Tapparan paidan oon aiemmin tuunannut muistakseni sellaisesta autonikkunaan kiinnitettävästä fanituotteesta, ja housuthan on Benetton-Kenin.
sometimes being invisible has it's advantage

Täti Monika

Merineidin ja Satumaan nuket selkeesti jo valmiina rannalle: ja mikäs siinä, kyllä uusissa kivoissa vaatteissa kelpaakin  :cuteyes:
( Oranssit haaremihousut on ihan  :hbeat: , kelpais itselle ihmiskoossakin)

Satumaan Tappara- hemmo on selkeesti tosifani   :smiley: Mikä nukke muuten kyseessä? Kivannäköinen punapää  :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Satumaa

Se on Kevin, joku kloonisiippa, en tiedä kenen, ehkä Lucyn? Aikanaan myytiin Keskisen kyläkaupassa. Nivelletyt polvet ja kyynärpäät, sen takia voisin ottaa noita enemmänkin kun on edullinen nivelletty kroppa. Kasvot vaki-pepsodent-hymyä, mutta ihan ok vaihtelua Kenille. Punapää-flokkitukka tosiaan. Mahtaiskohan onnistua kropanvaihto... hmmm. Ei oo onttoa muovia, mutta sellaista kevyempää, ei siis kuminen.
sometimes being invisible has it's advantage

Merineiti

tuo tapparan mies oli kyllä jo musavisakuvissa ihan paras :D

Haaremihousut on helpoimmillaan ihan neliöstä ommeltu kolmio, jossa on jaloille ja vyötärölle reiät, mulla pitäisi olla ohjeetkin jossain koitan löytää... mittoja soveltamalla onnistuu siis minkäkokoisena vain.

Mutta nyt, Hipsteribarbit! Löysin paperipinosta pari palaa siirtopaperia:


"Who says I'm mainstream" Barbie paita ja totally hair tote bag totta kai...

Lookki ei ole mitään ilman kuuden euron kahvia ja rumia leggingsejä. Tosin jos vähemmän rumaakangasta  löytyisi, tuo oli ainoa kangas mitä sattui olemaan.


Grumpy Cats in Space! Harmi kyllä isompana pintana siirtokalvo tekee kankaasta jäykän ja muovisen, mutta ei vartin korkealentoisen kuvankäsittelyn tulos hukkaan mene, eiköhän tuosta jonkun kukkaron saa...

Kunhan saan kaavaa vielä hiottua ja lisää sopivaa kangasta (ja ehkä kokeilla toisen merkkistä siirtopaperia jos ei olisi niin jäykkää) voinen avata pienen printtipuodin :)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Adalia

Huippuhienoja vaatteita ja kuvia, Merineiti  :palvoo:

Eka kuva vallankin, selfie  :rofl:

Hei, tee vaan noita myyntiin  :peukku: Mun barbeille kelpais Grumpy Cat -paita... ;)
Life in plastic
It's fantastic!

avotuli

Mä olen kans miettiny painokuviokankaita, en vähiten siksi että olen painajainen... siis tekstiilipainaja. Pakkaa olla vaan niin, että painovärin kyllästämä kuviokin jäykistää kankaan.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Poris

Suoratulostettu ei taida jäykistyä samalla tavalla, mutta materiaalivalikoima ei ollene kovin runsas?

Hienoja kokeiluja.

avotuli

Ei oo ei tulostuskankaissa kuin ehkä 3 sorttia, mulla on leikattuna isomman hame tulostetusta lippusatiinista, roskiksesta kelasin mukaani sen... jospa vappuna tekis loppuun. Onhan se ollut jo puoli vuotta tossa...
Sublimaatio on yksi konsti kans, mutta siinäkin materiaalit loppuu aika vähiin. Tuo mustesuihkutulostesiirtokalvopaperisysteemi on aika lähellä sublimaatiota kyllä.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Merineiti

Googlaillessa löytyi aine Bubble jet, jolla kankaan voisi kyllästää ennen tulostusta; sitten löytyikin jo bloggailuja, että toisten tulostinten kanssa sekin on yhtä tyhjän kanssa... ja kallistakin on, ellei jälleenmyyjää yllättäen löydy Suomesta.
Mutta, kokeilut on jännittäviä, täytyy joku päivä testailla sitä suoratulostustakin jos materiaalia sattuu vastaan.
Ja on näköjään yrityksiä, jotka painaa pieniä määriä ihmisten itse suunnittelemia kankaita, tilasin testitilkun spoonflower.com ista. Vaan kallistahan tuokin on, ja itse olis niin kiva tehdä... ehkä leimasintekniikkaa voisi kokeilla myös kangasväreillä?

Tuo siirtokalvo sopii noihin pienempiin kuviin, näyttää vähän samalta kuin ne kuumapainetut huumori/bändipaidat mitä toreilla ja festareilla näkyy myynnissä. Hmm. Pitäisköhän Kenille joku pöhkö slogan paita keksaista?
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Merineiti

Sarjassa "ei menny niinku strömsössä - mutta onnistui siitä huolimatta"
Kangas olikin pikkaisen turhan jäykkää pienoiskoon ompeluun, ja helma jäi sojottamaan hölmösti. Aattelin yrittää käyttää ominaisuuden hyödyksi, ompelin kuminauhan helmaan, ja kappas, pallomekko!


(malli on vähän hassu vielä, ripset ja huulet puuttuu, oli vain eka nukke tyrkyllä)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

tokkopahka

Tuo mekon yläosa kaipaa hieman pienentämistä ylhäällä, muuten hyvin onnistunut tuotos  :smiley:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Adalia

Merineidin luomus Flapper-girlilläni



Life in plastic
It's fantastic!

HelloDolly

Onpas nätti kokonaisuus ja sopii neitosen väreihin täydellisesti!  :cuteyes:  :Look_Up:

Poris

Ihan selvää 30-lukua kampausta myöten! Hieno.

Vappuheilani kaipasi selvästi vyötä, mutta vasta nyt sain sen tehdyksi.

tokkopahka

Toi on aivan ihanan sopiva asu tälle nukelle  :cuteyes:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..