Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

sartsavaan


whitney

Tuo on kyllä aivan upea asu! yllä aviksen kelpaa  :cuteyes:

Kyseisen mekon malli on muutenkin tosi kaunis, tällä samalla mallillahan oli tehty se punainen pilkullinen kynämekko Seinäjoen näyttelyyn?

Jennijee


whitney

Ai se oli vintagemekon kopio, ilmankos ihastuin heti niin kovasti siihen!

sartsavaan

Käytättekö muuten mieluummin neppareita vai tarranauhaa (velcro) vaatteiden kiinnitykseen?
Mun mielestä nepparit ehkä jotenkin huolitellumpi juttu, mutta velcro antaa hieman säätövaraa, kun noita vartalotyyppejäkin on useampi.

avotuli

Molempia, ja hakasia kans. Riippuu paljon vaatteestakin. Neppari on siistimpi ja tukevampi minusta.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alice

Mä käytän neppareita tai hakasia. On mulla vähän ohutta velcroakin, mutta velcroon tarttuu kaikki haituvat niin välttelen siksi sitä :)

Merineiti

Pistin farkut paloiksi ja tein nukeille housuja



Kenin housuja ajattelin vielä kuluttaa käytetymmän näköisiksi, ja taskuja varten piirrän kyllä seuraaviin farkkuihin tarkemmat ompeluohjeet kankaaseen... 
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Satumaa

Hyvää uusiokäyttöä! :peukku: Farkkukangas kun on aika paksua ommella ja noi kaksoistikkaukset pientä näperrettävää Barbiekoossa, ompelukoneella, niin se vaatii taitoa työstää.  :smiley:
sometimes being invisible has it's advantage

Merineiti

Tämä oli hieman tavallista ohuempaa farkkukangasta, niin oli ihan hyvä ommella, tosin denim-neulat on nyt yhä pitenevällä hankintalistalla... jännä mitä kaikkea on huomannutkaan puuttuvan ompelupakista kun alkoi ommella pienoiskoossa  ^^
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

whitney


Merineiti

Nyt on Barbiellekin uusia vaatteita...
Valmiina rantsulle...


Ja sitten jotain "katu-uskottavaa"


Hammer Time!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Tipitii


Alice


Jennijee

Aaaaaaaa mikä Mc Hammer-asu! :D Rantavaatteet on ihanat - tulis jo kesä :smiley: