80-luvun Barbiet

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 21:08:41

« edellinen - seuraava »

Letizia

Prinsessa Laura on tosi kaunis!

Onko teillä muilla muuten tietoa, että miksi Jewel Secrets Whitneystä tuli Euroopassa Laura ja vieläpä prinsessa? Olen aina ihmetellyt tätä juttua, mutta en tiedä onko siihen jokin ihan tiedetty syy.

Adalia

 :Look_Up:

Lapsena kutsuin Nurse Whitney -nukkeanikin Hoitaja-Lauraksi  ^^ Eli lienee lukenut paketissa Laura.

Onko samaa kuin Shelly/ Kelly?
Life in plastic
It's fantastic!

Letizia

#167
Lähinnä mä mietin, että miksi prinsessa? Löysikö Whitney eurooppalaisen prinssin ja puoli valtakuntaa, vai mitä tapahtui? :)

Voi tosiaan olla että Lauroja on ollut muitakin kuin tämä, mutta ainakin sitten vähän myöhemmin Whitney on ollut täälläkin Whitney, koska ensimmäinen tuntemani Whitney oli Ultra Hair Whitney. (Ah, tämä kuva herättää muistoja, sitä tuijotettiin monta vuotta.)

Adalia

Niin joo, miksi prinsessa... ps. linkki ei toimi.
Life in plastic
It's fantastic!

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Adalia - elokuu 24, 2014, 17:13:24
Niin joo, miksi prinsessa... ps. linkki ei toimi.

Hups, eipä toiminutkaan. Korjattu! Kyseessä oli se vuoden 1992  Barbie Journalin kuva.

Ivla

Onnea vielä täälläkin Prinsessa Laurasta! Tuo laatikon kannen kuva poskipunineen on aivan älyttömän söpö :cuteyes:

Letizia





Final Cut Miko olisi ansainnut hieman paremman kuvausympäristön, mutta kesä taisi mennä tältä erää.

Jasmiina2

Oi, tosi kauniita aasialaistyttoja :)

Ninni-doll

Mulla ei ole ainuttakaan kokonaista Rockers Dee Deetä, mutta nyt on 3 vähän sinne päin  :D Nämä kaikki on kasattu osista (mm ekan pää kirpparilta ja kroppa Avikselta, 2 Xaralta) Kaikki vaatteet on löytyneet vähän sieltä sun täältä, suurin osa foorumilaisten myymiä





Esim keskimmäinen olisi kokonainen, jos saisi toisenkin korviksen ja oranssit kengät  :tongue:

Xara

Tulipa heistä vakuuttavan ja näyttävän näköisiä! :D Hieno Dee Dee -rivistö.

avotuli

Mulla on ainakin 1 oranssi kenkä ja epäilys korviksesta. Palaan asiaan! Möin kasan näiden roinia juuri kesällä, pahus. Pidän simmut auki kun pengon kasoja. Tuon Nukke-jaNallemarkkinoille jos löyrän.

Komia rivistö on  :peukku:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ninni-doll


whitney

Mielenkiintoinen tuo hieman aiempi keskustelu Whitneystä. Itse luule että siitä tuli Laura siksi, että se sopi paremmin eurooppalaisten suuhun. Kai se liittyy markkinointiin, mite saadaan tuotteet parhaiten kaupaksi. Arvoitukseksi edelleen jää, miski myöhemmät Whitneyt eivät muuttuneet Lauraksi. No, Whitneyhän jäi muutenkin vain muutaman nuken ihmeeksi, Whiteny-nukkeja on kaikkiaan vain viisi, jotka löytyvät tämän linkin takaa: http://www.flickr.com/photos/43635581@N02/10711195714

Toisaalta hauskaa, kuinka suren suosion näin marginaalinen nukke on saanut. Totally hair/Ultra hair Whitney on varmasti yksi kaikkien aikojen rakastetuimmista barbeista ympäri maailmaa, eikä suotta  :hbeat:

sininen

Kyllä tuota sairaanhoitajaa kaupattiin Laurana ja Laurana se pääsi sivuhenkilöksi johonkin nuortenkirjaan, jossa isä kasvatti yksinhuoltajana tytärtään ja tämän ainoa Barbie oli juuri sairaanhoitaja-Laura.  :smiley:

whitney

 :Look_Up:
Hauska yksityiskohta. Hassua että Totally/Ultra hair Whitney ei kuitenkaan ollut enää Laura.