80-luvun Barbiet

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 21:08:41

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

En löytänyt pelastuneista jutuista yhtään kuvaa, joten ei kannata kopsata pelkkiä tekstejä tänne. Uusia kuvia siis kehiin!  ;)

Tässä minun kasareitani


myrva


kitecat

Miulla on oma lapsuuden Dream Glow edelleen tallessa ja hengissä. Muistan ku sain sen Saksan reissulla penskana ostaa, ku viikon ajan tein asuntoautoon pedit ja purin ne aamulla pois  :) Miun pitäs saaha aikaseks kuvattua omat kasarinukkeni...
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Adalia

Kasari-astronautti-Barbie oli pitkään toivelistalla, Hiljalta ostin sitten tämän <3



Viime aikoina on tupsahdellut noita kasareita enemmänkin: Magic Curl Barbie, Angel Face Barbie jne... Kuvailen jossain vaiheessa.
Life in plastic
It's fantastic!

Adalia



Music lovin' Barbie ja Magic curl Barbie
Life in plastic
It's fantastic!

ShoeCat

Minulla on erinäinen läjä kasareita, osa ihan laatikoissaan osa irtonukkeina ja suuri osa kunnostusta vailla... Pitäisi ottaa uusia kuvia likoista, mutta tässä yksi talvinen tyttö: DOTW Eskimo v. 1981.




Aliisa


Jasmiina2

Dream Glow Barbie pääsi kuvaan  :photo:


Ivla

Dream Glow on niiin ihana  :hbeat:

Jasmiina2

Kirppikseltä löytynyt Peaches 'n' Cream Barbie sai puvun Tokkopahkan kirppikseltä  :hbeat:




Adalia

Persikkakermaa, nam  ^^ Kai se tuokin pitäisi kasarikokoelmaan hankkia...
Life in plastic
It's fantastic!

Vivi

Ehdottomasti!  :peukku: Miusta kasareiden kermojen kerma on tuo Peaches 'n Cream, Crystal Barbie ja Dream Glow Barbie. Ne on ne kolme, joille oon meinannu antaa pikkusormen, mutta sit oon tullu toisiin aatoksiin, kun ne muut kuitenkin veis koko käden. Ihailen siis teidän muiden kuvia!   :D
If it makes you happy...


Jasmiina2

Ihania nuo vanhat Barbie mainokset.  :Look_Up: Itsekin olen välillä katsonut niitä youtubessa  ^^ Etenkin kaikkein vanhimmat mainokset jostain 60-luvulta on huvittavia  :rofl:

Adalia

Kirppisneiti Style Magic Barbie sai Vivin varastosta asun, korvikset ja sormuksen   ^^

Life in plastic
It's fantastic!