80-luvun Barbiet

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 21:08:41

« edellinen - seuraava »

Adalia

Joo, mun lempinukke lapsuudessa oli Hoitaja-Laura (kuten häntä kutsuin) eli Nurse Whitney  ;)

Kiitos whitney "kaima"-linkistä  :D
Life in plastic
It's fantastic!

Louhi

Tässä Super Hair Barbie, Fashion Play Barbie 80-luvun alusta ja Jewel Secrets Barbie päällään vintagemekko. Fashion Playn ratsastusasun sain 80-luvun lopulla joululahjaksi. Siihen kuului myös tavaroita hevoselle, mutta ne eivät ole enää tallessa.


avotuli

Onpas muhkea ratsastusasu, oikein Lady hattuineen! Ja toi Superhairin vihriä on ihana kokonaisuus!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Louhi



Vasemmalla 80-luvun alun kirppis-Fashion Play, joka menetti kulmakarvansa puhdistusoperaatiossa  :naamakämmen:, päällään sillä on täältä ostettu Parfume Pretty Barbien mekko. Safari Barbie ja Ice Capades Barbie ovat lapsuudestani. Haluaisin täydentää nuo asut, mutta en ole löytänyt puuttuvia osia.

avotuli

Mulla on ollut tuo IceCapades nuken tukkahärveli. Joskus jos tuloo vastaan, postitan. Yläosa on vissiin kans kärsinyt inflaation? Mulla on se sinisävyinen hame tuosta, olikin jännä että on kahta väriä.
Safarilta puuttuu toppi ja hiuskimmellys, mun mielestä mulla on se hiuspantahuivikin. Jossain lotissa tuli noita rippeitä, remppa kun valmistuu ehkäjoskus pääsen kaivelemaan...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Louhi

Joo, yläosa on leikitty aikoinaan aivan pilalle. Jos vain löydät joskus, voin sinulta ne ostaa. Kiitos paljon tarjouksesta!

whitney

 :Look_Up:
Tää vaaleanpunahameinen on oikeastaan nimellä Holiday on ice Barbie
https://veronicamerlin.files.wordpress.com/2014/10/img_9214.jpg

ja se sinihameinen on Ice Capades Barbie
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51ToDF7TG1L._SY300_.jpg

Eronahan näillä ei käsittääkseni muuta ole kuin tuo hameen ja hiustörsön väri, niin ja nimi. Taitaa olla taas kyseessä vaan Amerikan ja Euroopan versiot samasta nukesta.

Nukke oli muuten meillä lapsuuden leikeissä suosituin, kauniskasvoinen kyllä. Itse hankin aikuisiällä tämän neidon paketissaan.

Tutu

Magic style barbie laittautuu



How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Louhi

Tuo on niin ihana! Muistan, kun 80-luvulla kuolasin tuota vuoden 1988 katalogista mielessäni.

Tutu

Tää on oikeestaan toisen isosiskoistani, mutta mulla tää oli leikeissä aina pahiksen roolissa, liekö toi tukka ollut syynä, se on niin pöyhkeä.  :D
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

Tässä jo niin moneen kertaan esitelty magic moves ja sitten vähemmälle huomiolle jäänyt lapsuuteni yksi lempi barbieista, eli wet´n wild barbie (Agua magic barbie)
Piti "uutena"ostaa kun toiselta löyty vaatteet muttei barbieta ja toiselta löyty barbie muttei uikkareita... Wet´n wild barbien mukana tuli kaupan päälle wet´n wild Ken, mutta se oli pakkauksessaan rähjääntynyt, ja vaatteet on pesussa joten kuva uupuu toistaiseksi.



How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Suippi

Mulla oli kans lapsena toi Wet'n Wild  :hbeat:

Vivi

Oi! Toi Magic Style vei heti flashbackina Teneriffalle, josta sen penskana itselleni ostin. Oli ihan kauheen vaikee valita, minkä nuken ostan. Se oli kyllä rakastettu nukke, kunnes sisarusteni lapset tais tuhota senkin. Onneksi puku asusteineen säästyi ja on nyt Adalian nuken yllä.  :smiley:
If it makes you happy...

Ninni-doll

Oi miten ihastuttava tuo Magic Style tuossa kuvassa!

Tutu

Kiitoksia kommenteista :) Tässä vielä yksi lapsuuden ihanuuksista
Feelin fun barbie
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.