80-luvun Barbiet

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 21:08:41

« edellinen - seuraava »

DarkJedi


Ninni-doll

On tähdet silmissäkin  :D

Jalouse

Ihanan upea on Ninni-Doll sinun hylly!! Aikalailla samalta kyllä kun minun lapsuusnukkehylly olis näyttänyt, jos oisin sillon hyllyssä säilyttänyt.. Ehkä lisäisin Garden Partyn samaan hyllyyn myös... Hmm. Alkaa kuulostaa jo ihan suunnitelmalta :D. Vielä yks nukke ja yks asu, niin vois olla aika hankkia kaappi tännekin. Ja telineet nukeille.
Juu. Villaannuin...  :gonna-cry:

Ninni-doll

Kiitos  :smiley: Minä taas lisäisin sakkiin Crystal Barbien. Se on yksi lapsuuden unelmista. Kuvaan tänään myöhemmin loput kasarihyllyt, rokkareita vasta täällä asettelen sinne  :cuteyes:

Adalia

Wau! Pitää kutsua itsensä kylään tuota hyllyä ihastelemaan!!  :chuckle:
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

 :Look_Up: Tervetuloa  :kaffitanssi: Kuvaan illalla loput hyllystä

whitney

Voi ihanuus mikä kasarinukkehylly! Ihania helmoja ja kimallusta, kunnon kasarifiilistä  :cuteyes:

Plastic Children

Aivan ihania Barbieita sinulla!
Voi että! Minullahan on ollut tuo Dream Glow pienenä!! :shock: En edes muistanut koko nuken olemassaoloa kunnes näin tuon mekon ja muistot palasivat mieleen! Mikä nostalgia-ryöpsähdys! Tuo nukke täytyy kyllä minun taas omistaa (ebay... --->).
Kiitos tästä! :hug:

Vivi

 :Look_Up: Miulla oli kans Dream Glow penskana ja nyt on sanottava itselleni, että se saa luvan riittää! Ei tänne mahdu enää yhtään uutta nukkesarjaa!  :D Ninni veti kyllä hyvät villauspointsit nyt!  :rofl:
If it makes you happy...

Ninni-doll

#114
Voi apua  :D Ja nyt tulee lisää  :rofl:

Eli tässä seuraava hylly joka on hieman edellistä arkisempi.
Toinen hylly: Päivästä yöhön ja arjesta juhlaan

Angel Face, Loving You, Happy Birthday, Magic Curl, Day-to-Night, Happy Holidays, Dreamtime ja Fashion Play Barbiet




Tämä Dreamtime on uusi ja siitä tuli yksi rakkaimmista nukeista. Uninuken BB-nallekin on ihastuttava


Day-to-Night on myös uusi ja sille sai liimailla itse tuon käsilaukun ja taskulaskimen  :cuteyes:


Happy Holidaysin ja Fashion Playn ostin vastikään täältä foorumilta

Bambi

Oi Ninni mitä ihanuuksia  :palvoo:. Kyllä noita hyllyjä kelpaa katsella  :hbeat:

Ninni-doll

Kiitos  :hbeat: Laitan tähän nyt viimeisenkin hyllyn joka on vähän kuin harrastusosasto.
Kolmas hylly: Rokkia ja sporttia

Barbie and the Beat, Barbie and the Rockers, Real Dancing Action Barbie, Disco Barbie, All Stars Barbie ja Ice Capades Barbie


Näistä kolmesta tuli kivasti kasaribändi ja niillä on hullu fanikin tuossa discoilemassa  :D Rockers Barbien oheissälät (myös ihana c-kasetti  :chuckle:) sopii tuohon ympärille


Rockers Barbie on uusi ja Real Dancing Actionin ostin äsken foorumilta




Sporttitytöt jotka myös on vasta ostettu foorumilta. Taustalla 89-vuoden Barbie-lehdistä tehty kirja

karrieerik

Olet kyllä laittanut nuket hienosti hyllyihin :cuteyes: Itsekin tykkään laittaa kaikki mahdolliset oheistuotteet esille nukkien kanssa ::)

Letizia

Vau, mikä hyllyllinen oikeaa hörhelöä. ;> Magic Curl on minusta kyllä ihanin.

Onko muuten Barbie & the Beat myös 80-luvun puolelta? Minä sain sen joululahjaksi vuonna 1992. Olin toivonut Sun Sensation Marinaa tai jumppa-Barbieta ja puhuin niistä varmaan lokakuusta lähtien, mutta äiti oli vissiin kesäalennusmyynnistä ostanut valmiiksi edellisen sesongin nuken. : P Oli se silti yksi suosikeista, kun sillä on niin moniosainen asukin. :)

Hullu fani on mahtava!

Jalouse

Rokkia ja sporttia- hylly on niin kiva! Just tuo oheissälä antaa ihanan viimesen silauksen  :peukku: