Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Caroline

Whitney86:lle onnea löydöstä, tahtoisin tuon minäkin. :)

Tässä nyt kuva noista aiemmin ostetuista nukeista kun olen ehtinyt puunata, osa mukana tulleista kamoista pääsee kohta tunnistusosioon ihmeteltäväksi.



Kävin tänään kotiuttamassa Daisyn kamat, yksäröin Aliisaa ensiksi mutta toivottavasti ainakin jollekin kelpaavat.  :D Sinne jäivät vielä tällaiset ainakin enimmäkseen Mattelin kamat, nopeasti kännykällä räpsäistynä.




Milia C

Paljonkohan nuo toisen kuvan kalusteet olisi ollut? (Sohvat?)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Caroline

Lainaus käyttäjältä: Milia C - toukokuu 15, 2013, 00:06:30
Paljonkohan nuo toisen kuvan kalusteet olisi ollut? (Sohvat?)

50e, eli tuo oli hiivatin kallis paketti, vaikka siinä olikin paljon kaikkea (mm. tv joka ei oikein kuvassa näy).

tokkopahka

Jos en erehdy niin ne ovat Barbin talosta siitä 70-luvulta. ja hinta on suht kohdalla.
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

avotuli

Upeat Daisyt ja Ken!

Juu Tokkis on oikiassa, Dream Housen kalusteita. Kehtaakko viä juosta takaasin? Alimman kuvan pöytä 6e ja kirjoituspöytä tuoleineen 10e haluaisivat talooni... Paan rahan heti tuleen. Isokin setti kiinnostaa mutta kukkaro ei kestä.

Koetin Adalmina kiertää Ullakkoa mutta ei ollut enää kaljua nukkea..  :blaah:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

whitney

#170
Löysin viime kirppiskierroksella tällasen nuken. Ei ollut harmainta aavistusta mikä nukke tämä on, mutta kiinnosti ottaa selvää, onko kyseessä joku vanhempi nukke. Hinta oli 2e, joten ajattelin että en korkealta putoa, jos kyseessä onkin joku ihan random nukke.







Selvitystyön jälkeen selvisi että kyseessä on 1971 Trendy Girl Sindy. Sain asialle lopullisen varmistuksen täällä:
http://www.petradolls.co.uk/sindy_information_page_1970s_dolls.htm.

Mietin minkäköhän arvoinen nukke mahtaa olla? Kuitenkin 2 euroa arvokkaampi? Kengätkin ovat säilyneet jalassa 40 vuotta  :smiley: Ebayssa samasta ja samankuntoisesta nukesta pyydetään 64,9 puntaa, mutta taitaa olla pahasti ylihinnoiteltu http://www.ebay.com/itm/LOVELY-VINTAGE-PEDIGREE-1970S-AUBURN-HAIR-TRENDY-GIRL-SINDY-DOLL-/111068388911?pt=UK_Doll_Bears_Dolls_EH&hash=item19dc311e2f

Tämä on nyt vanhin nukkeni. Paras osa tässä oli nuken henkilöllisyyden selvitys, kuin salapoliisityötä :) Jännittävää tämä nukkeharrastus!

Jasmiina2

Onnittelut! Sindy on ehdottomasti 2 euroa arvokkaampi.  :peukku: En nyt ihan tarkkaa hinta arviota osaa heittää, mutta itse olen välillä ostanut vanhoja Sindy nukkeja 10-20 punnalla. Hyvä kuntoisista vanhoista Sindyista olen nähnyt pyydettävän satakin puntaa välillä. Ne ovat tosin olleet pakkauksissaan.

Aliisa

#172
Whitney86, Onnittelut upeasta löydöstä!! :peukku: Nuo vanhat Sindyt on vaan niin ihania, niissä on sitä jotain. :blush:

Tässähän alkaa taas iskeä semmonen fiilis, että hirveesti innostais tehdä kirppisreissu lähikaupunkiin. :cuteyes:

Ja oon kyllä täysin sama mieltä nukkejen etsinnän suhteen, se salapoliisityö on vaan niin kiehtovaa. Vaikkakin etsiessä löytyy netistä monesti muutakin kiinnostavaa. :cuteyes: Se on sitten rahan menoa. :D

Ivla

Mahtava löytö, whitney86! Onnittelut  :aplause:

Pitänee itsekin taas pian mennä kirppiksiä kiertelemään..  :D

HelloDolly

Hieno löytö, whitney86!  :peukku:

Xara

Aivan ihana Sindy, tosi nätinvärinen tukka! :) Onnea!

Xara

Luulen ainakin, että tänään ostamani koira on Daisyn dalmatialainen! :D Ehkä joku Daisy-keräilijä voi tunnistaa sen kunhan ehdin ottaa kuvaa. Pari muutakin nukkejuttua tarttui mukaan Siivouspäivän kirppareilta. Jee!

Adalia

Mä löysin Siivouspöpäivän kirpparilta Barbien terassipöydän jossa on aurinkovarjo :D
Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi

Kunhan ehtii jossain vaiheessa kuvailla tämän päivän löytöjä. Kävin Kuopiossa torilla olleella suurkirppiksellä. Barbieita ja muita nukkeja oli myynnissä paljon ja hintahaitari oli todella laaja. Samaan aikaan kun yksi möi uudenveroisen fashionistan kahdella eurolla toinen pyyti kaulavammaisesta kasarinukesta jolla itsetehty vaate päällä kymppiä.


Dandelion

Tämän päivän kirpparilöydöt:



Blossom beauty Teresa (myös korkkarit!)
Hula hula barbie väärillä vaatteilla
Cool blue barbie

Tunnistaisiko kukaan noita Hula hula barbien päällä olevia vaatteita ja koruja? Onko nuo rannerenkaat oikeat barbien korut? Kaksi kapeampaa ja yksi vähän leveämpi rannerengas, joista kaksi kultaista ja yksi hopeinen.

Tuo Blosson beauty Teresa on kyllä oikeastikin oikea kaunotar. Harmi etten tiedä onko varaa pitää sitä  :whaddado: Muutkin lähtenee myyntiin.