Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

kitecat

Vau, Caroline! Miks mie en koskaan törmää missään Daisyihin?  :head-to-the-wall:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Ivla

Mahtava löytö jälleen, Caroline!  :aplause:

DarkJedi

Aika hieno löytö Carolinella.  :aplause:

Kävin itse tänään kirpparilla Siilinjärvellä. Barbieita oli reilustikin, ihan OK kuntoisiakin jopa mutta kaikki oli uudempia perusblondeja eikä yhdelläkään ollut edes kiinnostavia vaatteita. Rullaluistelevan Kenin ostin jolla on rootatut hiukset, jalat nivelletty polvista ja kädet kyynerpäistä.

Ensi viikonloppuna olisi Kuopiossa ulkoilmakirppis sekä Siilinjärvellä lauantaina lastentapahtuma jossa kirppis. Toivotaan hyvää säätä, noista löytyy yleensä kaikkea mielenkiintoista.

Ninni-doll

Adalmina, se on varmaan ollut Swirl Ponytail! Niillä on sellainen pakaramerkintä ja tukka pään reunoilla kii  :faint:

Dandelion

Näin tänään kirpparilla siistikuntoisen Daisyn. Olisi ollut 3€, mutta jäin miettimään että onko niillä mitään keräilyarvoa? Tuskin oli omat vaatteet päällä tällä yksilöllä.

HelloDolly

Kyllä ehdottomasti kannattaa siistikuntoinen Daisy 3 egen hintaan korjata talteen kirpparilta, vaikkei sillä omat vaatteet olisikaan!  :cuteyes:  Hinta ei todellakaan paha.  :cuteno:

Caroline

Tässä vielä huomasin yritellessäni tunnistella ostoksiani, että kirppikselle jääneet yöpöytä, sänky, vaatekaappi ja muutama valkoinen tuoli olivat Daisyn. Näkyivät täällä http://www.jasellesdaisypassion.com/furniture.html . Noiden lisäksi oli ainakin vielä Mattelin olohuoneen kalusteita. Jos siis Tokkis ei ole niitä jo sieltä poiminut. :D

whitney



Ensimmäinen kirpparilöytöni! Olin aivan täpinöissäni nähdessäni tämän Whitneyn eräässä kirpparipöydässä parin kloonin vieressä, mutta silmät meinasivat pudota päätä kun näin hintalapun: 1 euroa!  :aplause:

Myyjän tietämättömyys oli minun onneni. Jaloissa on läikkiä ja huulet kuluneet, mutta muuten todella ok kunnossa yli 20-vuotiaaksi. En voi uskoa onneani, Whitney kun on vielä minun lempinukkeni <3

HelloDolly

Onnea hienosta löydöstä!  :peukku:  :Look_Up:

tokkopahka

tokkis ei jaksannut kulkea mihinkään  :blaah:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Aliisa

Ihana Whitney-nukke. :cuteyes:

Caroline, Jos vielä käyt siellä kirpparilla, niin erittäin mielelläni ostaisin sulta kaikki nuo Daisyn kalusteet (varmaankin ostajaehdokkaita on paljon muitakin). Wau miten paljon niitä löysit sieltä. :shock: Tuo "rautasänkykin" on ihan superhieno.

Caroline

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - toukokuu 13, 2013, 18:49:24

Caroline, Jos vielä käyt siellä kirpparilla, niin erittäin mielelläni ostaisin sulta kaikki nuo Daisyn kalusteet (varmaankin ostajaehdokkaita on paljon muitakin). Wau miten paljon niitä löysit sieltä. :shock: Tuo "rautasänkykin" on ihan superhieno.

Ne olivat aika kalliita, muistaakseni sänky ja pöytä 10e kpl, siksi en ottanut talteen. Mutta jos siihen hintaan on kiinnostusta niin voin käydä huomenna katsastamassa ovatko edelleen siellä.

Aliisa

Sängystä kymppi ei ole vielä kallis jos on hyväkuntoinen. Onko se pöytä tuo peilipöytä? Jos on hyväkuntoinen, niin sekin kiinnostaa. :peukku: Tuo ruskea kaappi myöskin, jos sekin oli siellä.

Caroline

Olihan se kaappikin juu ja peilipöytä nimenomaan, valkoisesta pöydästä nähdäkseni vain tuolit. Menen siis tutkimaan, otan puhelimeen kuvat mukaan niin voin vertailla. :)

Ninni-doll

Caroline, minua kiinnostaa taas ne valkoiset tuolit, jos vielä on jäljellä ja Aliisa ei ota