Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Clairis

#1305
http://www.thebdoll.com/kuvagalleria/albums/userpics/11257/IMG_0249.JPG

http://www.thebdoll.com/kuvagalleria/albums/userpics/11257/IMG_0245.JPG

Kirppislöytöjä taas. Ehdin napata vaan pään irti jo ruskeatukkaiselta tunnistamattomalta neidolta. TNT -vartaloinen, selässä Made in China 1966. Misterin selässä 1968. Ja punaitukkaisen Arielin pään sain "kaupantekijäisiksi". Vartalo oli kadonnut, ilmeisesti särkynyt, sillä ehjä kaulatappi oli kokonaisuudessaan pään sisällä. Aika takkutukkia. Muokkaillaan edelleen. Olen ihan koukussa tähän hommaan!!!

Mutta kuvien lisääminen suoraan ei näytä onnistuvan  :-\  :-\

Adalia

 :Look_Up: Hyvät löydöt! (Kuvan lisäys: maalaa kuvan linkki ja klikkaa "Lisää kuva" -painiketta tuosta työkaluriviltä :) )

Eilen löysin Fashion Avenue -juhlamekon, oli Steffi Loven päällä. Ostin nuken mekon takia, onneksi nukke maksoi vain 2,50 €  :D Mekko joutui pesuun, oli tahrainen ja siinä oli hintalapun liimajäämiä  :blaah:

Life in plastic
It's fantastic!

Nata

Herttas-äiti ja Sindy!  :faint:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Nata

Löysin mäkin jotain taas vaihteeksi! Aika harvoin kun näitä nukkelöytöjä tekee... Onneks nykyisin voi kirpparikierroksilla katella myös lastenvaatteita, niitä kun löytyy varmaan aina. Ja nyt siis myös "alan kirjallisuutta" pikkuneidille.  :wink:


Tämä kun on näitä uudempia Hasbroja, niin en neitiä ollenkaan tunne, mutta piti se nyt kuitenkin mukaan noukkia. Tuo asu on aika kiva.
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Louhi

#1309
Iskin aivan superhypersuoneen Facebookin paikallisella kirppiksellä. Oli lähellä, ettei mennyt sivu suun koko juttu. Joku oli ollut jo ostamassa, mutta hänen lapset eivät sitä halunneetkaan, koska eivät näyttäneet kivoilta. Silloinkin hinta oli halpa, mutta siitä oli vielä halpuutettu puoleen hintaan. Sitten huusin, että ostan. Alkuperäinenkin hinta oli tosi halpa. Kaikkea ei kyllä todellakaan ollut kuvassa, että se oli vähän sika säkissä -tyylinen ostos, mutta kun näin, että vuoden -85 Heart Family Dad ja poika, niin se oli menoa. Kaiken hyvän lisäksi oli vieläpä ihan minun naapurissa, ettei tarvinnut ruveta hankalasti miettimään ja järjestelemään hakuja.  :aplause:

Mukana tuli myös paljon kankaanpaloja ja pienten vauvanukkien vaatetta ja sellaista, mutta kuvasin tähän vain barbien tavarat. Pari tuntematonta nukkea laitan hyväntekeväisyyteen ja yksi Barbie joutui roskiin kuntonsa takia.

Tässä superhypervaatelotti, jossa paljon myyjän äidin ja mummon tekemiä vaatteita. Lisäksi täydellinen setti Farkku-Barbien vaatteita ja Kihara-Barbien vaatteet. (Anteeksi en tiedä alkuperäisiä englanninkielisiä nimiä). Olin niin varma, että en koskaan löydä Suomesta Farkku-Barbien kangaskenkiä, mutta ne löytyivätkin naapurista! Alanis Morrissette soimaan  :kaffitanssi: !



Seuraavaksi sitten tekstiilejä ja vauvanhoitotarvikkeita sekä Mattelin sohva, pikkupöytä ja sohvan pehmusteet (!) sekä paljon Daisyn tavaraa esim. TV, papiljotit, kitara, levysoittimet, levynpidikkeet.



Sitten vielä nämä nuket  :hbeat: : Heart Family Dad + poika, ylisolariumoitu Sindy, Kihara-Barbie, tuntematon Barbie, Petra ja joku tuntematon tekstitön kopio (mutta kaunis, en raaski luopua tästä). Hiukseton pikkunukke vaikuttaa DDR:ssä valmistetulta Ari-sarjan kopiolta, muissakaan pikkunukeissa ei lue mitään.

Erityisesti minua kiinnostaa nuo isot pikkunuket, keitä he ovat. Lisäksi tuo tuntematon Barbie, jolla on vaaleansiniset kolmiokorvikset ja -sormus.


FatFashion

Viherryn kateudesta  :faint:  :D
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Nata

#1311
Jos jostain syystä haluat päästä eroon "ylisolariumoidusta" Sindystä tai ainakin hänen Mikki-uikkaristaan, niin täällä olis semmoiset hakusessa. Oma vanha Akuni sekä sittemmin löytynyt Minni täältä jo löytyy, mutta Mikki vielä uupuu...  ::)  :blush:

Ettei muuten sen Barbien kolmiokorvikset olis kans Sindyltä peräisin? Niille kuuluu kolmion muotoiset korvikset samaa väriä uikkarien kanssa.

Muoks: Jaa mutta jos siinä sormuskin on, niin eihän ne varmaan sitten ole Sindyn.  :blush:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Tutu

tuo casari vaaleanpunaisilla kolmiokorviksilla on magic style barbie. hieno löytö :) ja farkkubarbie on feeling fun barbie :)
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

sininen

Louhi, jos saat selville tuon Petran yllä olevan mekon tietoja,  niin laitatko mulle tulemaan, samanlainen kotiutui tänne myös enkä oikein tiedä kenelle se kuuluu?

Louhi

Tuossa Petran mekossa ei ollut mitään lappua, ei edes Made in Chinaa.

Jennijee


Letizia

Nata, tuo valkopukuinen on Edwardian Dream Sindy. Se on jäänyt mieleen jostakin 90-luvun alkupuolen lelukuvastosta, josta ihastelin sen pukua monta vuotta lapsena.

Tulipa nostalginen olo, vaikka tämä on ehkä ensimmäinen kerta, kun näen edes oikean (ei promo-) kuvan nukesta. :D Näyttää myös olevan todella hyvässä kunnossa.

Nata

Lainaus käyttäjältä: sininen - heinäkuu 13, 2015, 09:35:07
Louhi, jos saat selville tuon Petran yllä olevan mekon tietoja,  niin laitatko mulle tulemaan, samanlainen kotiutui tänne myös enkä oikein tiedä kenelle se kuuluu?

Tuo Petra ja mekko siltä osin mitä tuosta kuvasta erottaa, näyttää ihan samalta kuin mulla lapsena ollut Petra omine mekkoineen. Tai on mulla edelleen molemmat olemassa, mutta hieman kärsineinä versioina.  :D Oon koittanu kans googlailla, että mikä Petra on kyseessä, mutta ei ole oikein onnistanut.

LainaaNata, tuo valkopukuinen on Edwardian Dream Sindy. Se on jäänyt mieleen jostakin 90-luvun alkupuolen lelukuvastosta, josta ihastelin sen pukua monta vuotta lapsena.

Ahaa, kiitos Letizia! Sehän se selvästikin on! Harmi vaan kun ei ole kenkiä eikä päivänvarjoa, mutta muuten on todellakin hyvässä kunnossa. Pitää päästä pian muuttamaan, jos vaikka uuteen kotiin saisi vähän lisää vitriinitilaa. Tämä Edwardkin kun vie melkoisen ison tilan laahuksineen jos sen johonkin pistää pönöttämään näytille.  ::)
"Light up the darkness"
* Bob Marley

whitney

Upea asu tuolla Edrardian dream Sindyllä. Itsellleni on eksynyt tuo upea hattu myös. Olen miettinyt mahtaako se kuulua muotinukelle ollenkaan vai onko vain koriste, tämä olikin mielenkiintoinen tieto että se kuuluu Sindylle,

sininen

Lainaus käyttäjältä: Louhi - heinäkuu 12, 2015, 23:29:10
Erityisesti minua kiinnostaa nuo isot pikkunuket, keitä he ovat.


Mä luulen, että nuo isot pikkunuket ovat tulleet perhesetissä,  joita 1980-luvulla myytiin sekatavarakaupoissa. Vanhempien verkkarit näyttäisivät olevan kasassa myös, äidille  samaa sävyä kuin tytölle ja isälle samaa kuin pojalla. Äiti voisi olla tuo ontto klooni tuolla rivissä. Usein paketeissa tuli vaaleanpunaisia tuttipulloja ja muuta hoitotakuu.