Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

avotuli

Kiitos Maritsa. Älyttömän edullinen rehellisesti sanoen. Vaikka nuket ja vaatteet likaisia (osa kyllä kuin uusia), ja AG polvi mäsänä, 145e ei ollut paha hinta. Hyvää synttäriä mä.  :kaffitanssi:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milia C

Hyvää synttäriä sä!  :kaffitanssi: Kuviaa...  :pleeeaaasse: :photo:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalia

#1277
ONNEA Avis  :hug: Kyllä kävi mäihä!  :peukku: :peukku: :peukku:

Muoks.

Eilisen kirppiskierrokseni saalis: 1976 SuperStar Barbie (eikös?), 8 €. Aiemmin olin ostanut Sindyn tms. sen päällä olleen asun takia - kyseinen asu osoittautui olevan Dramatic Blue & Silver Glitter #2481  :D

Life in plastic
It's fantastic!

Maritsa

Lainaus käyttäjältä: avotuli - kesäkuu 13, 2015, 10:10:31
Kiitos Maritsa. Älyttömän edullinen rehellisesti sanoen. Vaikka nuket ja vaatteet likaisia (osa kyllä kuin uusia), ja AG polvi mäsänä, 145e ei ollut paha hinta. Hyvää synttäriä mä.  :kaffitanssi:

Juu ei ollut lainkaan paha hinta.  :smiley: Varsinkin, kun ostit itsellesi synttärilahjaksi!  :D  Elikäs paljon onnea Avis!  :deal:  :hbeat:

Tipitii

Onneksi olkoon Avis - hieno löyty  :aplause:
Kuvia vaan kehiin  :smiley:

avotuli

Lainaus käyttäjältä: avotuli - kesäkuu 13, 2015, 01:37:05
Kunhan joskus saan kuvat ladattua, retostelen laveammin, mutta sanallisesti kerrottuna haaviin jäi SPR kirpusta 2 vanhaa kantolaukkua ja 3 vintage nukkea ynnä iso keko vaatetta ja kenkiä ja sälää.  Mikään ei ole 60-lukua uudempaa  :D
american girl ja brunette francie sekä fashion queen pää camayn kropassa. Peruukkisetin pää veikkaan mä. Koska pari tukkaa mukana myös.
Tässä tytöt. Vaatteet myös samaa kasaa
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jennijee

Voi luoja! :faint: American girl on ihana :cuteyes: Onneksi olkoon :smiley:

Xara

Aivan ihanat nuket ja asut! En malta odottaa kuvia kantolaukuista, ne on aina jotenkin niin upeita kun eBaysta katselen. Hyvää syntymäpäivää hieman myöhässä ja onnea upeista löydöistä! :hug:

Jasmiina2

Tuo Francie on kyllä hieno. Onnea upeista löydöistä!  :palvoo:

Milo

Mieletön mäihä! Onnea upeasta löydöstä!  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Täti Monika

Ohhoh Avis- noita voi tosiaan jo sanoa Löydöiksi suomalaiselta kirpparilta  :palvoo:  :shock: Onnittelut ( ja lisäää kuvia  :pleeeaaasse: )
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

HelloDolly

Aviksella ihan mielettömän hienot löydöt, onnea!   :faint:  :peukku:

Aliisa

Onnittelut Avikselle upeista löydöistä! :palvoo: