Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Merineiti

no nyt nappas - meinasin käydä lounastunnilla lounaalla, mutta olikin kirppis matkan varrella!



En voinut vastustaa neonvärejä (kuva ei tee oikeutta, kirkkaat värit!), vettähylkivänä olis kiva rantakassi mutta on toisaalta niin hyvässä kunnossa että raaskisko kuitenkaan käyttää vai pitäskö suosiolla laittaa eteenpäin...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

FatFashion

Aivan ihana!! Mitä köyhdyit tuollaisesta jos saa kysyä?
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Ninni-doll

Oi, tarvisin tuollaista työmatkoille  ^^

Paukku

Tästä löydöstä kyllä on aikaa muutama viikko, kun olin vielä töissä...
Nuorin sisareni Karo kiertelee kirppiksiä ja laittelee kuvia "minkä mä näistä otan mukaan" ja niin kävi tämänkin Whitneynkin kanssa.

Olin juuri ruokkiksella ja WhatsApp viesti tulee, kuvassa 9 blondia ja 1 brunette ja kysymys kiinnostaako juku näistä. Vastasin että ota se mikä poikkeaa eniten porukasta. Oli kiva odottaa kahdeksaan asti illalla mitä toinen on ostanut.



Tämä odotteli minua 1987 Nurse Whitney #4450 tunnistus kävi tosi helposti kuten kuvasta näkyy, tosin hänellä ei ollut päällä tuota mekkoa, vaan mekon olin jo aikaisemmin ostanut täältä Whitneyltä, mikä sattuma...

Ikuinen pikku tyttö

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

marihau

#1205
Voi mitä löytöjä! Täältä Hoopovedeltä tai lähipaikkakunnilta ei kyllä löydä juuri mitään.
Minä oon kuukuden aikana löytännyt muutaman nuken 1-3€/kpl, tiskipöydän 1€ ja vaunujen raadon 10snt. Tosin en oo pitkään aikaan mitään etsinnytkään Barbie saralla joten saattaa olla että nyt vaan ei oo mitään  :smiley:


avotuli

Marihau, toihan on hyvä setti sulla kuvassas! Skipperikin...!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

marihau

Selässä kyllä lukee Petra?

Xara

Facebookin LeluKirppis <3 -kirppiksellä on aika iso Barbie-lotti jossa vaatteita ja nukkeja ja jokunen huonekalukin. 30 euroa postikuluineen, mielestäni melko edullinen hinta jos joku tarvitsee. :smiley:

Merineiti

oi ihanat :D ukkokerääjänä, mikähän tuo mies on, kaiken kaikkiaan ihana löytö...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Xara

Tajusin juuri, että hintahan on 50 euroa... Se 30e oli jonkun tarjous! :faint: Ei sittenkään ihan niin edullinen, mutta onhan tuossa vaikka mitä! Olisiko se Petran Paul se ukko?

marihau

30€ mun tarjous pelkästään nukeista, kengistä ja luistimista mutta ei haittaa jos ei myykkään. Onhan noita tän kautta saannu kivasti enää miesten kengistä kova uupelo  :smiley:

avotuli

Lainaus käyttäjältä: marihau - huhtikuu 01, 2015, 22:25:52
Selässä kyllä lukee Petra?

Ja mä katoin puhelimella, että se lettipää on teen skipper... barbiehan se on.  :chuckle:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

DarkJedi

Viime viikon kirpparisaldo oli tytöille barbie- legginsit, Barbie Tähkäpää palapeli ja itselle Quick Curl Skipper 3€:lla modernien Barbieiden ja Bratzien seasta.  :D Hiukset kuluneet ihan lyhyiksi mutta muuten siisti nukke.

Jobbarin pöydässä oli "vanhoja Barbeja", 7€/ kpl. Oli pari Daisya, Flower Princess blondi ja näitä uusia Steffi Loveja.  :rofl: Juu, hirmu vanhoja. Nuo samat oikeasti vanhat nuket on seilanneet jo varmaan pari vuotta tuolla, ovat siinä kunnossa ettei niitä kukaan osta tuolla hinnalla kun päällä on vielä huonosti jonkun itsetekemät vaatteet.

Nanariaana

Joku aika sitten ostin torin kautta kaupan  :barbie: lle: