Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

pippa

Oi, täällä huokailen noita DarkJedin löytöjä, mahtavia! Tiedätkö onko tuo skootteri alkujaan Daisyn? Muistaakseni Daisyllä oli jonkinlainen skootteri.. Mikähän nukke on kyydissä, kivan näköinen :)

Ninni-doll

Onko tuo pikku tyttö alakuvassa isompi kuin Kelly? Sellaiselle olisi tarvetta

Xara

Ninni, eikös tuo alakuvan pikkutyttö ole Enchanted Kingdom -prinsessoja? (Tulivat niiden kovamuovisten EK-hevosten kavereina.) Koosta en kyllä osaa sanoa... Googlaamalla voisi löytyä lisätietoja tuosta sarjasta.

Tosi kivat kaikki nuo löydöt! Skootterilla ajava nukke on suloinen, en ole ennen tuollaista nähnyt. Mikähän lie naisiaan?  :smiley:

DarkJedi

Samanlainen kuin Daisyn skootteri mutta Daisyllä taisi olla punaisia.

Pieni nukke on noita Enchanted Kingdom prinsessoja, samaa kokoa suunnilleen Kellyn kanssa. Enkä minä tuota raaski myydä kun noita EK heppoja on jo odottamassa.  :smiley:

Tutu

Tavallaan Adalian kirppislöydöstä tuli minun kirppislöytäni; joten Barbie ja Ken halusi kuvalla kiittää Adaliaa Barbien uudesta mekosta  :cuteyes: (Ken vielä opettelee silittämään housujaan kuten kuvasta näkyy...)

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Tutu - maaliskuu 01, 2015, 17:17:00
Tavallaan Adalian kirppislöydöstä tuli minun kirppislöytäni; joten Barbie ja Ken halusi kuvalla kiittää Adaliaa Barbien uudesta mekosta  :cuteyes: (Ken vielä opettelee silittämään housujaan kuten kuvasta näkyy...)



Olkaa hyvät, Ken ja Barbie  :cuteyes: :cuteyes: Mekko kesti postituksenkin  :tongue:
Life in plastic
It's fantastic!

Tutu

Juu, hyvin oli pakattu  :cuteyes:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

neljä kirpputoria kiersin, ja yhden sekalaispussin löysin "barbien tavaroita" 1.50€ hintaan

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Milo

Aika hyvä löytö Tutulla  :Look_Up:
Tuo peili ja valokuvakehys kelpais mullekin.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Tutu

Mistä tuo peili on? Valokuvan tunnistin barbie collectioniksi sillä mullakin on sellanen ollut, ja löytyy jo toi eväskorikin.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Ninni-doll

DarkJedi, jaksatko joku ilta verrata Kellyyn sitä ratsastajatypyä?  ::) Mun pitäisi löytää joku blondi lapsonen joka vähän Kellyä pidempi. Että tietäisi, kannattaako moista alkaa metsästää  :cuteyes:

Xara

Yhdellä tamperelaisella kaverillani taisi olla yksi Enchanted Kingdom -prinsessa ylimääräisenä. Voin tarkistaa jos päädyt etsimään noita. :smiley:

Poris

Aika  :barbie: t? My Melody ihastelemassa viimeisimpiä kirppislöytöjä.



Jennijee

Onpas söpöt! :cuteyes: Omaan jalkaasiko meinasit laittaa ja Barbiutua, Poris? No ei vaineskaa... Vitsivitsi! :peukku:

Merineiti

Heikkoa on Barbietarjonta kirppiksillä... tämän lisäksi oli vain yksi perusysäri vitriinin takana...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;