Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Xara



Tällaiset löytyi tänään! Kiitos kaunis eräälle foorumilaiselle konsultaatioavusta. :hug: Itse kun en näitä kerää niin en aina tiedä, mitkä ovat hyviä löytöjä ja mitkä eivät.

Boo Boos Care -nukkeja olisi ollut toinenkin kortilla, mutta ostin tämän vähän huumorilahjana vain yhdelle kaverille. Kortti on kyllä yllättävän ihana, se on Brion maahantuoma kuten Pikkaraiset ja kortissa on hauskasti suomenkieliset ympätty englanninkielisten tekstien viereen. Etusivulla keijun nimi (Puhtaus) on laitettu pakkaukseen tarralla. :chuckle:

avotuli

 :o woooottt tollasia kirpussa???? Woh. Huh. Oh.  :faint:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

Lainaus käyttäjältä: avotuli - helmikuu 14, 2015, 19:43:37
:o woooottt tollasia kirpussa???? Woh. Huh. Oh.  :faint:
[/quo

Herranjestas! Kaikki samasta?  :faint: :faint:

Joskus oon löytänyt yksittäisiä Fashion Avenue -pakkauksia kirpulta, mutten tollaista määrää  :cuteno:
Life in plastic
It's fantastic!

HelloDolly

No jopas oli maharottomat löyröt!  :shock:  :faint:  :Look_Up:

sininen

Xara millä kirpputorilla nuo olivat? Helsingissä?

Ninni-doll

Eipä kiittelemistä, kyllä noille kaikille varmaan löytyy iloinen omistaja  :cuteyes:

Milo

Täh! Tollaista kirpputorilla... Once in a lifetime!   :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

harakka

Järkyttävän mahtavia löytöjä! :shock:

Joskus olen kirppiksellä nähnyt uuden nuken paketissaan (ja hinta on yleensä enemmään kuin kaupassa), mutta eläissäni en ole törmännyt vanhempiin, ehkä avaamattomiin, pakkauksiin. 

Adalia

Kävinpä pitkästä aikaa yhdellä kirpulla, jossa yleensä on huonoa barbie-tavaraa jos lainkaan... Onneksi kävin!



Takaovi/ -osa puuttuu, mutta mielikuvitusta peliin :D

Kampaamon alkukin löytyi (olis ollut pöydässä Barbielle toinenkin  kampaamo + meikkikauppa, mutta epäsiistit)


Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Adalia, kesällä huristellaan tuolla ihanalla retro-kotterolla teidän takapihalla  :rofl:

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - helmikuu 15, 2015, 17:14:44
Adalia, kesällä huristellaan tuolla ihanalla retro-kotterolla teidän takapihalla  :rofl:

Niin tehdään :D
Life in plastic
It's fantastic!

Xara

Pidätte varmaan hieman pöpinä kun olin eniten innostunut Boo Boos Care -keijun löytämisestä. :D

Lainaus käyttäjältä: sininen - helmikuu 15, 2015, 08:54:50
Xara millä kirpputorilla nuo olivat? Helsingissä?

Löysin nuo Jäähallin kirppikseltä, jossa tosin muu tarjonta oli tavanomaisen surkeaa. Aikamoinen yllätys nämä nukketavarat siis oli! Myyjä kertoi, että oli ennen Sanomalla töissä ja toimi jonkun Barbie-kerhon vetäjänä tms... Hupaisaa. Nämä oli varmaan jotain vanhoja kilpailupalkintoja sitten olleet.

Adalialla varsinainen Campmobil!

sininen

Ok. Minä en ainakaan pidä, sillä juuri tuon BooBoon olisin halunnut  :blush: Jos tulee vastaan uudestaan, niin nappaa matkaan, ostan sen tätä kautta sitten.

DarkJedi

Aikamoiset löydöt, olisiko tosiaan jotain Barbie- lehden ylijäämäjuttuja. Niissä kun näyttää olleen palkintina nukkeja ja vaatteita.

Minulle tuli tuosta Ninnin kommentista mieleen että mihinkähän pervoon Shania ja NIchelle sitten törmäävätkään.  :D

sininen

Tattariharjun uudella og-kirppiksellä oli tänään useampi Kasari myynnissä, jätin seuraavalle kun en itse tarvinnut