Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

sininen

Mikä lie vaivaa Prefume Pretty Whitneytä, sillä kaikilla tapaamillani kolmella yksilöillä on tuota jalkaläikkää?

tokkopahka

Se on tyypillinen 'vika' sen ajan nukeissa. Muovi tekee sellaista ihan itekseen
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Milia C

Joku parisen viikkoa takaperin Joensuun kirpparilta löytyi jotain. Pöytä on täydellinen nukkekokoon ja maksoi 1,50 €  :peukku:

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Xara

Jos joku haluaa hakea, niin Myyrmäen Lähetyskirppiksellä oli 35 eurolla pussi, jossa oli nämä:
- Ruskea muovinen Daisyn vaatekaappi kultaisilla vedin-nupeilla, kolme valkoista kukkatarraa kummassakin ovessa
- Valkoinen uudempi Barbien collie-koira ja pinkki muovipeti
- Matala keltainen sohvapöytä tms jossa tarralla peilipinta, voisi olla myös outo peili... ehkä Daisyn sohvapöytä?
- 70-luvun sohva/divaani, jossa alaosa keltaista kovaa muovia ja yläosa pehmustettu musta/valko/oranssilla kankaalla, kaksi pikku tyynyä (pyöreäreunaista "avaruusmuotoilua") - olisiko Daisyn? Tyyliin sopisi
- Ysäri-Barbie mustapinkissä mekossa

Mielestäni nuo huonekalut olivat tosi hienoja ja ihan hyväkuntoisen näköisiä (teipatun pussin läpi), mutta liian kalliita...

Sunako

Löysin mitä ihanimman esineen! Se on oikeasti korurasia mutta se näyttää tuolilta. Tavallaan se on tuoliksi barbeille liian iso, mutta jos ajattelee että se on jonkinlainen fantastinen sohva, niin sitten se on ok. Minä vaan ihastuin siihen niin että oli pakko ottaa  :hbeat:  Hintaa 9,90.







Samalla silleen "ohimennen" tarttui mukaan neljä Bratzia...  :D Minä vaan en voi vastustaa blätsejä, minusta ne on niin ihania. Kolme tyttöä ja yksi poika, maksoivat 4-5 euroa kpl ja jokaisen mukana on ylimääräisiä vaatteita. Nyt pähkäilen että tutustunko pussien sisältöön tarkemmin jo nyt vai säästänkö nämäkin joululahjaksi itselleni. Minulla kyllä on jo ihan hirvee kasa nukkeja itselleni lahjaksi, niin että... (himottaa kattoa mitä tuli ostettua kun en siellä paikan päällä katsonut niitä niin tarkasti.)

Ninni-doll

Oi!  :hbeat: Mulla on 4 erilaista korurasiasohvaa barbeilla, mutta yksikään ei ole noin ihastuttava kuin tuo löytämäsi! On kerrassaan fantastisen muotoinen ja värit ja kuositkin jotenkin aivan ihanat!

Merineiti

ei hitsi pitäs tehdä kirppiskierros... Tuo tuoli on muuten aivan ihana!!! Ei se musta oo ollenkaan liian iso, tykkään itsekin isoista nojatuoleista, joihin voi uppoutua...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

whitney

Aww, Natan perfume pretty Whitney. Muista vielä kun löysin omani eurolla kirppikseltä. Kynsilakkaa huuliin ja hiusten pesu, aivan ihana nukke. Minusta alkuperäinen mekkokin on aivan ihana, ei lainkaan karsea, mutta sitä en harmiksenikaan omista.

Sunakon nojatuoli on ihana, kelpaisi meidänkin olkkariin!

Nata

Lainaus käyttäjältä: whitney - joulukuu 16, 2014, 02:01:49
Muista vielä kun löysin omani eurolla kirppikseltä. Kynsilakkaa huuliin ja hiusten pesu, aivan ihana nukke

Kynsilakkaa huuliin? En mä tommosesta kikasta olekaan kuullu...  ::) Siis mitä mitä?

Sunakon nojatuoli muuten on tosiaan just hyvä. Tommosen kun sais omaa kokoa. Olis ihana laiskanlinna!
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Tipitii

Lainaus käyttäjältä: Milia C - joulukuu 08, 2014, 17:02:30
Joku parisen viikkoa takaperin Joensuun kirpparilta löytyi jotain. Pöytä on täydellinen nukkekokoon ja maksoi 1,50 €  :peukku:



Ihana tuo pöytä  :peukku:

Ninni-doll

Mulla on nuo hopeinen risu ja puupöytä (ja pöytä on myyntiroinien seassa, siitäkin pitää päästä eroon)

Adalia

Lahden joulubasaarista ostettu peltinen vanha keittiö. Vähän fiksailua lieden kohdalta kaipaa...



Life in plastic
It's fantastic!

Louhi

Löysin tällaista joulukuun kirppisreissuillani, eli kannatti käydä.



Kellyille pinkki junanvaunu, nosturiauto, jossa nosturi liikkuu ja renkaat pyörii ja muovinen sormiapina. Tuollainen pieni kissataulu minulla oli seinällä 90-luvulla, tosin vähän erilainen. Nuo Van Goghit ovat käyttämättömiä lasinalusia  :palvoo:.

Xara

Löysin Helsingin Kannelmäen Aino-kirppikseltä vanhan ja hienon hevosen, mielestäni se on Sindyn tummanruskea hevonen. Niin tietenkin se oli hintalaputtomien "ei myynnissä" -hyllyssä! :naamakämmen:

Adalia

Pitkästä aikaa pääsin kirppareille ja Kontista tarttuivat nämä mukaan, vain 2,50 €/ kpl  :D (mies totesi, että onko ihan välttämätöntä ennen meidän matkaa  ::)  :D No on...)


Life in plastic
It's fantastic!