Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Letizia

Onpa hieno löytö, tuo sokerimunkkityttö taitaa olla suomalaisilla kirppareilla melkoisen harvinainen näky. Lieneekö Hair Stylin' Grace, sillä ainakin on sokeriset huulet?

Poris

Suattaapa ollakkii, on vielä tuolla ulkona tuulettumassa, joten en voi heti verrata.

Lootassa oli 20-30 siistiä nukkea omiin pusseihinsa pakattuna. En silti sortunut enempään.

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Poris - toukokuu 10, 2014, 21:27:58
Suattaapa ollakkii, on vielä tuolla ulkona tuulettumassa, joten en voi heti verrata.

Lootassa oli 20-30 siistiä nukkea omiin pusseihinsa pakattuna. En silti sortunut enempään.

Ohhoh. Olipas löytöjä nuo, ja aika saalislaatikko. Ihaillaan Poriksen itsehillintää tokkiksen kans täällä  :shock:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

DarkJedi

Wau mitkä löydöt!  :shock: Ja millä hinnalla, eilen kävin tyttöjen kanssa kirpparilla ja tuolla hinnalla myytiin lähinnä takkutukka- Steffejä.


Kuvassa muutakin kuin Barbiejuttua. Tytöt valitsi ja osti nuo nuket itse, hyvin on tainnut oppi mennä perille kun kohta neljäveet valitsi koko pöydän parhaat nuket. Maksoivat vain 3€/ kpl ja ovat kuin uusia.  :cuteyes:

Pikkusälää Barbientaloon muutamalla sentillä, vaatetta Barbieille, Bratzeille ja Moxieille. Barbielehtiä. Muutama huonekalu, hyllyt aiakin on Mattelia vuodelta 1987. Vähän harmittaa kun sinne jäi tuohon kopiokoneeseen kuuluneet arkistokaapit.

Merineiti

Ajattelin pyörähtää Hyvinkäällä kirppiskierroksen, mutta sieltähän on monta kirppistä lopettanut :( Jäi kierros vain Willaan, mutta tyhjin käsin ei tarttenut lähteä:


Nyt löytyi Barbietaloon puinen lipasto, ja samalla pikkusälää saa vähän järjestykseen!
Ajatus heräsi vaihtaa vetimet ja tehdä noista nykyisistä nupeista laatikostolle jalat, saa nähdä.
Pieni laiva, sopivasti pienoiskoossa. Kuvasta puuttuu vielä ihana, pieni kori mutta se on nyt kylvyssä - meni sitten matkalla vääntymään, vaikka yritin pakata hyvin. Toivottavasti oikenee.

Pieni torso tuli Bratzin mukana, Barbeja jälleen oli vain heikkolaatuisia keiju/ballerinoja tai ehkä ne oli kopioita. No, yksi pussi olisi ollut jossa Dreamhouse Barbie ja siskokset, mutta sitä ei oltu hinnoiteltu!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

kitecat

Tunnistaako kukaan kenen mekko tuolla Poriksen vaalealla neidolla on päällään? Mullon samanmoinen ja oon ihmetelly sen alkuperää vuosia.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Xara

Kävikös kukaan muu Siivouspäivän kirppiksillä viikonloppuna? :smiley: Minä tein paljon kivoja löytöjä, isompia ja pienempiä! Nukkerintamalta mukaan tarttui Barbie-kokoiset korituolit ja sohva, joista tosin tuolit ovat vähän köykäiset... en raaskinut jättää niitä sinnekään kun ajattelin, että jonkun dioraamaan ne voisivat hyvin sopia. Mies pyöritteli kyllä päätään. :D Lisäksi löysin Disco Girls -sarjaan kuuluvan poikanuken (kunto hyvä, mutta vaatteet puuttuu...) ja joitakin Pedigree Sindyn ja Daisyn kenkiä. Kiva oli kierrellä hyvässä säässä!

Adalia

Ooh, Poris, mikä löytö  :palvoo: ja itsehillintä :D
Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Upeita löytyjä jälleen tässä ketjussa.  :palvoo: DarkJedin löydöt herättivät lapsuusmuistot mieleen. Tuo My Little Pony lehti ja nuo (mahdollisesti) Cherry Merry Muffin nuken muffinit.  :drewl:

kitecat

Minä tein Oulun siivouspäivältä ihan mielettömän löydön: Herttasen äidin, sen jolla on kaksvärinen tukka ja punaiset pusuhuulet. Ja maksokin vaan euron! Oon halunnu sitä nukkee jo jonkin aikaa vieläpä  :smiley:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Alitsa

Minä muistan pusuhuulisen herttasen äidin  :barbie:-lehden mainoksista. Sillä oli punainen sydänmekko ja mukaan tuli huulipuna, jolla herttasen äiti voi painaa näkyviä pusuja isän ja lasten poskille. Ihan parhautta!  :hbeat:
We Girls can do anything!

Ninni-doll

#912
Me käytiin Avasundin kanssa viime viikonloppuna niillä pihakirppiksillä. Monstereita oli aika paljon myynnissä, onneksi en kerää niitä enää. Ostin yhden Mattelin muovidivaanin, barbinvaatteita ja yhden Midgen. Sillä on valkoinen paita pinkillä verkkohihoilla ja paidassa Barbien kuva. Pitkä hame on tuota samaa kuvakuosia ja värikäs. En nyt jaksanut kuvata, mutta tuosta varmaan joku tunnistaa  :D

muoks. Kuvasin nyt silti Midgen:

whitney

#913
Ihana Midge. Tuo asu on hauska  :Look_Up:

Minä löysin kirppikseltä tänään tällaisen vähän erikoisemman ja varmaan myös harvinaisemman Daisyn. Pitkän selvitystyön jälkeen sain selville, etä kyseessä on Space Daisy vuodelta 1986. Nukke oli alkuperäisessä mekossa.



Kuva: http://www.freewebs.com/dollsallover/daisythemodel.htm

Satumaa

Midgen asu on 2002 vuodelta, Fashion Avenue-setistä 56857  :Look_Up:

sometimes being invisible has it's advantage