Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Dandelion

Kiitos Aliisa ja Ninni! Nuo korvakorut näyttäisivät olevan lainassa Operettelta  ::)

Satumaa

Oi, jos joskut luovut tuosta Beast-miehestä maskeineen, niin olisin kiinnostunut ostamaan!!?  :pleeeaaasse:

Mulla on vissiin parikin Belleä, muttei yhtään rinssiä hälle  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Dandelion

Satumaa, tuo prinssi on aivan uskomattoman komea :D Ihastuttiin tytön kanssa siihen kovasti. Nyt harmittaa vietävästi, kun juuri tällä viikolla myin Bellen pois. Toistaiseksi pidetään hänet siis itse, mutta jos näyttää että jää vain lelukopan pohjalle lojumaan niin laittelen viestiä :)

Ylimääräinen Ursula sen sijaan löytyisi ;)

karrieerik

#618
Tuo Hirviö on kyllä upea :faint: Onko Mattelin leimat vai vaan Disneyn?

Dandelion

#619
karrieerik, Mattelin leima on selässä :) Sinällään vähän hassua, kun tuo prinssi ei minusta paljoa näytä siltä Kaunotar ja hirviö elokuvan prinssiltä.

:EDI:
Kyse on tästä Hirviöstä:

http://www.jeuxetjouetsenfolie.fr/acheter/la-bete_96935

Xara



Tänään olin kirpparilla mukamas vain myymässä, mutta ehdin kuitenkin nämä ostaa... Etenkin tuo kirja oli hyvä löytö, ihan sattumalta osui silmään kun kiirehdin yhden kojun ohi! Tunnistuspuolella taidan kysyä parista näistä jotain vielä. :cuteyes:

karrieerik

Toukkero, minusta tuo on juuri täydellinen! :D

Ja Xaralla on upeat löydöt, taas kerran. Teresan vieressä oleva blondi on Prinsessa Ruusunen :cuteyes:

Xara

Kiitos tunnistuksesta! Käy järkeen, että tuo on Ruusunen. En kyllä yhtään tykkää noista mekanisminukeista, tuokin on kauhea tuo silmänräpytys... :D Ostin sen nuken mekon takia, sillä se on violetilla Barbie-lapulla varustettu.

kitecat

Voitaisko pitää kirppisketjut ominansa ja löytöketjut sun muut ominansa? Ei tunnu toisten puolesta kivalta kun joku on tehnyt hienoja löytöjä ja heti on joku haluamassa toisten löytöjä itselleen. Lisäksi jokaisella ois samanlainen mahdollisuus mahdollisesti myyntiin tuleviin kamoihin. Lisäksi nämä "Myytkö tuon ja tuon mulle?"  kommentit tekee kirppislöytö-ketjulle turhaa pituutta.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Letizia

Lainaus käyttäjältä: kitecat - syyskuu 08, 2013, 16:49:25
Voitaisko pitää kirppisketjut ominansa ja löytöketjut sun muut ominansa? Ei tunnu toisten puolesta kivalta kun joku on tehnyt hienoja löytöjä ja heti on joku haluamassa toisten löytöjä itselleen. Lisäksi jokaisella ois samanlainen mahdollisuus mahdollisesti myyntiin tuleviin kamoihin. Lisäksi nämä "Myytkö tuon ja tuon mulle?"  kommentit tekee kirppislöytö-ketjulle turhaa pituutta.
Komppaan tätä. Kitecat perustelikin jo.

Tinttufia



Komppaan kans, sama tunnistusjutut... Niillekin on oma ketjunsa  :cuteyes:

Xara

Lainaus käyttäjältä: kitecat - syyskuu 08, 2013, 16:49:25
Voitaisko pitää kirppisketjut ominansa ja löytöketjut sun muut ominansa?

Siis mitä tarkoitat? Ehdotus sinänsä on minulle ihan ok, mutta tarkoititko löytöketjuilla myyntiketjuja? Että tiedän miten vastaisuudessa toimin. :smiley:

Dandelion

#627
Se on kollektiivista kirpparilla käyntiä, kun yhden löydöistä voi tulla muidenkin löytöjä  :cuteyes:
Minua ei ainakaan ole koskaan haitannut, että jostakin tavarasta kiinnostuneet esittävät tarjouksen (yleensä tosin yksärillä, joka on ketjun pituutta ajatellen ihan hyvä tapa).

Minuakin kiinnostaa, mikä on löytöketju?

kitecat

Tarkoitan sitä, että kirppislöydöt ketjussa hehkutetaan ja kerrotaan löydöistä ja myyntiketjussa myydään ja tunnistusketjussa kysellään tunnistusapua. Ettei siis sotketa kirppislöytö ketjuun myyntiä ja tunnistusta. Kaikelle kun on omat ketjunsa ja paikkansa. Minusta ainakin on tässä kirppisLÖYTÖ ketjussa turhaa kaupitella, ostella ja vaatia tunnistusta, kun näille jokaiselle on omat ketjunsa. Pysyy näin foorumikin siistimpänä.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Xara

Joo, eli ymmärsin tuon lainaamani kohdan sitten ihan oikein. Minua ei ole tunnistusapu tai ostotarjoukset tässä kirppisketjussa häirinneet, mutta ymmärrän että jotakuta voivat häiritä eli ymmärrän hyvin pointtisi.  :smiley: Mikä vaan toimintatapa käy kyllä minulle.