Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Adalia

Lainaus käyttäjältä: minnastardust - elokuu 26, 2013, 13:24:34
Tänään tuli kirpparilla vastaan eurolla neliskulmainen Barbie Rock Stars -kattolampunvarjostin jostain 80-luvulta. Jos vaan olis se barbihuone, ni olis voinu ostaakkin... :D

Oisikko käyny ostamassa mulle :D Mun barbihuoneeseen  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

minnastardust

 :Look_Up: Voin tänään ennen töitä käydä katsomassa, jos se vielä olisi siellä :)

karrieerik

Tässä tämän päivän pienet löydöt:



Barbie and the Rockers DeeDee sekä avaamaton Fashion Finds Fashion #2984 (tietysti se kaikista tylsin tuon sarjan asuista :chuckle: ). Seuraavaksi alkaakin DeeDeen tukanhoito-operaatio...

Xara

Lainaus käyttäjältä: sininen - elokuu 26, 2013, 09:05:01
Lainaus käyttäjältä: Xara - elokuu 25, 2013, 17:58:53
Isosilmäisen poikanuken alaselässä lukee "(c) 1987 Hasbro Inc" ja niskassa ihan hiusrajassa 6A. Omituinen ukko kyllä kerta kaikkiaan.

Isosilmäinen mies on myös Paul, mustatukkaista edeltänyt versio.

http://farm5.static.flickr.com/4085/5096679130_819f11ea35_m.jpg

Koira on Petran koira 1990-luvulta.

Oi kiva tietää! Harmi, että vanha Paul on noin ruma, kun pallopää-Sindyt on niin nättejä. :cuteyes: Petran koirasta en löytänyt mitään tietoa, mutta hyvä että sekin selvisi!

Jasmiina2

Onnea karrieerik.  :aplause: Kunpa itsekin joskus löytäisi Rockers nukkeja kirppikseltä.

karrieerik

Kiitos  :cuteyes: Tämä on jo toinen löytämäni Rockers, ja kaiken lisäksi samasta Fidasta :D

Dandelion

Lainaus käyttäjältä: karrieerik - elokuu 26, 2013, 17:25:58
Tässä tämän päivän pienet löydöt:




Hei, mun lapsuuden barbiekokoelmasta löytyy tuo sama mekko kuin on tuolla nukella päällä! Olen aina pitänyt sen yksinkertaisuudesta. Sattuuko kukaan tietämään, kenen/mikä mekko se on?

karrieerik

Itsekin tykästyin tuohon mekkoon, vaikka onkin todella yksinkertainen :D Pitäisi lisätä kuvat tunnistuspuolelle...

Letizia

DeeDee! Voi miten hienoja löytöjä, mistä te näitä oikein vedätte. :)

Tuo mekko on tosiaan kiva kaikessa yksinkertaisuudessaan. Alkuperästä ei ole minullakaan tietoa.

Aliisa

#549
Tuo mekko kuuluu nukelle Fashion Play Barbie (1983).

Ei ole muuten oma ottamani kuva, vaan oon joskus tallentanut sen netistä koneelle.

[ylläpito on poistanut liitteen]

karrieerik


sininen

Lainaus käyttäjältä: Xara - elokuu 26, 2013, 18:23:42
Oi kiva tietää! Harmi, että vanha Paul on noin ruma, kun pallopää-Sindyt on niin nättejä. :cuteyes: Petran koirasta en löytänyt mitään tietoa, mutta hyvä että sekin selvisi!

:D Minusta Paul on kuitenkin aika sympaattisen ja helposti lähestyttävämmän näköinen kuin tyttöystävänsä, on siis niiden ensimmäisten Hasbron Sindyjen poikaystävä.

Yritin kaikin tavoin etsiä kuvaa tuosta Petran koirasta, mutta vaikka netissä on kyllä kaikkea en löytänyt yhtä ainutta! Se on sikäli erikoista, että 1980- ja 1990-luvuilla noita uudempia Petroja myytiin liki jokaisessa sekatavarakaupassa ja valikoimaa riitti.

Paukku

Kävin tänään shoppailemassa Hämeenilnnassa, ja saalis on tässä:

Ikuinen pikku tyttö

Aliisa

Paukku, onnittelut. :aplause: Voi miten ihania. :blush:

sininen

Mikäköhän tuon veneen tarina oikein on, kun niitä tuntuu puskevan ikkunoista ja ovista vaikka pakkauksen markkina-ajasta on 30 vuotta??? Tietääkö joku?