Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Satumaa

Wau mikä löytöpaketti!!

Tahtoo tahtoo tuon ylimääräisen superstarisi!!!

En tarvi lisäkuvia, jos vain hinnasta muuten päästään sopuun. Laitatko yksäriä? :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

Sehän on näin kasarifanille ja nyt myös kasariBarbiejuttuja keräävälle ihan must nukke!  ^^ Eikä mulla tietääkseni oo, ainakaan tuollaisia korviksia/tukkaa...
sometimes being invisible has it's advantage

Jasmiina2


Milli

Wau!  :D  :aplause: :joukkohali: :hbeat:

Onnea löydöstä! Vaikka en kasareista niin välitä, niin uskomaton löytöhän tuo on. Yleensä tuollaisesta mäihästä näkee vain unia.

Oon niin iloinen siun puolesta.  :aplause:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

tokkopahka

Lämmitä kasvot varovasti vaikka saunassa ja vähän litistä ohimoista niin kasvot palaavat entisiin mittoihin  :wink: Voi olla että nuken pää on jäänyt puristukseen säilytyksen aikana pidemmäksi aikaa. Yhdelle tutulle on nimittäin käynyt niin Baby Bornin kanssa ja sauna autoi siinä
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

whitney

Kiitos, Satumaa saa sitten koittaa Tokkopahkan vinkkiä ;)

Kiitos kun iloitsette kanssani! Pikkusisko 17 v. oli mukanani kirppiksellä ja myötäeli kyllä kohteliaasti riemuni, mutta taisi kuitenkin pitää minua vähän höppänänä isosiskona :tongue: mutta te ymmärrätte  :cuteyes:

Dandelion

Todella mainio löytö Whitney!  :palvoo:

Satumaa

Joo kiitos vinkistä, Tokkopahka, minäpä koitan jotain tuollaista, tai voi kyllä olla että pidän siitä noinkin. Katsotaan kun näkee livenä.  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Adalia

Lainaus käyttäjältä: whitney86 - heinäkuu 30, 2013, 00:12:24

Kiitos kun iloitsette kanssani! Pikkusisko 17 v. oli mukanani kirppiksellä ja myötäeli kyllä kohteliaasti riemuni, mutta taisi kuitenkin pitää minua vähän höppänänä isosiskona :tongue: mutta te ymmärrätte  :cuteyes:

Todellakin ymmärrämme :D ONNEA! Loistolöydöt  :faint:
Life in plastic
It's fantastic!

Caroline

Onnea löydöstä! Pitää kai ruveta useammin kiertämään noita kirppiksiä taas, etteivät kaikki kasarit mene teikäläiselle.  :D

Xelha

Kauniit nuket! Onnittelut täältäkin  :dance-to-the-groooowe:

Ivla

Uskomaton löytö! Mahtava  :aplause:

pippa

Ihania löytöjä teillä!!! Tää on mahtava ketju! Tähtiloiste barbie on minunkin lapsuusnukkeni, omani säilynyt, mutta on todella leikityssä kunnossa  :smiley: Onnea Whitney!

HelloDolly

Onnea mahtilöydöistä!  :peukku: :aplause:

Aliisa

Whitney86:lle onnea tosi upeista löydöistä!!! :aplause: Ihania nukkeja. :blush: Lisäksi kiva, kun laitoit tuon vertailukuvan. En ole tainutkaan ennen nähdä tuota jenkkiversiota tai itseasiassa en ole varma kumpi mulla on, kun se on vielä laatikossa.